Jos roaccutan oikeasti olisi haitallinen lääke, sitä ei olisi markkinoilla. Itseäni peloti myös ennen ensimmäistä roaccutan kuuria, ja puhuin asiasta ihotautilääkärilleni (erittäin hyvä ja tunnettu lääkäri) Hän sanoi minulle, että tuota lääkettä määrätään todella paljon akneen, ja melkeen kaikilla se parantuu, eikä se ole haitallinen keholle/aiheuta peruuttamatonta vahinkoa, mikäli ohjeita vaan noudattaa tarkasti (huom, ei mitään ruoka-aineita jossa lisättyä a-vitamiinia, eikä alkoholia, rasittaa maksaa). Suurin "riski" tässä lääkkeessä on siis tuo että maksa saattaa rasittua, mutta kun roaa syö on pakko käydä maksatesteissä. Itse kävin parin kuukauden välein, koska tulokset olivat aina hyvät. Jos arvot heittävät jonkun verran seurataan maksa-arvoja useammin. Jos arvot heittävät liikaa lopetetaan kuuri.
Vaikuttaa siltä että olet lukenut joka ikisen foorumin ja viestin roaccutanista jonka olet käsiisi saanut, netissä liikkuu niin paljon höpöhöpä juuri tästä kyseisestä lääkkeestä, en kyllä tiedä miksi

Mutta ihan turhaan pelkäät

Usko minua, ei tämä lääke olisi näin suosittu ellei se oikeasti toimisi näin hyvin.