Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 123191 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #420 : 15.11.15 - klo:16:11 »
Oon ollut tyytyväinen Helena Rubinsteinin Magic Concealeriin ja siitä se tummin sävy on sopiva. Nyt kuitenkin lueskelin, että vähän pinkihtävä sävy voisikin toimia paremmin tummilla silmänalusilla (toisaalla taas neuvotaan käyttämään oranssihtavaa niin ota näistä nyt sit selvää...). Ostin Maybellinen Fit Me peiteaineen koska siinä oli vähän pinkihtävä sävy, mutta koostumus ei tunnu oikeen toimivan omilla silmänalusillani ja se oli liian vaaleaa. Mulla on pari juonnetta mihin peiteaineet kasaantuu helposti. Puuterointi parantaa kestoa, mutta saa silmänaluset näyttämään 10v vanhemmilta.

Eli mitäköhän kokeilisin seuraavaksi? Ihoni on keltapohjainen. Silmänaluset eivät ole erityisen kuivat, voisi sanoa että jopa pikkiriikkisen rasvoittuvat. Paksut/rasvaiset koostumukset ei tunnu levittyvän eikä pysyvän hyvin, eli ohut mutta pigmenttinen peittari ehkä mieluiten. Urban Decayn Naked Skin peiteainetta on kehuttu, onko myös juuresten mielestä hyvä?
« Viimeksi muokattu: 16.11.15 - klo:18:50 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 21.11.15 - klo:12:44 »
^Mulla on tuo Naked Skin, ja vaikka se varmasti onkin hyvä, niin mulla on sen käytön kanssa ollut vähän ongelmia.

Se jotenkin tuo mun pintakuivalla iholla kamalan helposti röpelöisyyttä esille. Sitten joutuu riipimään meikin pois kokonaan silmän alta ja meikkaamaan uusiksi ja lopputulos on punoittava ja epätasainen. Usein on käynyt niin, että saan meikkivoiteen levitettyä ihan nätisti, eikä silmänympärysiholla näy mitään röpelöä, mutta kun lisään aavistuksen Naked Skiniä, niin röpelö ilmaantuu esille. Toisinaan taas ei. Olen kokeillut nyt Beautyblenderiä, sormia, meikkivoidesivellintä ja tasapäistä peitevoidesivellintä, ja viimeisin toimi ehkä parhaiten tai sitten iho ei vain ollut kuiva, taputtelua, sivelyä, painelua, vaikka mitä. Tää on jännä ilmiö, kun netistä lukemalla sain vaikutelman, että Naked Skin ei just aiheuttaisi tällaista.

Lisäks mulla on ongelmana pakkaus. Applikaattoriin tulee tuotetta ihan kamalasti, etenkin kun se on vielä niin pigmenttistä. Olen tehnyt nyt niin, että otan applikaattorista ihan vain aavistuksen siveltimeen, BB:hen tai sormeen, sillä tavalla on toiminut paremmin.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 21.11.15 - klo:15:50 »
Löysin muuton myötä vuosia vanhan Make Up Storen Eazy Cover -peiteaineen, joka on nimenomaan tummille silmänalusille sinisyyttä peittämään tarkoitettu. Pohdin, uskallanko kokeilla niin vanhaa tuotetta, jota on vieläpä sormin näplitty, mutta kannatti uskaltaa. Toimi nimittäin älyttömän hyvin ja olenkin käyttänyt tätä nyt useamman kuukauden päivittäin. Pysyy kuin synti, ei lähde vaeltelemaan juonteisiin, peittää hyvin. Päälle vielä sipaus valokynää ja puuterointi, niin avot. Näyttää hyvältä, mutta ei liian tukkoon meikatulta, kun laittaa kaikkia ohuelti.

Ihan vaan vinkiksi muille juonteisille pandasilmille, kun itsekin olen täällä mankunut jo tovin hyvän peiteaineen perään. :)
Joku täällä suositteli myös Etude Housen Play -kynää, jonka tilasinkin sävyssä 8. Sävy oli hyvä ja alkuun pidin tuotteesta, mutta myöhemmin kävi liian jämäkäksi ja vahamaiseksi, eikä enää levittynyt kunnolla kuivahkoille silmänalusille, joten jäi käyttämättä. Muuten kyllä diggailin tästäkin.

Poissa Rocketraptor

• Haiven
  • *
    • Blögi
« Vastaus #423 : 21.11.15 - klo:17:00 »
Mulla on pieni näytepullo jotain Korealaista kirkkaan oranssia lip tint-juttua. Huuliin ei sovi mulle tuo sävy, mutta voi pojat että sillä saa pysyvän peiton sinertäville silmänalusille. Oranssi kun neutraloi sinistä / violettia mukavasti, ja lip tint tunnetusti kestää :D . Meikkivoiteen alla käytän ja toimii kuin häkä.  :ts
\"When 900 years you reach, look that good you will not\"

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 10.12.15 - klo:18:52 »
Mun lemppari arkipeitevoide (jos en siis jaksa kikkailla Glamoflaugen kanssa, kun sitä on kuitenkin vähän vaikea levittää niin että näyttää hyvältä) on Kicksin putkilossa oleva peiteaine. Se ei ole totaalipeittävä, mutta silikoniprimer+mineraalineutraloija-kombon päälle levitettynä häivyttää hyvin sinisyyttä ja kirkastaa. Se ei kökköönny mulla yhtään juonteisiin eikä ole sellainen raskaan näköinen. En vain ole nähnyt tuota pitkään aikaan Kickseissä, toivottavasti sen valmistusta ei ole lopetettu...

Mikä tuon Kicksin tuotteen nimi on? Alan olla epätoivoinen silmänaluspeiteiaineen löytämisen kanssa  ???

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 10.12.15 - klo:19:06 »
^Se oli Kicks Concealer Flawless Cover, tosin tuota ei enää myydä vaan tilalle on tulossa joku uudistunut versio. :P Ei mitään takeita tietenkään, että se toimisi yhtä hyvin...

Hei Rocketraptor, voisitko katsoa miltä merkiltä tuo tint on? Kuulostaa nimittäin ihan älyttömän hyvältä idealta laittaa sitä silmänalusille. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 11.12.15 - klo:08:49 »
Ostin lumenen sinisessä (uudessa?) tuubissa olevaa silmienalusainetta. On aika kevyttä mutta kuitenkin melko pigmenttistä, kyllä tää taitaa ihan OK toimia.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 09.01.16 - klo:12:29 »

Parhain tähän asti kokeiltu koostumus on ollut Armanin Master Correctorissa, josra löytyy pigmenttiä mutta koostumus tosi tosi kevyt. Hintava peittari, mutta tosi hyvä sävyn korjaaja - myös ihonvärisiä löytyy, mutta niissä oli kimalletta seassa. Tästä voin kyllä maksaakin, sillä on riittoisa ja tarpeeksi pigmenttinen. Armanin päälle olen laittanut Nyxin HD concealeria, joka on myös hyvä ja edullinen. Voidemainen, peittää eikä tummu pahemmin päivän mittaan. Löytyy myös punapohjaisia sävyjä, mikä on hyvä sillä keltapohjaiset tekevät mun silmänalusista tunkkaisen näköiset.

Stokkalle on tullut myyntiin Diega dalla Palman meikit ja tuubissa oleva peittari vaikutti myös tosi pigmenttiseltä, hintaa n. 20 e. En ole vielä kokeillut, mutta hinta ei ollut paha!

Tuo Armanin Master Corrector oli saanut MakeupAlley:ssä hyvät arvostelut ja näin ollen kiinnostaa itseänikin. Mitä se maksaa? Mikä sävy sulla on?

Make Up Foreverin HD concealer on ilmeisesti uudistunut(?) ja siihenkin on tainnut tulla corrector sävyt ja ns. ihonväriset peitesävyt.

Jompaan kumpaan varmaan investoin, ei näitä pandasilmiä jaksa vaan enää  ::)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 09.01.16 - klo:23:13 »
Correctoria on enää oranssina ja sellaisena persikkapinkkinä. Mulla on oranssi ja se peittää ihan huiman hyvin. Tosin kalpealla iholla oranssin peittäminen onkin sitten toinen ongelma... Yleensä sekoittelen siitä Rubinsteinin Magic Concealerin vaaleimman sävyn kanssa haalean persinkanväristä, toimii paremmin niin.

Mulla on myös samanlaisessa pakkauksessa oleva Armanin concealer, mutta se kerääntyy juonteisiin ja on enemmän valokynämäinen.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 10.01.16 - klo:09:36 »
Mistä tuota Armania muuten saa? Stockan nettisivuilta en löytänyt, joten pitänee jostain netistä tilata? Ja hinta kiinnostaa edelleen  :) Minkä sävyinen iho sulla on (kylmä/vaalea) ja onko silmänalusesi violettiin taittuvat? Itse käytän tällä hetkellä Helena Rubinsteinin Magic Concealerista tumminta sävyä.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 10.01.16 - klo:10:17 »
^Sokoksen verkkokaupassa on myytävänä sävyä 2 (en tiedä onko tämä se persikkapinkki vai oranssi).

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 10.01.16 - klo:23:31 »
Pinkpepper, minä olen kalpean keltainen, silmänaluset on enimmäkseen sinivioletit ja ihon väriset peittarit saavat ne näyttämään harmailta.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 09.02.16 - klo:13:18 »
Mites MAC:n Pro Longwear Concealer? Blogeissa sitä hehkutetaan ihan hirveästi, mutta onko oikeesti niin hyvä? Mietin onko se kuivattavaa jos kerran on pitkäkestoinen?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 10.02.16 - klo:10:50 »
^ Minun kuivilla silmänalusillani tuo on tosi maalimainen, näyttää luonnottomalta ja kuivattaa. Mutta kestää kyllä myös, ihan best jos pitää esim. näppyä peittää vartalosta tms.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 29.02.16 - klo:16:21 »
Nyt oon saanut päähäni, että By Terryn peiteaine olis The peiteaine mulle. En ole sitä siis kokeillut, mutta nettihehkutuksien perusteella olen aivan myyty  ::) Hinta vaan on aika suolainen netistä sokkona tilaamiseen... Ei kukaan juures olisi sitä sattumoisin kokeillut?