Kävin äsken hakemassa apteekista uuden roa-kuurin ekat pakkaukset. Tämä on siis minulla jo vaikka kuinka mones kuuri.
Olen nyt kyllä aika ärsyyntynyt tähän tilanteeseen, sillä ihotautilääkäri, jolla olen viime aikoina käynyt, oli yhtäkkiä unohtanut kaiken mistä olimme aikaisemmin puhuneet. Ensimmäisellä käynnillä viime elokuussa selitin perusteellisesti koko aknehistoriani lukuisine roa-kuureineen ja hän tuli siihen tulokseen, että kaikki kuurini ovat olleet liian lyhyitä ja liian pienellä annostuksella. Sovimme, että syön matkalta palattuani yhden kunnon kuurin, jolla akne saattaisi lähteä pysyvästi. Kävin kaikissa kokeissakin jo viime syksynä tätä varten.
Nyt hän oli kuitenkin unohtanut kaiken, eikä edes tuntunut uskovan minua, kun kerroin tästä keskustelusta. Söin tetralysalia tässä välissä ja sen takia ihoni on nyt tosi hyvässä kunnossa. Yritin kuitenkin lopettaa sen tässä puolen vuoden aikana pariin otteeseen ja joka kerta iho tulehtui
aivan hirveästi. Senkin hän oli unohtanut. Lisäksi hän ei muistanut, että olin syönyt roaa aikaisemmin (ainakin viisi kuuria) ja sanoi, että eihän sitä sitten enää voi määrätä. Sitten sain kuitenkin pienen roa-kuurin, mutta kaikki tuntui jääneen silti aivan auki. Hän kommentoi vielä, että eihän sinun kannata roaa syödä, kun ihosi on noin mainiossa kunnossa! ARGH!

Nyt tekisi tietysti mieli vaihtaa lääkäriä, mutta sitten kaikki pitäisi taas aloittaa alusta. Itku. Tyhmintä on, jos syön nyt taas kerran yhden nysän kuurin pienellä annostuksella.