Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126065 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #45 : 30.05.06 - klo:10:42 »
Sinkkipastalla saa siis pois vain ihon pinnan pigmenttihäiriöt.

OT, mutta tästä tuli mieleen, että auttaisikohan tuo sinkkipasta pigmenttiläiskiin? Mulla on nyt vuoden sisään tullut sellaisia pieniä vaaleanruskeita pigmenttiläiskiä tuohon poskipään ja silmäkulman väliin ja tietenkin nyt kesän tullessa ne vain vahvistuvat.

Tulee jotenkin kauhean vanha olo tällaisista, kun yhdistän tuollaiset läiskät vanhan ihon ongelmiin...  :-\

Voihan sitä kokeilla, mutta takuuseen en mene. Mutta onhan noita pigmenttiläiskien vaalennukseen tarkoitettuja aineita olemassa, tosin toimivuudesta en tiedä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #46 : 14.09.06 - klo:13:09 »
Minulla on luonnostaan myös tummat silmänalukset. Ei ne tosi tummat ole, mutta häiritsevät minua!

Kaikenlaista olen niihin kokeillut. Peitepuikoista ihan pelkkään meikkivoiteeseen ja valokynästä erilaisiin mönjiin. Olen tullut seuraavaan tulokseen:

Joinain päivinä tummuuden vaan saa helpommin piiloon kuin toisina. ;D Mikä ei sinänsä lohduta, mutta minun kohdallani pitää kutinsa. Mutta olen kyllä löytänyt hyvät tökötitkin. Tärkeintä on, että silmänympärykset on rasvattu ja oikeanlaisella voiteella ettei se lähde kuoriutumaan iholta peiteainetta levitettäessä. Voiteen päälle levitän ensin Make up storen Cover all mix:iä. Siinä on punaisuutta ja sinisyyttä hälventävät peiteaineet ja sitten vielä normaali, minkä sekaan näitä kahta edellistä voi sekoittaa oikean sävyn saamiseksi. Näitten minun tököttieni pinnat kuivahtavat herkästi, joten on tärkeää että sormeen tulee sitä voidemaista ainetta, eikä sitä kuivettunutta siitä pinnalta. Sillä ei saa aikaan kuin sotkua, koitettu on >:(. Laitan itse sekä sinisyyttä, että punaisuutta peittävää ainetta, mutta tosi vähän! Seuraavaksi laitan valokynää. En tiedä mikä on paras, mutta itselläni on Lancomen kynä ja siitä olen kyllä tykännyt. Levitän ainetta ensin sormeen ja sitten silmänympärykseen. Enkä varsinaisesti levitä sitä vaan ns. tuputan sen sinne sormella kevyesti. Olen huomannut, että valokynä toimii näin itselläni parhaiten. Lopuksi sipaisen Lumenen valopuuteria liian kiillon poistamiseksi, ettei esim. silmäpussi korostu ja kiiltele liikaa. Joskus laitan valopuuteria myös tuon peiteaineen levityksen jälkeen eikä vain viimeiseksi. En tiedä sitten mitä ammattilaiset sanoisivat tyylistäni, että teenkö jotain väärin, mutta näin saan itse parhaan lopputuloksen. :D

Silmän alla, ripsirajan lähellä en ole kyllä mitään tuotetta saanut pysymään niin etteikö se menisi sinne juonteeseen. Mutten kyllä sinne levittelekään normaalisti. Olen myös tehnyt pientä tarkkailua ja "tutkimusta" ja olen tehnyt huomion, että kaikilla ei tuota silmänalusryppyä ole ???. On se vaan niin epäreilua ;)

"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

peppi

• Vieras
« Vastaus #47 : 16.09.06 - klo:02:52 »
Lainaus
OT, mutta tästä tuli mieleen, että auttaisikohan tuo sinkkipasta pigmenttiläiskiin? Mulla on nyt vuoden sisään tullut sellaisia pieniä vaaleanruskeita pigmenttiläiskiä tuohon poskipään ja silmäkulman väliin ja tietenkin nyt kesän tullessa ne vain vahvistuvat.
Tämä taitaa tulla väärään paikkaan... mutta kaverini sai poskestaan pigmenttiläiskän pois laittamalla siihen usein apteekin Bepanthen-voidetta. Kai se auttoi vai oliko vain sattumaa  ::)
Minulla on myös tuo Blascon Orange Highlight 1 ja oon tykännyt.

veera

• Vieras
« Vastaus #48 : 17.09.06 - klo:10:33 »
mullakin on toisinaan tummat silmänaluset ja ainoastaan itseruskettavalla saan ne häipymään. kun kasvotkin ovat hieman tummemmat, eivät tummat silmänaluset erotu juuri ollenkaan. lisäksi laitan aina diorin valokynää silmien sisä- ja ulkonurkkiin.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #49 : 14.10.06 - klo:10:54 »
No niin! Nyt se sitten tapahtu, olin eilen Hulluilla päivillä ja ostin Biothermin forget it:in sävy 20 ja kuinkas ollakaan se edustaja sanoi, että se on viimeinen putkilo sitä sävyä IKINÄ!! Ne siis lopettaa sen ja jatkaa vaan vaaleammalla sävyllä nro 10..Uskomatonta. Ja se oli ainoaa ainetta joka tepsi mun silmänalusiin edes jotenkin... >:(
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Johannah

• Hiushörhö
« Vastaus #50 : 14.10.06 - klo:17:26 »
^^Siis MITÄ :o :o
Ei voi olla totta!! Onko tämä nyt ihan varma tieto?  :'( Uskomatonta tosiaan... Pitänee ilmeisesti alkaa hamstrata.
2c M ii. Hiukset alaselkään, melko luonnonkiharat, vaaleat ja kuivat. Lempituotteita O&H (ha), K-pak -sarja ja All soft -sarja.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 14.10.06 - klo:20:53 »
^Kyllä se Biothermin edustaja kovasti sanoi sen varmaksi tiedoksi ja antoipa mulle sitten testerinkin ilmaiseksi mukaan, koska he eivät sitä enää tarvitse stokkalla kun mä ostin viimeisen purtilon ko. ihmeainetta... :-\ Kyllä harmittaa, nooh..ehkä sitä kokeilemalla löytäisi vielä jonkin vastaavan jostain sarjasta...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 14.10.06 - klo:21:21 »
Mutta siis 10 sävy pysyy?? Toivottavasti...

Minulla on muuten nyt ollut viikon verran käytössä Joe Blascon Xtra-lite peiteainenappi (valoa heijastava) tummille siömänalusille ja olen todella yllättynyt. Peittävyys on vielä  hieman parempi kuin tuossa Biothermissa ja yllätyksekseni tuote ei ole edes liian kuiva silmänalusilleni. Ja noilla saa yhdessä mahtavaa jälkeä. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 14.10.06 - klo:23:10 »
Mutta siis 10 sävy pysyy?? Toivottavasti...

Minulla on muuten nyt ollut viikon verran käytössä Joe Blascon Xtra-lite peiteainenappi (valoa heijastava) tummille siömänalusille ja olen todella yllättynyt. Peittävyys on vielä  hieman parempi kuin tuossa Biothermissa ja yllätyksekseni tuote ei ole edes liian kuiva silmänalusilleni. Ja noilla saa yhdessä mahtavaa jälkeä. :)

jep! 10 säilyy kyllä...en vaan tajua tota systeemiä, onko se 20 sävy todellakin ollut niin epäsuosittu sävy että se kannattaa lakkauttaa..  ???

Täytyy varmaan testata tota Blascoa jos siitä olisi apua....

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #54 : 15.10.06 - klo:16:30 »
Aika kummallista, luulisi että tuon 10 sävyn markkinat olisivat maailmalla kuitenkin pienemmät kuin sävyn 20... Mutta juu, kannattaa tosiaan kokeilla tuota Blascoa. Tänään itseasiassa laitoin meikkivoiteen päälle vain tuota xtra-litea ja YSL:n valokynää (joka ei paljoa peitä mitään) ja irtopuuteria, kun normaalisti laitan meikkivoiteen, biothermin, Diorin valokynän (peittää hyvin) seköä max factorin meikkipuuterin. Ja hyvältä näyttää.  :)

Poissa Johannah

• Hiushörhö
« Vastaus #55 : 15.10.06 - klo:17:44 »
Stationery, paljonko tuo Blascon Xtra-lite suunnilleen maksaa? Ja osaisitko verrata sen sävyä tuohon Forget it:in 20-sävyyn? :)

En kyllä tajua miksi tuo sävy pitää juuri lopettaa :-[ Kun tosiaan luulisi, että aika harvalla muissa maissa on niin vaalea iho että tuo 10-sävy kävisi.
2c M ii. Hiukset alaselkään, melko luonnonkiharat, vaaleat ja kuivat. Lempituotteita O&H (ha), K-pak -sarja ja All soft -sarja.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #56 : 15.10.06 - klo:17:52 »
Tämä on vain arvailua, mutta voisiko olla niin että tumaa sävyä tulee saamaan vielä ulkomailta ja vain maahantuonti sen sävyn kohdalla on lopetettu? Jotenkin kuulostaa oudolta että kovin vaaleat sävyt olisivat suositumpia muualla kuin pohjoismaissa, yleensähän vaaleat sävyt ovat ne jotka lopetetaan huonon menekin vuoksi..

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #57 : 16.10.06 - klo:08:55 »
Itse yritin muutama viikko sitten ostaa Stockalta Forget It:n 20 sävyä, mutta sitä ei ollut yhtään jäljellä. Myyjä suositteli mulle Helena Rubinsteinin Magic Concealerin sävyä 02 ja se on mulle tosi hyvä. Aikaisemmin olen käyttänyt Forget It:n sävyä 10, joka on minulle liian vaalea. Näiden kahden peittävyydessä en huomaa mitään eroa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #58 : 16.10.06 - klo:12:55 »
^Mielestäni noiden peittävyys on yhtä hyvä, Rubinstein vain on hieman kuivempaa.

Ja voi tosiaan olla, että ovat lopettaneet vain tuon sävyn 20 maahantuonnin Suomeen, ei muuten kuulostaisi kovin fiksulta.

Johannah, itse ostin tuon tukkuhintaan 16 €, eli varmaan reilut 30€ maksaa normaalisti. Sävy on lähmepänä Forgetin sävy 10 ellei vielä vaaleampikin.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 16.10.06 - klo:15:32 »
Johannah, itse ostin tuon tukkuhintaan 16 €, eli varmaan reilut 30€ maksaa normaalisti. Sävy on lähmepänä Forgetin sävy 10 ellei vielä vaaleampikin.

Sekä Blasco x-tra light että Forget it nro 10 löytyy multakin, ja kyllä Blasco vähän vaaleammalta vaikuttaa. Vetaisin molempia kämmenselälle ja mielestäni Blasco on jotenkin punasävyistä, kun taas Forget it on keltaisempaa.

Täytyy vielä todeta tuon Forget it sävyn nro 20 lopettamisesta, että en oikein tajua Tampereen Sokoksen ideaa laittaa vain sävy 10 alennukseen 3+1 -päiivllä, ja sitten jättää kaikki sävy 20 -putkilot normaalihintaisena hyllyyn. Toimittaisivatko Sokokset tuotteita kaupungista toiseen samalla tavalla kuin Stocka? Ajattelin vaan, että jos se 20 on _ihan pakko_ saada, niin voisi yrittää tätäkin konstia.
"I think I am, therefore, I am. I think."