Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126115 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #450 : 02.05.17 - klo:15:59 »
^ Benefitin Erase Paste voisi olla sopiva!

Etsin taas cruelty free vaihtoehtoja, tällä kertaa Benefitin Ooh La Liftille. Tykkään tuosta Ooh La Liftistä tosi paljon, se tekee juuri sen 'ekstran' mitä peittari kaipaa, eli tuo silmien alusille valoa ja kosteuttaakin hieman. Väriltään se on vaaleanpunertava. Löytyisikö vinkkejä vastaaviin cruelty free tuotteisiin? Esimerkiksi vaaleanpunertava valokynä voisi ajaa saman asian. Elfiltä minulla taisi joskus olla sellainen, mutta en oikein pidä Elfin tuotteista.

Smashboxin under eye primer? Smashbox oli Cruelty Free Kittyn uutisessa tältä vuodelta CF.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 04.05.17 - klo:13:24 »
^ Mikä hieno uutinen! :l Laitan tuon ehdottomasti hankintaan, ja samalla varmaan menee muitakin Smashboxin tuotteita. Kiitos vinkistä!
So it goes.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 11.06.17 - klo:20:02 »
Mun viime aikojen tummien silmänalusten vastaisessa taistelussa käytössä nämä:
Catrice camouflage cream ja liquid camouflage high coverage concealer. Hinta ei päätä huimaa, mutta peittävää tavaraa molemmat! Mun silmänaluset on vähintään Triinan kanssa samoissa, ellei jopa tummemmat koska ovat tuosta vielä reilusti sinertävämmät  0_0 Kerrankin on tosiaan vahvoista miinuslaseista hyötyä  ::)

Nestemäisessä plussaa vaaleista sävyistä ja purkkipeittarissa samaten vaihtoehdoista eri tarkoituksiin. Citymarketeista löytyy ainakin Helsingistä ja Vantaalta (ei tosin kaikista).
« Viimeksi muokattu: 11.06.17 - klo:20:05 kirjoittanut Lalla »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #453 : 28.06.17 - klo:20:42 »
Itsellä Triinan ja Lallan lailla erittäin tummat silmänaluset. Miinusnäkö myös mutta käytän usein myls piilareita jolloin miinuksesta ei ole niin hyötyä. Itse olen käyttänyt kahta tuotetta. Beccan under eye brightening concealer, joka on hieman pinkkiä nimensäkin mukaisesti kirkastamaan aluetta ja sitten peittaria päälle. Suosikki on ehkä Malu Wilzin camouflage sävyssä 12. Tuon Beccan sijasta myös Lioelen under the eye light concealer toimii hiukan samalla tavalla ja hinta on huomattavasti huokeampi. Koostumukseltaan Becca vain itselläni toimii paremmin. ML:n peittarissa ainoa miinus tulee siitä, että sisältää mineraaliöljyjä ym., mutta onneksi itselleni ei sy-iholle tule finnejä. Muutenhan tuo olisi aivan loistava näpyillekin mutta noista öljyistä johtuen tulee vain lisää näppyjä peitettäväksi  :-[
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 08.08.17 - klo:09:17 »
Onko täällä kokemusta Tarten Double Duty Beauty Shape Tape Contour Concealerista? Ilmeisesti paljonkin maailmalla hypetetty tuote, itseäni kiinnostaisi testata tämä kun nykyinen vastaava tuote loppuu:

http://www.ulta.com/double-duty-beauty-shape-tape-contour-concealer?productId=xlsImpprod14251035
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #455 : 08.08.17 - klo:13:45 »
^Kiinnostaa myös minua, mutta saatavuus taitaa olla erittäin huono? En ainakaan itse ole keksinyt mistä pystyisi tilaamaan.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 09.08.17 - klo:13:01 »
^Brittien eBayssa on ollut myynnissä sekä QVC myy näitä:

http://www.qvcuk.com/Tarte-Shape-Tape-Contour-Concealer-with-Quickie-Blending-Sponge.product.227475.html

QVC:ltä tilaus ei näköjään onnistu, koska joutuu jonotuslistalle.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #457 : 13.08.17 - klo:23:35 »
Hei muuten, huomasin just että Tarten oma nettikauppa toimittaa Suomeen, tilasin just itelleni tuon peiteaineen  :ts
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 14.08.17 - klo:10:23 »
Huomasin, että Betteboxista tullut Manna Kadarin Prime Time on aika huippu silmänalusten pohjustajana  :3 Käytän päälle vielä normaaliakin peitevoidetta, mutta kombona käytettynä toimii ihan superhyvin. Luomivärin pohjustajana tuo sitten olikin ihan farssi...
1c M ii BSL

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 14.08.17 - klo:10:52 »
^ Mä olen kans käyttänyt sitä silmien alla ennen peiteainetta ja myöskin nenänpieliin. Toimii. :) Luomivärinpohjustajana en ole kokeillut kun en usko sen siinä toimivan ja mulla muutenkin on jo hyvä ja toimiva luomivärinpohjustaja (mutta se taas ei toimi niin hyvin silmien alla, tulee liian pakkeloidun ja jotenkin kuivan näköinen jos sen päälle laittaa vielä peiteaineen).
« Viimeksi muokattu: 14.08.17 - klo:10:55 kirjoittanut Memmuuh »
3b F ii

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #460 : 27.08.17 - klo:20:31 »

Alaluomen alue on myös ruttuinen ja mikään peitevoide ei optimaalisesti sillä pysy tai näytä hyvältä, mutta parhaiten tällä hetkellä sopii Misshan Under Eye Brightener sävyssä Light Beige (kahdesta sävystä vaaleampi), sivellinapplikaattorilla varustettu paksuhko peittari, sävyltään varsin keltainen. Tämä levittyy kivasti sienellä ja pysyy hyvin, sopii mun mielestä kuivemmalle iholle hyvin ja on edullista, alle vitosen eBayssa.

Lähteekö tuo Misshan tuote pois ilman kaksoispuhdistusta? Vaikuttaisi hyvältä arkikäyttöön, mutten arkena jaksa käyttää ensin öljymäistä tuotetta, vaan putsaan ihon iltaisin yhdellä tuotteella. Ainakin Misshan meikkivoiteet vaatii aina sen kaksoispuhdistuksen, joten ovat jääneet käyttämättä arkimeikissä. :( Juhliin ym. panostan enemmän.

Poissa Xhex0879

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #461 : 25.01.18 - klo:12:29 »
Mikä paras peitevoide tummille silmänalusille? Mineraalimeikin alle. Netissä törmäsin wet n wild cover all peiteväri palettiin. Onko joku kokeillut? Nyt käytössä plascon peiteväri ja make up storen sinisen neutralisoija.

Poissa Silta

• Haiven
  • *
« Vastaus #462 : 26.01.18 - klo:14:35 »
^Ei oo tosta Wettiksen paletista kokemusta, mutta ainakin lohenpunainen/pinkki korjausväri toimii mulla superhyvin tummiin silmänalusiin ja jopa pusseihin. Mä käytän Catricen versiota, ja se blendautuu ja peittää tosi nätisti. Tuon päälle laitan vielä joko Macin Pro longwear-peitevoidetta tai A'pieun voidetta jos haluan täysin peittävän tuloksen, tai sit vaan meikkivoidetta jos ei ole ihan niin tarkkaa.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 29.01.18 - klo:11:13 »
Oon pohtinut, että onkohan mulla täysin väärä tekniikka tummien silmänalusten peittämiseen... Kun ei vaan meinaa onnistua millään, eikä millään tuotteella.

Käytössä on nyt Boho-peitevoide, jonka pitäisi kyllä olla ihan pigmenttistä. Olen kynnenpäällä ottanut vähän voidetta, laittanut tummaan kohtaan ja sitten sormella häivyttänyt. Jotenkin häivytysvaiheen jälkeen peittoa on tosi vähän. Pitäisikö häivyttää vähemmän, jotta sitä ainetta "jää" paksummin ihoon? Mutta miten se sitten pysyy? Olisiko jotkut sudit tai välineet tähän parempia? Auttakaa nyt tyhmää...

Edit. Muistin väärin peitevoiteeni merkin ... korjattu tekstiin nyt   ::)
« Viimeksi muokattu: 29.01.18 - klo:11:40 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 14.02.18 - klo:22:24 »
Mulla ei ilmeisesti ole kovinkaan tummat silmänaluset, kun kokeilin nyt laittaa ensin Catricen valokynää silmänalusille ja meikkivoidetta kevyt kerros päälle, niin ihan hyvin peittyy. Ehkä enemmän toivoo sitä keveyttä peitolta, ettei pienet juonteet niin erottuis ja varsinkin nyt, kun on silmälasikehykset niin suuret, että ei voi enää niidenkään taakse piiloutua. Make up storen cover all mix on myös ihmeen hyvin toiminut, vaikka suhtaudun aina varauksella noihin vahamaisiin tuotteisiin, kun tuntuvat keräytyvän juonteiden pohjalle.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann