Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 123298 kertaa)

Poissa tipson

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #360 : 04.08.13 - klo:15:49 »
The Eraser pääsi nyt loppumaan ja kun olin menossa ostamaan uutta niin eiköhän Maybelline ole lopettanut tämänkin tuotteen  :# Tää on jo kolmas peittari Maybellinelta joka on lopetettu kun menen ostamaan uutta. Todella turhauttavaa. Maybellinen peittareissa on mun iholle pitkä pysyvyys, ei keräänny juonteisiin ja peittää hyvin. Nyt en vaan enää jaksa alkaa etsiä merkiltä uutta tilalle, kun sekin varmaan lopetettaisiin  ::)

Nyt etsin siis vastaavanlaista, hyvin peittävää, silikonipohjaista ja iholla pitkään pysyvää peitevoidetta. Ja vaaleassa sävyssä. Olisiko kellään suosituksia ja selektiivisetkin käy!
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 04.08.13 - klo:16:25 »
^ Siis se The Eraser Eye? Mistä sait tiedon, että se olisi lopetettu? Ainakin se on edelleen Maybellinen suomenkielisillä sivuilla, ja kaupassakin olen sitä nähnyt.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 04.08.13 - klo:20:17 »
^ en mitään virallista tietoa ole saanut vaan missään kaupoissa ei täällä enää ole hyllypaikkaa niille tai jos paikka vielä on niin niissä on oranssit -50% tarrat ollu ja hyllyt tyhjänä. Eli tästä olen vaan päätellyt  ??? no jos joku tätä vielä näkee niin vinkkiä vaan! ainakin kahdesta cittarista ja kahdesta prismasta oon kattonu.
« Viimeksi muokattu: 17.09.13 - klo:14:06 kirjoittanut tipson »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 10.08.13 - klo:13:15 »
Menee hermot tummiin silmänalusiin. Paras kokeilemani peiteaine niihin on Helena Rubinsteinin Magic Concealer. Välillä kuitenkin tuntuu ettei sekään riitä. Onko joku kokeillut Kicksin sellaista kolmen värin peiteainetta? Mietin jos kokeilisin sitä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #364 : 10.08.13 - klo:18:31 »
Myös Garnierin roll on peittaria ei taideta enää Suomeen tuoda kun sitä ei ole enää kaupoissa näkynyt. Vaan sitä bb-peittaria, mutta se ei ainakaan kädelle kokeiltuna vaikuta koostumukseltaan yhtä kivalta kuin tuo toinen. Ärsyttävää, että Suomessa aina lopetetaan jonkun tuotteen maahan tuonti ja korvataan se jollain muulla. Aaarghh!
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 11.08.13 - klo:18:57 »
^^ Kicksin peittarissa ei ainakaan mun mielestä ole tarpeeksi hyvä peittävyys. Tai no on jos kerrostaa, mutta kerrostettaessa se näyttää melko törkeältä eikä pysy paikoillaan, kasautuu jne. :/ jäänyt kyllä käyttämättä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #366 : 21.08.13 - klo:21:36 »
Ärsyttää myös, että se aiempi oli 15ml ja tuo nykyinen bb jotain 6ml ja hinta tietysti sama! Ärsyttävää rahastusta. Suomesta ei tosiaankaan kohta kannata ostaa mitään kun kaikki aina vaihdetaan paskoihin. Kauheeta valitusta nytte, mutta ärsyttää edelleen ihan älyttömästi toi. Ehkä jossain hulluilla päivillä tms. olis niitä vanhoja alennuksessa. Pitää sitten hamstrata kauheet kasat  >:(
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 21.08.13 - klo:22:28 »
Mä ostin Diorskin Nude Skin Perfecting Hydrating Concealerin ja tää on kyllä lupaava uusi tuttavuus. Kolme kertaa oon nyt käyttänyt ja vaikuttaa, että pysyy hyvin koko päivän kerääntymättä juonteisiin, ei näytä kuivalta iholla (jostain syystä monet peittarit näyttää mulla siltä  :-X) ja peittää hyvin. Tykkään kyllä helpommin levittäytyvistä, mutta toisaalta tää tarrautuu/jämähtää ihoon tehokkaasti ja sitten on tarvittaessa helppo kerrostaa lisää. Putelissa on 10ml vrt. esim tuo Maybellinen the Eraser jossa on 6,8ml niin ei tuo hintakaan sitten niin paha ole. Feeluniquesta tän ois saanut noin 25€ hintaan mutta se ois jo voinu vissiin jäädä tulliin...?

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #368 : 07.10.13 - klo:21:15 »
Te, joilla on kokemusta Make Up Storen Cover All Mix-kolmen värin paletista, riittääkö tuotteen tummille silmänalusille tarkoitettu sävy yksistään peittämään tummat silmänaluset, vai tarvitaanko vielä valokynää?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #369 : 08.10.13 - klo:12:42 »
Feeluniquesta tän ois saanut noin 25€ hintaan mutta se ois jo voinu vissiin jäädä tulliin...?
Feelunique taitaa sijaita Jerseyn saarella joten siitä voidaan periä tullimaksuja. Olen kuitenkin itse uskaltanut tilata Feeluniquelta koska heidän sivuillaan kerrotaan seuraavaa:

"For deliveries into Europe, in the rare event that you are charged import duty, feelunique.com will provide a refund provided we are notified within 30 days of despatch. Should you wish to claim a refund, please fill out the form below and attach photos/scanned images of the customs receipt."
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #370 : 06.11.13 - klo:17:27 »
Mä kerkesin eilen vähän tutkimaan, että eBaysta löytyy Pure.Cover Mineralia hyvinkin edullisesti. Mä ajattelin sieltä pistää muutaman tulemaan. Vinkkinä vaan! :)

Kiitti vinkeistä. Omani saapui tänään ja näin kerran kokeiltuna on mainio peittari. Hyvä pigmenttisyys ja levitettävyys. Ostin omani sokkona sävyssä nude beige, mikä vaikuttaisi sopivan vaalealle, mutta ei vaaleista vaaleimmalle iholle.  :) Ei taida olla mitään tuoreinta kamaa, jos valmistus on lopetettu, mutta ei haissut pahalta.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 06.11.13 - klo:23:01 »
Sain kesällä neuvon, että mineraalipohjaa käytettäessä voidemainen peiteaine kannattaa levittää puuteroiduille silmänalusille. Mä käytän nykyään pelkkää Grimasin Creme Makeupia sävyssä IV5, pysyy ihan todella hyvin tällä tavalla, ei karkaa oikeastaan yhtään juonteisiin! En tiedä, oliko tämä nyt ihan perusjuttu kaikille, mutta itse ainakin koin pienoisen valaistumisen. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 08.02.14 - klo:20:36 »
Osaako joku sanoa pitäisikö käyttää persikkaista vai ennemmin lohenpunaista correctoria jos ihon sävy on lämmin? Minulla on Bobbi brownin light peach ja Pixin corrector joka on edellistä selvästi pinkimpi ja siis lähempänä lohenpunaista.

Tässä vielä swatch Bobbistahttp://1.bp.blogspot.com/-bDmZ1gv7EDQ/T1AJy9EO6aI/AAAAAAAAEJ0/eAukKKew3G4/s1600/comparisons.jpg

Ja Pixistä: (keskimmäinen) https://lh3.googleusercontent.com/-DxCGUgBCHGw/UVs-H1xcUyI/AAAAAAAAEsc/bG2-iT_9yTg/s640/blogger-image--1328326937.jpg

Vai jotain muuta? Voiko corrector olla liian tumma toimiakseen tarkoituksessaan? Kokeilemalla asia ei ole valjennut koska saan aika samanlaisen ("blaah") tuloksen kummallakin. Haen siis jotain "oikeaoppista" vastausta mikäli tässä asiassa on sääntöjä. Käytän näiden päällä vielä peiteainetta koska silmänaluseni ovat tosi tummat,eivätkä nuo siis juuri peitä,mikä ei varsinaisesti ole niiden tarkoituskaan. Erityisesti yritän (turhaan) saada peitettyä silmänalusten alla kulkevia selviä verisuonia. Pliis apua  ;D

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 08.02.14 - klo:21:33 »
^Mä menisin sen mukaan, minkä sävyiset ne tummat silmänaluset on. Mulla on esimerkiksi selvästi sinertävät silmänaluset, joten mulle toimii parhaiten keltaiseen menevä peiteaine/correctori, koska sinisen vastavärihän on keltainen. Jos sulla on taas violetimmat silmänaluset, kokeilisin juurikin tuollaista oranssihtavampaa lohensävyistä ainetta, koska violetin vastaväri on oranssi.

Käytin ite pitkään MUSin pinkkiin taittavaa sävyä Cover All Trio-paletista, ja sen jälkeen todella oranssista Benefitin Erase Pastea, eikä kumpikaan ollut ihan nappi tuote tai sävy mun tummiin silmänalusiin (mulla on myös keltaiseen taittava iho), ja tähän mennessä parhaaksi on noussut MUSin Cover All Blue, jonka keltaisempi sävy on täydellinen mulle. Laitan sen päälle vielä kevyesti joko Cliniquen Airbrush- tai Maybellinen Fit Me-peiteainetta, jotka tuo vähän ekstrapeittävyyttä ja raikastaa raskaan peiteaineen jättämää pintaa.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 09.02.14 - klo:01:21 »
^^ Minusta persikkainen ja lohenpunainen ovat sen verran lähellä toisiaan, ettei se niiden välinen ero siinä ole hirveän oleellista. Tietenkään en keltapohjaiselle iholle mitään selvästi pinkkiin taittavaa laittaisi, en silmien alle sen enempää kuin muuallekaan. Yleensähän ne tummien silmänalusten peiteaineet ovat keltaisia ja persikkaisia, ja menisin varmaankin vastaväritekniikalla, niin kuin Mirjukin tuossa mainitsee. Se mikä noissa kuvissa kiinnitti mun huomion on se, miten hirveän tummia nuo ovat sun ihoa vasten. Vaikka peiteaineen sävy olisikin sinänsä oikea siihen peitettävään nähden, niin eihän se efekti kovin hyvä ole, jos peiteaine on ihan liian tummaa iholla. Kun sulla on noin vaalea iho, niin voisitko ajatella vaaleamman, ehkäpä sitten keltaiseen taittavan peiteaineen, etsintää? Mä käytän melkeinpä pelkästään mineraalimeikkejä, niin en osaa nestemäisiä peiteaineita neuvoa, mutta mineraaleissa ainakin löytyy peiteaineita ihan kalkkitabletin näköiseen asti!  ;)
1cFii, oma väri.