Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121433 kertaa)

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #75 : 06.12.06 - klo:20:39 »
Lainaus
Mä olen löytänyt oman superyhdistelmäni. Ekaksi MUSin Cover All Blueta, päälle Forget It 10 ja puuteri. Sillä häipyy kaikki tummuus ja yleensä vielä kirkastamaan vetäsen päälle valokynää. Bravo  Pusu On kyllä niin nappi yhdistelmä!

Mulla on lähes samanlainen yhdistelmä. Eli MUS:in Cover All Blue ja sitten päälle YSL:n valokynää. Vihdoin saan tummat silmänaluseni kaikkien kokeilujen jälkeen piiloon. Forget-it:illä en tehnyt mitään.
« Viimeksi muokattu: 06.12.06 - klo:22:17 kirjoittanut Mermaid »

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #76 : 06.12.06 - klo:20:49 »
Musta Forget it on tosi rasvaista! Mulla kiiltää naama ihan hillittömästi, kun olen laittanut tuota peitevoidetta. En laita sitä mitenkään paljon, taputtelen sormenpäällä ja irtopuuteria päälle.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #77 : 06.12.06 - klo:21:29 »
^Ei tuo minullakaan kasvoille sovi, silmänalusille vaan, sillä useimmilla tuotteilla alkavat näyttämään liian kuivilta ja ryppyisiltä.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #78 : 06.12.06 - klo:21:40 »
Joo, olen laittanut silmänalusten lisäksi nenänpieliin ja leukaan ihan vähän, joskus myös kulmakarvojen väliin. Mun iho on sen verran kuiva, ettei se kiillä oikeastaan ikinä. Ehkä se on sitten TBS kosteuttava meikkivoide yhdistettynä tähän Forget it-voiteeseen, jotka aiheuttaa sitä rasvaisuutta.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #79 : 06.12.06 - klo:22:49 »
Kiitos tiedosta. Taidanpa käydä jo huomenna ostoksilla :)

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 07.12.06 - klo:00:39 »

Mulla on silmänalusen rakennekin sellainen, että mustuus varmaan senkin takia erottuu. Eli "silmäpussien" rajat näkyy selvästi, vaikka varsinaisia silmäpusseja mulla ei ole (paitsi sellaisina aamuina, kun illalla on tullut valvottua ja syötyä suolaista). Kiitän niin paljon isääni tästä perinnöstä...  Varmasti niitä korostaa stressi ja pienoinen unettomuus. Pitäisi varmaan hankkia kamalat Kaki-lasit, niin saisi ne parhaiten peittoon :)

Toi kuulostaa just mun silmänalusilta! Eli aina pahan näköiset vaikka kuinka terveellisesti eläis ja nukkuis.
Forget it ei tehny mulle oikeestaan mitään, nyt oon löytäny MUS:in Cover All Blue ja se on kyllä tähänastisista kokeiluista ehdottomasti paras! Pitääkin koittaa laittaa tota Forget itiä vielä ton MUSin päälle...

Tosin eipä noita "silmäpussien" rajoja saa piiloon... Jossain valossa näyttää hyvältä, mutta kyllä kirkkaassa valossa rajat näkyy... Onneks on rillit niin ne vähän häivyttää ;)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 07.12.06 - klo:11:28 »
En lukenut koko ketjua läpi, mutta tuli mieleen, että uudessa Kauneus ja terveys-lehdessä joku väitti Skin Doctorsin sy-voiteen todella toimivan tummiin silmänalusiin. Voiteen nimi oli joku Circle clear ja tietty oli sikakallis, jotain 45e. Itse en ehkä ihan tällä budjetilla menisi kokeilemaan...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Ego

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
MUS:in cover all blue
« Vastaus #82 : 07.12.06 - klo:15:51 »
Joku kehui tuolla aiemmin MUS:in cover all blue:ta. Mistä sitä saa ja minkä hintaista? Mistä tuo MUS siis on lyhenne, vai onko se koko nimi?

Sanoit tuon tuotteen olevan parasta tähän astisista kokeiluistasi. Oletko kokeillut Joe Blascon Orange High lightia myös? Sen pitäisi neutralisoida sinisiä silmänalusia oranssilla vastavärillä - itselläni se on nimittäin paras tähänastisista kokeiluista, joskaan ei täydellinen (liekö sellaista olemassakaan?) joten kiinnostaisi tuota MUSia kokeilla. Myös Grimas on ollut ihan kivaa mutta se on ehkä vähän liian "kuivaa", tulee kuivan näköiset silmänaluset.
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 07.12.06 - klo:17:02 »
MUS on lyhenne Make up store:sta. Noita siis saa ainakin Sokokselta ja tuo nappi maksoi muistaakseni 12e. Ja minä en ainakaan ole kokeillut tuota Joe Blascoa, joten en osaa verrata siihen.
Omat vikansa kyllä tuossa MUS:issakin. Itselläni ainakin tulee hieman pakkaelimainen lopputulos, mutta sen kestää, kun tummat silmänaluset häviää.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #84 : 07.12.06 - klo:17:36 »
Toi MUSin nappi on ainakin ihan h-vatan riittoisa. Mulla on ollu toi kohta 2 vuotta joka päivä käytössä ja vieläkään ei pohja näy. Musta toi ei ole kovinkaan pakkelimainen, kun huolellinen sen kanssa. Ihan nappi hinta noin sikariittoisalle tuotteelle. Ainakaan tykkäsin Maybellinen tuubipeiteväristä, mutta loppujen lopuksi se ei ollut kovinkaan riittoisaa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #85 : 07.12.06 - klo:21:42 »
Tuosta Skin Doctorsien Circle Clearista ainakin Stationery sanoi merkin ketjussa että eipä auttanut.

MUSia saa myös tietysti MUSin omasta liikkeestä.
Tuo peiteväri ei ole musta yhtään pakkelista kun sen vain saa ohuelti. Se on tosi paksua, mutta mun mielestä siveltimellä saa tosi nätin ohuesti.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 08.12.06 - klo:10:45 »
OT

Tuosta Skin Doctorsien Circle Clearista ainakin Stationery sanoi merkin ketjussa että eipä auttanut.

Enpä oikeastaan ihmettele, saman merkin kokeilemani Ingrow go-neste oli ihan susi.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

MsVilma

• Vieras
« Vastaus #87 : 08.12.06 - klo:14:05 »
Yksi mustasilmä ilmottautuu kans  :-\
kaikki on myös kokeiltu näihin silmänalusiin, mun tumman silmänaluset on kaikenlisäksi superkuivat joten kaikki peittevät tuotteet ei sovi. valokynät on ihan turhia minulle, kuivattaa silmänalusia liikaa. paras tuote on tähän mennessä ollut lancomen kosteuttava peitevoide mut toisaalta sekää ei peitä hyvin. myös noita balscon tuotteita ja make up storea oon kokeillu. ne oli ihan ok.
 nyt olen vaihtanut kaikki muut meikit mineraalimeikkeihin, mutta käyttämästäni lily lolo sarjasta ei löydy kuin jauhemaisia peiteaineita jotka ei tietenkään mun silmänalusille sovi. onko siis kukaan kokeillu Youngbloodin peiteainetta? pitäisi olla kosteuttavaa ja jos on niinkuin muut mineraalimeikit, pigmenttejä pitäisi olla reippaasti. kokemuksia  :)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 10.12.06 - klo:01:14 »
Onko kukaan uhkarohkea kokeillu peräpukamavoidetta silmänalusille? :) Kauneuslehdissä toisinaan väitetään ainakin mallien käyttävän sitä tummiin silmänalusiin. Suomessa myytävissä on kait se ongelma, että kaikki sisältää mentholia. Mun silmänaluset on entistä mustemmat nyt vuorotyön myötä ja tuntuu ettei mikään peitä niitä. Alan olla jo epätoivonen
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 10.12.06 - klo:11:05 »
^Minä olen joskus kokeillut, mutta itse ymmärsin, että sen pitäisi auttaa turvotukseen, eikä niinkään siihen väriin. Ei siinä minun pukamavoiteessani kyllä mentholia ollut. Näin ainakin muistelisin. En kyllä käyttänyt sitä ihan siihen silmän alle, mutta siihen lähistölle kuitenkin. (Oli nimittäin tuossa poskipäässä ihan hillittömän kokoinen finni ja koko silmänalunen oli aivan turvonnut) Kokeilusta on kyllä jo tosi monta vuotta aikaa, mutta sellainen muistikuva minulla on, että ei se auttanut.