Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121214 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #465 : 14.02.18 - klo:22:24 »
Mulla ei ilmeisesti ole kovinkaan tummat silmänaluset, kun kokeilin nyt laittaa ensin Catricen valokynää silmänalusille ja meikkivoidetta kevyt kerros päälle, niin ihan hyvin peittyy. Ehkä enemmän toivoo sitä keveyttä peitolta, ettei pienet juonteet niin erottuis ja varsinkin nyt, kun on silmälasikehykset niin suuret, että ei voi enää niidenkään taakse piiloutua. Make up storen cover all mix on myös ihmeen hyvin toiminut, vaikka suhtaudun aina varauksella noihin vahamaisiin tuotteisiin, kun tuntuvat keräytyvän juonteiden pohjalle.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #466 : 26.01.19 - klo:21:15 »
Sain Bourjois Radiance Reveal Concealerin ja tämähän on todella hyvä tuote! Mulla on todella sinertävät silmänaluset ja ihan kaikkea tämäkään ei peitä, mutta tekee kyllä hyvää jälkeä. Tämä on aika kosteuttava ja sen vuoksi olen aamuisin antanut sen hetken kuivahtaa ennen kuin puuteroin kasvot. Yritän löytää tämän lisäksi jonkun tuotteen, joka taittaisi pahimmat sinisyydet pois.

https://eu.feelunique.com/p/Bourjois-Radiance-Reveal-Concealer-78ml
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.