Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126053 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #60 : 16.10.06 - klo:18:20 »
Täytyy vielä todeta tuon Forget it sävyn nro 20 lopettamisesta, että en oikein tajua Tampereen Sokoksen ideaa laittaa vain sävy 10 alennukseen 3+1 -päiivllä, ja sitten jättää kaikki sävy 20 -putkilot normaalihintaisena hyllyyn.
No varmaan jos tuota 20-sävyä ei enää saa, niin viimeiset putkilot suostutaan ostamaan normaalihinnallakin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #61 : 17.10.06 - klo:12:51 »
Tulin tänään töihin ilman meikkiä ja työkaveri kysyi olenko sairas kun näytän niin kipeältä.  ??? Kiitin kohteliaisuudesta ja sanoin, että taidankin mennä ehostamaan itseni elävän näköiseksi... Tummuus helpottaa vain silloin kun silmänaluset ovat turvoksissa (ovat normaalisti kuopalla, siis huomattavasti painuneet sisäänpäin), joten pitäisi varmaan aina iltaisin vetäistä lasillinen tujakkaa suolavettä?  ;D

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 17.10.06 - klo:17:18 »
Huomasin syyskuussa, että sairaslomalappunen työnanatajalle irtoaa varmasti, jos menen lääkärille ilman meikkiä ja vielä musta pusero päällä. Istuin vasta odotushuoneessa, kun joku sairaanhoitaja tuli huolestuneena tarkistamaan olenko pyörtymässä. Olo oli flunssainen mutta ei nyt sentään kuolemansairas. Viikon verran mulle lykättiin sairaslomaa ja veriarvot piti mitata. Lääkäri oli jotenkin ihmeissään kun ne olivat normaalia paremmat, oli kuulemma ollut varma että anemiaa tai jotain. Enpä ole sen jälkeen uskaltanut mennä töihin ilman peiteväriä.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 17.10.06 - klo:19:05 »
Mä olen löytänyt oman superyhdistelmäni. Ekaksi MUSin Cover All Blueta, päälle Forget It 10 ja puuteri. Sillä häipyy kaikki tummuus ja yleensä vielä kirkastamaan vetäsen päälle valokynää. Bravo  :-* On kyllä niin nappi yhdistelmä!
Tuo MUSin peittari jättää silmänaluset omaa ihoa tummemmaksi ja vielä oranssin sävyiseksi tai jos laittaa vähemmän niin ei peitä riittävästi ja Forget It ei mun silmänalusia onnistu peittämään, mutta noiden yhdistelmä on täydellinen. Jes!

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #64 : 18.10.06 - klo:08:08 »
^^Hyvä idea tuo molempien aineiden käyttäminen! Täytyy ehdottomasti kokeilla, kun kerta molemmat löytyvät kaapista. Tähän asti suosikki on ollut juuri tuo MUS:n peiteaine, mutta ei sekään pahimpina päivinä pelasta. Biothermin forget it on ihan ok, mutta kyllä minulla jää tummuus kuultamaan läpi, ja varsinkin päivän mittaan aine kerääntyy pieniin juonteisiin. Laitan siis aina ensin peiteaineen, sitten meikkivoiteen ja joskus vielä epätoivoissani päälle YSL:n valokynän.

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #65 : 19.10.06 - klo:22:11 »
Tämänhetkinen suosikkini tummien silmänalusten peittoon on Pure Luxen Banana Split Eraser. Peittää hyvin, mutta on silti todella luonnollinen. Ihanaa ainetta. :D

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 06.12.06 - klo:12:49 »
Omat perinnöllisesti tummat silmänaluseni peitän meikkivoiteella, Forget it:lla, Diorin valokynällä ja Max Factorin/Lumenen meikkipuuterilla.

Kaivoin tuon Stationeryn "reseptin" tuolta ketjun alusta... Tuo on jäänyt kummittelemaan päähäni, joten nyt kun minullakin on tuo Forget It, niin kokeilin sitä samaa - meikkivoide, FI-peitevoide, valokynä,  MF meikkipuuteri. Edelleen musta paistaa läpi  ::) Taidan olla vaikea tapaus. Mutta huomattavasti enemmän saa peittoon ja ilme näyttää paljon valoisammalta, vaikka varjot vielä näkyykin. Täytyy koittaa opetella meikkaamaan niin, että koittaa saada valokynän nätisti päällimmäiseksi, jospa se auttaisi.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 06.12.06 - klo:13:15 »
Oletko varma funky_chicken, että laitoit noita kaikkia aineksia "tarpeeksi" siihen ja että taputtelit ne todella huolellisesti siihen? Ja katsoithan että silloin kun lisäsit tuon meikkipuuterin, et sivellyt sitä siihen päälle, vaan painelit (sively pyyhkii pois allaolevaa meikkiä)? Luulisi että tuolla reseptillä todella saisi kyllä peittoon. Mikäs valokynä sinulla on käytössä?

Kyllä nyt pitää jotenkin sinulle saada mustaa läpi paistamattomat silmänaluset! On se kumma!  ??? >:(
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 06.12.06 - klo:14:02 »
Mä ainakin suosittelisin lykkäämään valokynän meikkipuuterin päälle. Koska se valonheijastava vaikutus peittyy meikkipuuterin alle joten on ihan yhtä tyhjän kanssa. Valokynää meikkipuuterin päälle, niin mulla ainakin häipyy viimeisetkin varjot kun tulee vielä tuo valokynän tuoma kirkastava vaikutus.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 06.12.06 - klo:14:09 »
Juu, tarpeeksi laitoin mielestäni - eli peiteainettakin säästelemättä. Liikaa (mitä se sitten onkaan) en kuitenkaan uskalla laittaa, ettei tule pakkelit vain silmien alle :) Tuo peiteaine on mulle vielä uusi tuttavuus, joten täytyy vielä pelailla sen kanssa ja opetella tekniikka kunnolla. Valokynä on tällä hetkellä No7 (olen muuten siitä ihan tykännyt) ja varastossa odottaa TBS. Meikkipuuterin taputtelin kyllä hellävaraisesti. Sen kanssa olen tottunut pelailemaan, kun on ollut vuosia käytössä (koko naamalle).

Kyllä siitä tosiaan sen verran oli apua, että huomasin silmien alle tulleen vaaleamman rinkulan, joten se jo kirkasti ilmettä.

Mulla on silmänalusen rakennekin sellainen, että mustuus varmaan senkin takia erottuu. Eli "silmäpussien" rajat näkyy selvästi, vaikka varsinaisia silmäpusseja mulla ei ole (paitsi sellaisina aamuina, kun illalla on tullut valvottua ja syötyä suolaista). Kiitän niin paljon isääni tästä perinnöstä...  Varmasti niitä korostaa stressi ja pienoinen unettomuus. Pitäisi varmaan hankkia kamalat Kaki-lasit, niin saisi ne parhaiten peittoon :)

Mitä tulee tuohon valokynä meikkipuuterin päälle - kuten meikkiongelmaketjussa sanoinkin, niin saan usein sillä tekniikalla aikaan vain suhraantuneen näköisen meikin, vaikka kuinka hellästi koittaisi taputella kynän paikoilleen.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 06.12.06 - klo:15:48 »
Mä en ole huomannut valokynien välillä mitään suurta eroa, on sitten kyse YSL:stä tai halvemmista. Käytössä on ollut tosiaan YSL, Lumenea, Lorealia, No7, ja mitä muuta lie. Lorealin taisi olla vähän peittävämpi kuin muut.

Sutaisen lähes aina valokynää myös yläluomelle pohjustukseksi. Musta se toimii ihan ok.

Testasin muuten äsken taas tuota valokynä meikkipuuterin päälle ja ei se vaan mulla wörki. Meikki kasautuu ikäneidon ryppyihin & korostaa niitä ja muutenkin meikki suttaantuu.  :-\

Tristy

• Vieras
« Vastaus #71 : 06.12.06 - klo:18:40 »
Mullakin on käytössä Forget it (10) ja tykkään paljon. Mulla ei tosin kauheasti ole peitettävää, onneksi.
Valokynä pitäisi ostaa ja ajattelin sitä No7:n kynää kokeilla. Onkos niissä sävyvaihtoehtoja?

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 06.12.06 - klo:19:51 »
Saako tuota forget it peitevoidetta kaikista stockmanneista? Vai pitääkö olla Beauty-osasto vai mikä lie ;)Ensi viikolla olisi sellaiseen mahdollisuus vihdoin päästä ja meinasin ostaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #73 : 06.12.06 - klo:19:54 »
Etsin valokynältä lähinnä hehkua. Peittävyyttä ei niinkään tarvitsisi olla, joten näiltä osin No7 olisi varmasti parempi.
Jos hinnalla ei ole väliä niin erityisesti hehkua tuova on mielestäni Diorin valokynä, se on tosi kevyt koostumukseltaan. Lancome on myös sangen kevyt. Loreal on peittävin valokynä jota olen kokeillut. YSL on kevyempi kuin Loreal mutta ehkä hieman peittävämpi kuin Dior.
Tuo No7 kävi kiinnostamaan mua kehujen perusteella ja varmaankin tulee sitä käytyä katsomassa jossain vaiheessa.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 06.12.06 - klo:20:24 »
Mun mielestä valokynää suositellessa on paljon merkitystä haluaako siltä peittoa vai pelkkää hehkua. Esim Lumene ja YSL eivät juurikaan peitä, mutta Dioria on sanottu valoaheijastavaksi peitevoiteeksi ja mun mielestä peittää ihan kiitettävästi (ei kuitenkaan ihan peiteaineen veroisesti).