Mulla loppui Roa noin 3kk sitten. About 2 viikkoa sitten ihoni oli vielä täydellinen, nyt otsassa, hiusrajassa on finnejä ja keskellä poskea järkyttävän kokoinen patti (semmoinen mitä ei voi puristaa, 'ihonalainen' mikälie.) Epätoivo ja paniikki iskee, mitä jos joudun syömään vielä kolmannen roakuurin?

Viime vuonna, jo noin kuukausi roan loppumisen jälkeen ilmeistyi finnit, juuri samalla tavalla, ensiksi hiusrajaan, sitten levisi koko otsaan. Ok, positiivista tässä on sentään se, että nyt iho pysyi hyvänä 'jopa' 3kk.. Muistan vaan kun lääkärini niin vannoi, että jo toisen roan jälkeen ihon pitäisi pysyä hyvänä lähes vuosia. Joopajoo. Ärsyttävintä on se että eivät edes ole semmoisia pieniä puristettavia näppyjä, vaan kunnon patteja, kipeitä sellaisia.
Huoh, ei mun naama taida koskaan tulla kuntoon.
Edittiä: Otsa on nyt todella pahassa kunnossa. Ei edes viime kerralla roan loputtua mennyt näin pahaan kuntoon (hassua, minulle kun sanottiin että akne palaa
aina lievempänä, mitä useamman roakuurin on syönyt..) Varasin äsken ajan ihotautilääkärille, taitaa tulla kolmas roa, jonka aloitan sitten kun olen tullut elokuun alussa ulkomailta. Miten normaalia tämä enää on? Miten on mahdollista että ei edes 1½v roasyönnin jälkeen akne pysy poissa.

En jaksa tätä taas, huoh. Onko täällä muita jotka ovat joutuneet syömään roan kolme kertaa? Niin, että ei koskaan ole ollut 3kk pidempää taukoa kuurien välillä?