Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121444 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #90 : 11.12.06 - klo:14:11 »
OT

Tuosta Skin Doctorsien Circle Clearista ainakin Stationery sanoi merkin ketjussa että eipä auttanut.

Enpä oikeastaan ihmettele, saman merkin kokeilemani Ingrow go-neste oli ihan susi.

Juu, ei tosiaan toiminut tuo tummille silmänalusille tarkoitettu aine. Käytin tuota aamuin illoin kolmisen kuukautta ellen peräti yli ja tloksia luvattiin muistaakseni 3-8 viikossa. Eipä tullut mitään. Mietin vaan, että kun tuo voide oli kuitenkin keltaista, että jos siinä oli hieman pigmenttiä ja sillä yritettiin huijata sinisyyttä pois...
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

MsVilma

• Vieras
« Vastaus #91 : 13.12.06 - klo:16:47 »
uusi ihme tuote...
selailin tänään nettikauppoja ja löysin cosmeshopista artdecon camouflge stick eli sellasen kynämäisen peiteaineen. suositellaan silmien alle ja kuulemman kuivatkin silmänympärykset sen kestää. ja hintaa on vaan 11 euroa!! tilaan sen tänään ja voin sitten kokeiltua kommentoida kuinka toimii (vai toimiikohan näihin mun silmänalusiin mikään... niin tummat ja vielä kuivat)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #92 : 17.12.06 - klo:00:06 »
Piitu, MUSiltahan saa ainakin erikseen tota sinisenneutraloijaa :)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #93 : 17.12.06 - klo:14:47 »
Piitu, MUSiltahan saa ainakin erikseen tota sinisenneutraloijaa :)

Kiitti tiedosta! Pitääpä tutustua siihen sitten kun tämä nykyinen loppuu.
« Viimeksi muokattu: 17.12.06 - klo:14:51 kirjoittanut Piitu »
1bMii

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 17.12.06 - klo:18:26 »
MUS:illa on sitten noita sinisen neutraloijia kahta erilaista. Cover All-blue  ja Easy cover-blue. Ainakin MUS:in sivujen mukaan tuo Cover All- blue on peittävämpää kuin tuo easy cover- blue, mutta tuo easy cover käy ilmeisesti paremmin kuivaihoiselle.

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 19.12.06 - klo:11:31 »
Ostin Cliniquen airbrush concealer -peiteaineen/valokynän, ja kokeilin sitä eilen ensimmäistä kertaa. Se tuntuu oikeasti peittävän hyvin, ja tulos pysyi meikkipuuteriin yhdistettynä koko päivän hyvännäköisenä, vaikka peitettävää oli vähäisten yöunien takia oikein kunnolla.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 19.12.06 - klo:12:08 »
Siis mä aloin vasta tätä ketjua lukiessa ajatella että onkohan mulla tummat silmänaluset... Piti oikein mennä peilistä katsomaan ja kysyä poikaystävältä ::) Onhan ne vähän tummat...mutta musta tuntuu että nuo tummat silmänaluset on sellainen vaiva että jos siihen kiinnittää huomiota, niin se alkaa oikeasti vaivaamaan...jos taas ei, niin sitä ei huomaakaan (niinkuin mä olen ollut autaan tietämätön koko ongelmasta). Ehkä mulla ei vaan ole tarpeeksi tummat silmänaluset että jaksaisin tehdä asialle mitään ::) Mun mielestä tietynlainen tummuus silmänalusissa näyttää vaan ihan luonnolliselta, ja taas ihan ihon väriset silmänaluset luonnottomilta  ???

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 19.12.06 - klo:12:18 »
Te kaikki, jotka olette olleet pettyneitä Forget It! -peitevoiteeseen tummien silmänalusten peitossa, mistä olette löytäneet korvaavan tuotteen? Minulla nimittäin ei tuo Forget It! peitä läheskään kunnolla, vaikka muuten onkin koostumukseltaan juuri sopivaa ja värisävykin on oikea (se vaalein).

Mitenkäs esimerkiksi tuo Rubinsteinin peitevoide, onko peittävämpää kuin Forget It? Ja onko koostumukseltaan millaista?

Kammoksun hieman noita nappipeitevärejä, koska minusta tuntuu, että ne on niin paksua tavaraa, että niitä on hankala levittää ja paakkuuntuvat ikävästi silmänalusryppyihin..

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 19.12.06 - klo:12:24 »
Siis mä aloin vasta tätä ketjua lukiessa ajatella että onkohan mulla tummat silmänaluset...

Kuuku, sulla ei kyllä sitä vaivaa ole :) Mulla tuo tummuus ainakin näkyy ihan sellasina tarkkarajaisina pandamaisina renkaina silmien ympärillä - niitä ei voi olla huomaamatta. Se muuten on totta, että jos ne saa meikillä peitettyä täysin, niin se näyttää jotenkin luonnottomalta munkin silmään. Joten ehken edes yritä tavoitella sitä täydellistä peittyvyyttä, vaan kunhan koitan pahimmat piilotella.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 19.12.06 - klo:12:47 »
Mulla tuo Cliniquen airbrushkaan ei toimi. Jos mä oon oikein ymmärtänyt se on tavallaan peitevärin ja valokynän yhdistelmä tai ainakin myös valoa tuovana se mulle kaupattiin. Pitää loppu viikosta hankkia se MUS sinistä peittävä, jos siitä olis apua. Jotenkin tuntuu, että nuo mustat rinkulat vetää kasvojen yleisilmettä niin paljon alaspäin :(
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 19.12.06 - klo:14:31 »
Mulla tuo Cliniquen airbrushkaan ei toimi. Jos mä oon oikein ymmärtänyt se on tavallaan peitevärin ja valokynän yhdistelmä tai ainakin myös valoa tuovana se mulle kaupattiin.

Joo, on se peitevärin ja valokynän yhdistelmä, peittävämpi kuin normaali korostukseen tarkoitettu valokynä. Mulla tuo peittää tosi hyvin ja pysyy myös. Kirkastaa ilmettä kivasti.

MsVilma

• Vieras
« Vastaus #101 : 21.12.06 - klo:15:45 »
noh... kävipä ilmi että artdecon kynä ei ainakaan sovin mun silmien alle (vaikka pitäisi sopiä kuivienkin silmien alle).
teki silmänalusista ihan röpöläiset.
piti kaivaa takaisin vanha lähes lopussa oleva lancomen tuubi.
katselin tuossa keskustelupalstoja ja kosmetiikafirmojen nettisivuja ja seuraavaksi ajatteli kokeilla jotain näistä:

Helena Rubenstein: Magic concealer
Clinique: Line smoothing concealer
Make up Forever: Lift concealer
Lancome: Maquicomplet (tai jotain)

Näistä toi viimeksi mainittu kiinnostaa ehkä eniten koska toi lancomen tuubi mitä mulla nyt on, on ok koostumukseltaa mutta pigmenttejä saisi olla enemmän... pitää mennä kiusaa stoccan myyjiä  ::)
onko teillä kokemuksia noista tuotteista?

mulla on pakko olla nähtävästi nestemäinen peiteaine silmien alla, voidemaiset tekee röpöläiseksi (siksi en uskalla kokeilla joe blascoa tai ben nye:tä tai mineraalimeikkien peiteaineita)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 24.12.06 - klo:14:13 »
Mä kävin katsomassa MUS:n sinisen peittoon tarkoitettua nappia mutta se oli kauhean vaalea. Päädyin ostamaan Blascon vastaavan, joka on ehkä hieman liian tumma ja oranssi, mutta ajattelin että asteen liian tumma on liian vaaleaa parempi. Myyjän mukaan Blasco sisältää myös enemmän pigmenttiä. Parin kokeilun jälkeen ei ainakaan huomattavaa muutosta ole näkyvissä, mutta pitää jatkaa testailuja.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

munster

• Vieras
« Vastaus #103 : 04.05.07 - klo:22:06 »
Mulla on toiminut tosi hyvin tuo MUSin cover all blue. Joskus yli vuosi sitten kun ton ostin niin sokoksella myyjä mulle kehui että on hyvin samanlaista ainetta kun Blascon orange highlight 1. Ja tosiaan on riittosaa tavaraa, kuitenkin on ollut ihan päivittäin käytössä ja vieläkin yli puolillaan toi pieni purkki :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #104 : 04.05.07 - klo:23:30 »
Mäkin ostin juuri toisen napin Musin cover all blueta. Oon siihen ihan tyytyväinen ollut vaikkei se välttämättä nyt ihan mikään hg-tuote ole, liekö sellaista olemassakaan kun tuntuu ettei mikään peitä, mutta se, että saa silmistä edes vähän inhimillisemmän näköiset on jo hyvä juttu.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey