Minä söin jokatoinen päivä yhden kapselin, jokatoinen päivä kaksi kapselia, eli 20mg ja 40mg. Painan alle 50kg. Mikä lie superkuuri tämäkin

. Minullahan kävi niin että kun aloitin ekan kerran roa- kuurin, alotin juuri tällä tavalla että jokatoinen päivä yksi, sitten kaksi. Mutta tämä oli minun keholle liian suuri shokki, joten lopetin kuurin jo parin viikon jälkeen. Söin yhden tetralysalin että saisin roat pois kehosta, ja aloitin pari kk myöhemmin roa-kuurin niin että ekan viikon ajan söin vaan 1 kapselin päivässä, eli 20mg per päivä. Tokalla viikolla oli vuoropäivinä yksi ja kaksi. Tällä tavalla keho "tottui" roaan eikä tullut niin pahaa shokkia keholle.
Kuurini kesto:
10kapselia/viikko, rasiassa on 100 kapselia, eli yksi rasia kesti kymmenen viikkoa.
Söin yhteensä 3 rasiaa, eli se tekee 30viikkoa, joka on niin paljon kun
7.5 kk (eikö kukaan muu ole syönyt tätä näin kauan

). Tämä on vienyt näppyni pois. Lopetin kuurin noin pari kuukautta sitten, ainoastaan pari näppylää on tullut kasvoihin. Muistelisin että lääkärini sanoi minulle, että jos joudun syömään toisen kuurin, tapahtuu se noin puolen vuoden sisällä (eli sillon ylensä näkee jos iho ei rauhoittunutkaan) ja toisen kuurin kesto ei olisi ihan yhtä pitkä kun ekan.
Edit: Niin, ja roaa on sekä 10mg että 20mg kapseleissa, mutta minullekkin, joka olen pienikokoinen tuo 10mg ei olisi riittävä määrä, eli lääkärin puheesta ymmärsin että tuota 10mg kapselia harvemmin määrätään.