No niin päivitetään tilannetta tännekin taas.
Kolme
(3) viikkoa on nyt syöty Roaa ja kehitykseen olen sanalla sanoen tyytyväinen. (mm. viime vuonna lääkärini sanoi, että saattaa viedä vuodenkin että ihosi on ennallaan)
Aluksi ihoni siis paheni kuten tänne aiemmin raapustinkin ja olin vähällä raiskata akneihon tujuilla apteekki-tuotteilla, mutta pysyin kuitenkin herkän ihon
Erisan-tuotteissa.
Reiluun viikkoon en ole ihoa rasvannut ollenkaan (kuten mainitsin, lääkäri suositteli olla rasvaamatta
ellei iho ala kiristää pahasti) ja iho, kuten epäpuhtaudetkin on
kuivunut mallikaasti ja poskissa on lähinnä havaittavissa kuivuutta, kuivuneita valkopäitä sekä pieniä tummia "rupia" (

)
Aika pitkälti siis aivan ihon pinnassa olevaa epäpuhtautta mikä lähtisi härskisti "rapsuttamalla"

Jonkin verran on myös punoitusta mikä ei itsessään häiritse pahemmin.
Itseeni olen tyytyväinen koska puristelun ja turhan räpläämisen olen onnistunut välttämään
--ei mitään järkyttävää arpivaaraa ainakaan ole.
Vaikka pari viikkoa sitten käänsin katseen ensi vuoteen, varsinkin kesään niin tämä positiivinen muutos viimeisen viikon aikana on saanut ajattelemaan jopa uutta vuotta

Viettäisinkö sen kotona miettien kuumia kesäkuun päiviä vai alkaisinko
rasvaamaan ihoani kevyesti -> ei kuivuutta iholla -> näyttää 100x paremmalta ja toivoisin että parissa päivässä viimeisetkin epäpuhtaudet ja itsetunnon alentajat kuorii itsensä pois ja olisin jossain aivan muualla, jonkun toisen kanssa

Ei muuta tällä kertaa, keskustelkaa olkaa hyvä.
-mm kuittaa