^Tie vie sitten varmaan silmälasikauppaan. Ajattelin tässä, että miten voin käyttää laseja, kun mulla on tosi valoherkät silmät ja oon aina aurinkolasit päässä. Sittenpä tajusinkin, että enhän mä saa olla koko kesänä auringossa..
Tänään otin kaksi ensimmäistä tablettia.(Mulla muuten on se korvaava ISOTRETINOIN ALTERNOVA. Lääkäri määräsi nimenomaan tuota.) Olin niin paniikissa, että huippasi ja ahdisti. En edes ymmärrä miten sain tuollaisen paniikkikohtauksen. Onneksi se meni kuitenkin ohi

Tuntuu et mulla on jo nyt suu ihan kuiva! Varmaan kuvittelua, tuskin se muutamassa tunnissa vaikuttaa

Mulla on tapana saada kaikki sivuvaikutukset, mitä paketissa sanotaan heti lääkkeen oton jälkeen...
Mietin tuota alkoholin käyttöä.. Mulle ei apteekissa sanottu siitä mitään, ennen kuin itse kysyin eikä lääkärikään sanonut mitään. Mitenkähän tarkkaa tuo kielto on ts. ootteko te ollu kuivin suin?
Oon lukenu nyt koko tän ketjun läpi. Aika lyhyitä kuureja teillä on ollut. Mulle lekuri sanoi et ainakin puoli vuotta tai vuosi. Annostuksena mulla on 1 tabletti parittomina ja 2 tablettia parillisina päivinä. Annostus on kyllä aika pieni verrattuna teidän annostuksiin, koska olen painavampi. Muutenkin mulle laitettiin tuo Roa aika heppoisin perusteluin. En ole esimerkiksi ikänä syönyt antibioottikuuria akneen. Käytössäni on ollut vain Skinoren-voide ja Dalasin-litku. On mulla toki finnejä, mut ei mitenkään ihan kauheasti. Katson, jos uskaltaisin laittaa kuvan.. Luotan kyllä lääkäriin, jonka luona kävin. Yksityisellä kävin ja lääkäri on ainakin paperilla tosi pätevä.
Edit. Mitenkäs ootte toiminu liikunnan kanssa? Tuoteselosteessa luki, ettei sais kauheasti rasittaa itseään?