Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 123203 kertaa)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #375 : 09.02.14 - klo:13:10 »
Kiitos vastauksista!  :) Mirju: Eivätkö silmänalusesi jää yhtään harmahtavan näköisiksi keltaisen peiteaineen alla? Itselläni näin käy,tosin ehkä se johtuu siitä että olen käyttänyt MUSia  huomattavasti vaaleampia kellertäviä peittareita tarkoituksessa. Voi myös olla että silmänaluseni ovat enemmän lilat,pitäisi katsoa tarkemmin raa'assa luonnonvalossa kun ei näistä oikein ota selvää   :P

Evergreen: Swatchit eivät ole omalta iholtani mutta olen kyllä esimerkkikuvia kalpeampi(kin) typpi. Käytän itseruskettavaa joten ero ei ole niin huomattava. Mutta en sitten tiedä ovatko kuitenkin liian tummia. Kuten sinäin sanoit, niin myös Blascon myyjä totesi että peittarin tummuus on hyvä katsoa peitettävän alueen tummuuden mukaan ja siinä mielessä tuo light peach varmaan vastaakin silmänalusiani. Oli miten oli,en minä tuolla tunnu saavan mitään erikoista vaikutusta aikaan. Mineraaleja olen aikanaan käyttänyt paljonkin mutta ihon tolkuttoman kuivumisen ja ärtymisen vuoksi lopetin, eivätkä nekään silmänalusilleni oikein tehonneet. Pitäisi varmaan vaan löytää joku superpeittävä,vaalea ja persikkainen peittari jostain niin välttäisin harmausefektinkin.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 09.02.14 - klo:23:35 »
Kiitos vastauksista!  :) Mirju: Eivätkö silmänalusesi jää yhtään harmahtavan näköisiksi keltaisen peiteaineen alla? Itselläni näin käy,tosin ehkä se johtuu siitä että olen käyttänyt MUSia  huomattavasti vaaleampia kellertäviä peittareita tarkoituksessa. Voi myös olla että silmänaluseni ovat enemmän lilat,pitäisi katsoa tarkemmin raa'assa luonnonvalossa kun ei näistä oikein ota selvää   :P

Ei, tuo MUSin peiteaine sulautuu mun ihonsävyyn täydellisesti, eikä jätä mitään outoja läikkiä silmien alle :D Liian vaaleat peiteaineet voivat tehdä tuollaista harmausefektiä, joten ehkä hieman tummemmasta, ihonsävyä lähempänä olevasta peitaineesta/correctorista voisi olla hyötyä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 10.02.14 - klo:10:04 »
Mulla ainakin vaalean ja keltaiseen taittavan neutraalihkon ihon kanssa ihon värinen tai snadisti vaaleampi peittari sai silmänaluset ruman vihrertäviksi tai harmaiksi ennen kuin sain ostettua Armanin oranssin correctorin. Sen päällä vaalea peittari toimii loistavasti eikä edes keräänny juonteisiin.
Raitoja käpälään!

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 04.03.14 - klo:16:29 »
Lumenen uutuutta, Bright now-sarjaa, jossa on sy-voide ja peitevoide samassa, ei kannata hankkia. Sy-voide on ihan käypästä, mutta se peitevoide on ihan kuraa. Ei levity siveltimellä eikä sormin vaan rullaa ja levittyy nihkeästi paljaalle iholle, alle tarkoitetun sy-voiteen kanssa vielä huonommin!

Heitin peitevoideosion kylmästi menemään, ei toimi ei niin yhtään. Ärsyttipä maksaa yli 20e moisesta.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 13.03.14 - klo:15:36 »
^Mulla on sama ongelma ja eipä noita kokonaan pois saa muuten kuin leikkauksella. Onneksi ainakin itselläni terveelliset elämäntavat vaikuttavat vielä tässä iässä naamaan positiivisesti. Jos on tullu syötyä/juotua/nukuttua huonosti niin näillä silmänalusgeeneillä näyttää kyllä todella haudasta nousseelta ja rupsahtaneelta! http://www.youtube.com/watch?v=or6OX2kGM98 <-- Kannattaa muuten kokeilla tässä videossa esiteltyä peiteaineen levitystekniikkaa, mä laitoin Grimasin Camouflagea noihin uriin ja ihan hyvin toimi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 16.03.14 - klo:13:16 »
^Punanaamiosta käyn aina Grimasit hakemassa, niillä taitaa olla verkkokauppakin nykyään. Aluksi en tykännyt tuosta camouflagesta yhtään, koska en osannut käyttää sitä. Sitä ei siis voi levittää suoraan purkista, vaan pitää kaivaa kynnellä jollain spaattelilla, lämmittää sormien välissä ja sitten vasta se levittyy nätisti kapealla siveltimellä töpötellen.
1aMii, punapää

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 16.03.14 - klo:15:51 »
Jossain nettikaupassa oli melko epäselvästi että camouflagea ei suositella silmien alle ja ylempänä oli käyttötarkoituslistassa myös sy-iho  ??? Joskus harkitsin tuotetta juurikin tummille alusille, mutta jäi hankkimatta tuon epäselvyyden takia.. Mutta ilmeisesti toimii sitten kuitenkin.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 16.03.14 - klo:21:15 »
Kyllä mullekin taisi Punanaamion myyjä joskus sanoa, että ei ainakaan itse laittaisi sitä silmänalusille, mutta toisaalta Grimasin omillakin sivuilla sitä käytetään: http://www.grimas.nl/website/web2/index.php?onderwerp=000155dd&pv=5
1aMii, punapää

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #383 : 02.10.14 - klo:19:12 »
Silmänalusten tummuus on ollut taas sitä luokkaa, että ostin jokin aika sitten Make Up Storen cover all bluen. Peittää kyllä todella hyvin, mutta onnistun kökkäännyttämään sen jos siristän silmiä tai taputan puuteria päälle. Eli se normaali voidemaisten peittareiden ongelma: läheltä kun katsoo niin peittari on pienen pieninä pisteinä iholla, ei tasaisena kerroksena.
Hintansa väärti on kuitenkin, kestää varmaan pienen ikuisuuden tuo pieni nappi.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 02.10.14 - klo:23:37 »
Voisin muutaman kuukauden kokemuksella suositella Armanin oranssia master correctoria tummista silmänalusista kärsiville. Tuote on tosi riittoisaa ja juoksevaa toisin kuin esim. jankkimainen bobbi brownin correctori joka näyttää ihan hirveältä joutuessaan juonteisiin. Päälle laitan vielä vähän joko MACin pro longwear-peittaria tai sitten Hard candyn glamoflaugea. Jälkimmäistä levitän lähinnä silmänalusten alaosasta kuultavien verisuonien päälle koska tämäkin on melko paksua eikä näyttäisi kovinkaan hyvältä koko alueella.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 03.10.14 - klo:00:09 »
Mä olen ollut tyytyväinen Estee Lauderin Double Stay peittariin eikä mikään muu tuote ole peittänyt tummia silmänalusia yhtä hyvin. Ainoa huono asia on hinta ja seuraavaksi kokeilen tuota MACin Pro longwearia, koska ovat kuulemma melkein samaa tavaraa(?). EL ainakin omistaa MACn. Silloin, kun sy-iho on tummimmillaan, niin laitan double wearin alle Vichyn dermablend meikkivoidetta, joka on erittäin peittävää ja sävyltään keltaisenoranssia mun iholla, mutta taittaa hyvin sy-ihon violettia sävyä  :P Tuolla Vichy+EL kombolla tulee miehen mielestä jo luonnottomannäköinen, koska peittää niin täydellisesti kaiken tummuuden ja kaikki verisuonet  :D
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 04.10.14 - klo:11:49 »
Mulla on lapsesta asti ollut tummat silmänaluset, mutta en ole oikein koskaan osannut käyttää niihin mitään peiteaineita. Lumenen valokynää kokeilin joskus teiniaikana mutta taisin antaa sen eteenpäin kun sävy oli liian tumma. Joitain vuosia sitten ostin MUS:in Reflex Cover tuubin sävyssä light. Ihan ok tuote tummuuteen mutta korostaa turvotusta (mitä mulla on usein mustuuden lisäksi) Viime viikolla ostin Idun Mineralsin peiteaine duon, kun epäilin että Idunin valokynässä ei peittokyky riitä. Olisi ollut mukava kokeilla myös Idunin jauhemaisia peiteaineita mutta ovat ilmeisesti poistumassa kokonaan. Peiteduo on pelittänyt ainakin tähän asti hyvin, tuntuu oudolta kun mustat renkulat ovat kadonneet. Hyvät yöunet ja kevyt ruoka ulkoilun kera vähentää tummuutta ja turvotusta, mutta tähän elämäntilanteeseen ei ole saatavilla kuin ulkoilua ja mahdollisesti kevyttä ruokaa.
« Viimeksi muokattu: 04.10.14 - klo:11:52 kirjoittanut Chronos »
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 07.10.14 - klo:18:17 »
Voisin muutaman kuukauden kokemuksella suositella Armanin oranssia master correctoria tummista silmänalusista kärsiville. Tuote on tosi riittoisaa ja juoksevaa toisin kuin esim. jankkimainen bobbi brownin correctori joka näyttää ihan hirveältä joutuessaan juonteisiin.

Mulla on myös tuo, mutta se pinkki versio. Todella pigmenttistä, mutta samalla erittäin kevyt koostumus - aivan toisenlainen pinta kuin HC peittareissa yleensä. Tämä vaatii päälle kuitenkin toisen peittarin, koska kyseessä korjaava sävy. Meinasin hankkia myös tästä ihonvärisen version, mutta ihonvärisessä olikin pientä kimalletta mukana.... ei siis sovi yleiskäyttöön  :( Eli jos etsii kevyttä, erittäin pigmenttistä peittaria niin tsekkaa tämä!

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 09.04.15 - klo:09:46 »
Mulla menee ikä ja terveys silmänalusien kanssa. Vaikka tekisin kuinka raikkaan meikkipohjan, niin voi elämä noita silmänalusia... Meikkivoidettahan en voi missään nimessä laittaa silmänalusille, se kerääntyy 100% varmuudella juonteisiin. Ja olen kokeillut pienen elämäni aikana jo niin monta erilaista peiteainetta, että en oikein enää jaksa uskoa, että löydän sopivaa. Sellaista, joka oikeasti peittää, edes hieman, mutta että se peiteaine ei kertyisi juonteisiin! Ikää on vasta 25, mutta mikä lie silmien rakenne ja muoto takaa sen, että mulla on ollut aina juonteet silmien alla. Oon niin käsittämättömän kateellinen niille, joilla ei tätä ongelmaa ole. Viimeistään kun nauran, silmänaluset menee aivan rusinalle ja peiteaine näyttää kevyestikin puuteroituna kuivalta ja älyttömän vanhentavalta... Ja vaikka levitän peiteaineen tasan sille pienelle tummalle kaistaleelle ja pyrin välttämään kosketusta juonteisiin... ei onnistu. Jostain syystä se tökötti päätyy aina sinne juonteisiin.

Mikä helvetti tähän tepsii?? :#

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 09.04.15 - klo:10:32 »
Mulla tämä kynä sävyissä 7 on ihan lyömätön. Asettuessaan toi nimittäin pysyy todella hyvin paikoillaan, on lähes vedenkestävä. Kuitenkin aluksi on hieman aikaa häivytellä jälkeä. Sävy on kyllä vaalea, mikä passaa mulle, mutta jos käyttää muita kuin meikkivoiteiden vaaleinta sävyä, on se varmasti liian tumma.