Kirjoittaja Aihe: Roaccutan  (Luettu 124254 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Roaccutan
« Vastaus #300 : 18.08.08 - klo:21:04 »
Onko kukaan täällä kokeillut sitä kauheasti hehkutettua Pantoteenihappoa/ Pantothenic acid ? Siis B 5-vitamiini hoitoa ihon liialliseen talin tuotantoon?? Vähentää ihon rasvaisuutta.

Pakko jostain saada!!!

Joskus näin mainoksen tuosta... en tiedä saako sitä edelleen myydä Suomessa. Sitähän pitää ottaa aika isoja annoksia, muistaakseni.

edit. aaa... kai sitä myydään
« Viimeksi muokattu: 18.08.08 - klo:21:07 kirjoittanut muori Pippuri »

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #301 : 19.08.08 - klo:10:02 »
Onko kukaan täällä kokeillut sitä kauheasti hehkutettua Pantoteenihappoa/ Pantothenic acid ? Siis B 5-vitamiini hoitoa ihon liialliseen talin tuotantoon?? Vähentää ihon rasvaisuutta.

Pakko jostain saada!!!

Joskus näin mainoksen tuosta... en tiedä saako sitä edelleen myydä Suomessa. Sitähän pitää ottaa aika isoja annoksia, muistaakseni.

edit. aaa... kai sitä myydään

Siitä ei voi oikein saada yliannostusta koska on vesiliukoinen. Soitampa Apteekkiin et saako jos ei niin tilaan Ebaystä.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #302 : 19.08.08 - klo:11:03 »
Soitin Yliopiston Apteekkiin ja sanoi jos on resepti lääkäriltä niin sitä tehdään. Muuten ei saa. Paitsi ulkomailta. Ihmeellistä panttaamista.

Pakko laittaa viel tää yks ;D

Acne

Following from discoveries in mouse trials,[citation needed] in the late 1990s a small study was published promoting the use of pantothenic acid to treat acne vulgaris.

According to a study published in 1995 by Dr. Lit-Hung Leung,[13] high doses of Vitamin B5 resolved acne and decreased pore size. Dr. Leung also proposes a mechanism, stating that CoA regulates both hormones and fatty-acids, and without sufficient quantities of pantothenic acid, CoA will preferentially produce androgens. This causes fatty acids to build up and be excreted through sebaceous glands, causing acne. Leung's study gave 45 Asian males and 55 Asian females varying doses of 10-20g of pantothenic acid (100,000%-200,000% of the US Daily Value), 80% orally and 20% through topical cream. Leung noted improvement of acne within one week to one month of the start of the treatment.[citation needed]

Critics are quick to point out the flaws in Dr. Leung's study, however. Dr. Leung's study was not a double-blind placebo controlled trial. To date, the only study looking at the effect of Vitamin B5 on acne is Dr. Leung's, and few if any dermatologists prescribe high-dose pantothenic acid. Furthermore, there is no evidence documenting acetyl-CoA regulation of androgens instead of fatty acids in times of stress or limited availability, since fatty acids are also necessary for life. http://en.wikipedia.org/wiki/Pantothenic_acid
« Viimeksi muokattu: 17.09.08 - klo:21:41 kirjoittanut Kikka »

mitalimies

• Vieras
« Vastaus #303 : 17.09.08 - klo:14:35 »
moi vaan taas pitkästä aikaa.

suomen kesä oli taas vähän sellanen ku odotettiinki ja myös itseltä meni ruskettuminen vähän ohi.
mietin vaan että kannattaisko tässä ihan lomailu mielessä lähtee vaikka espanjaan ja samalla hankkii kunnon rusketus?
vähän häiritsee vielä arvet ja varsinki luonnonvalossa näkyy liian hyvin niin eikös rusketus tohon auttais aika hyvin

vaikka ei siellä uv säteily ookaan kuin 8 ja laskee koko ajan

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 18.09.08 - klo:01:22 »
No kävin sitten lääkärissä ja aloitin uuden kuurin. Onpa epämukava olo taas tämän ansiosta. Oksettaa mielettömästi. Kerran piti juosta vessaan kun suuhun nousi kamala verenmaku ja oksennus oli lähellä.

Naamaan sattuu, vaikka mitään ei tekisi. Perusrasvaakin kun levittää, niin tuntuu kipeältä. En muistanutkaan kuinka inhottavilta nämä kuivat huulet tuntuvat. Pinnan saa pehmeäksi, mutta huulet tuntuvat sisäisesti kuivilta  ??? Poikaystävä sanoo, että ihanan pehmeäthän nuo ovat, mutta itse tuntuu, että kiristää koko ajan ja ääh.

Olipas valitusta. Laitetaan kellonajan piikkiin  :P
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 18.09.08 - klo:11:14 »
^^Itseruskettava ajaisi varmaan saman asian, eikä iho edes paksuuntuisi. Sinuna kokeilisin ensin sitä. Lomailu on tietysti aina kivaa joka tapauksessa.  :)

^Kuvailit tuon tunteen huulissa tosi hyvin. Just tuolta se tuntui! Mikään rasva ei tuntunut auttavan, kun se kosteutti vain pintaa. Minulla aloe vera -geeli ja muut ohuet voiteet toimivat parhaiten, kun ne tuntuivat imeytyvän vähän syvemmälle. Kuljinkin koko viime kuurin ajan aina tuubi kourassa. Jotkut vähän ihmettelivät kokouksissa, kun istuin siellä tuubi pöydällä ja lisäsin rasvaa minuutin välein...

Omasta kuuristani alkaa nyt olla parisen kuukautta ja lievää ihon huonontumista on havaittavissa. Sain järvivedestä inhottavan atooppisen ihottuman, jonka jälkeen jouduin rasvaamaan naamaa ja jättämään avitcidin viikoksi pois. Tämän seurauksena iho meni ihan tukkoon ja alan olla jo vähän huolissani. Pitääkin olla sekä atopia että akne!

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #306 : 18.09.08 - klo:11:44 »
^ Osan ottoni Kuririn! Oon kanssa lisäksi atoopikko. Hieman rasittavaa.

Mulla on nyt kaksi laatikkoa Roaa takana ja iho on ihan ok kunnossa. Lääkäri päätti, et syön vielä yhden laatikon ja sitten saa riittää. Kaikkiaan syön siis puolen vuoden ajan lääkettä vuoro päivin yhden ja kaksi tablettia. Nyt minua pelottaa, että akne uusii heti, kun annos on ollut niin pieni ja aika lyhyt. Lääkäri ei puhunut mulle mitään mistään Skinoreneista tms. Joillekin täällähän niitä on annettu jälkihoidoksi. En tosiaankaan haluaisi aloittaa uutta kuuria pian uudelleen! Alussa kaikki oireet oli paljon pahempia ja huulienkin kuivuminen on tasoittunut. Jostain syystä kuitenkin tuntuu, että kasvojen ja kropan iho on entistä kuivempi. Ehkä se johtuu pakkasista tai siis kylmemmästä ilmasta.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

mitalimies

• Vieras
« Vastaus #307 : 18.09.08 - klo:14:54 »
^^Itseruskettava ajaisi varmaan saman asian, eikä iho edes paksuuntuisi. Sinuna kokeilisin ensin sitä. Lomailu on tietysti aina kivaa joka tapauksessa.  :)
eikös itseruskettavat toimi niin, että kun sitä laittaa niin se pysyy jotain vuorokauden tai kaks? en ole juurikaan noihin perehtynyt, olen tuon oikean auringon ystävä. lomailu on joka tapauksessa aina kivaa : )

jos on kohtalotovereita joilla vahva rusketus on auttanut arpien kanssa niin kuulen mielelläni kokemuksia.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #308 : 18.09.08 - klo:20:17 »
Täällä oli mielialaa kohentavia kuvia roa kuurin läpi käyneistä.
http://www.acne.org/messageboard/Accutane-Gallery-t87675.html

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 18.09.08 - klo:21:14 »
Olipa muuten kiva katsoa noita kuvia. Suhteuttaa hieman omia ongelmia, että ei mulla nyt aivan NOIN hirveitä paiseita ole tainnut koskaan olla, vaikka ongelmanaama onkin... Onkohan muuten roan syöntiin mitään yläikärajaa ja eikö se kuivattamalla edesauta ryppyjen muodostumista? Itse olen päälle kolmekymppinen ja kyllähän tuo mietityttää, että kun alkaa välillä olemaan niillä rajoilla, että vois uuden kuurin ottaa, niin uskaltaako sitä alkaa syömään, jos iho menee vielä hirveempään kuntoon jatkossa. Edellisestä kuurista on nelisen vuotta aikaa ja iho oli näpytön pari vuotta, siitä sitten pikkuhiljaa alkanut taas puskemaan mustapäitä ja finnejä.

Jaaha menis taas kattomaan niitä kuvia ettei itsesääli ala valtaamaan mieltä ::)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 19.09.08 - klo:11:34 »
Onko kukaan koittanut finniarpiin tuotteita Arbutin Pigment Whitening tai BM Regenerative Gel 28? Varsinaisesti tuo Arbutin ei varsinkaan ole ilmeisesti tarkoitettu arville, mutta tekisi mieli kokeilla kaikki mahdolliset, jotta pääsisi arvista eroon. Mulla on yhtä pahat arvet kun joissakin noissa NastyBlackien postaaman linkin kuvissa.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 19.09.08 - klo:12:35 »
Yksi hyvä ihoa vaalentava voide on Rosa Grafin reparative cream. Mulle tosin kosmetologi joskus vuosia sitten sanoi että sen valmistaminen lopetetaan. Sattumalta huomasin kuitenkin sen vielä Suomen Rosa Grafin sivuilla tuoteluettelossa, eli olisiko sitten niin että sitä vielä myydään.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #312 : 19.09.08 - klo:14:31 »
Onko kukaan koittanut finniarpiin tuotteita Arbutin Pigment Whitening tai BM Regenerative Gel 28? Varsinaisesti tuo Arbutin ei varsinkaan ole ilmeisesti tarkoitettu arville, mutta tekisi mieli kokeilla kaikki mahdolliset, jotta pääsisi arvista eroon. Mulla on yhtä pahat arvet kun joissakin noissa NastyBlackien postaaman linkin kuvissa.

Täältä voit ostaa arbutinia ja sekoittaa perusvoiteeseen vaikka. http://www.gardenofwisdom.shoppingcartsplus.com/home.html

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 19.09.08 - klo:14:40 »
mitalimies: Käsittääkseni vaikutus kestää suunnilleen viikon. Siitten on lisäksi kosteusvoiteita, joissa on itseruskettavaa tosi vähän. Niitä voi sitten laittaa joka ilta, jolloin päivetys säilyy kasvoilla aika vaivattomasti. Minulla on sellainen hämärä mielikuva, että miehillekin olisi tullut joltain sarjalta tällainen voide hiljattain. Ehkä Lumenelta tai L'orealilta?

Itse olen allerginen nimenomaan itseruskettavalle ainesosalle, joten en voi käyttää ikinä mitään, mikä on todella harmi.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 19.09.08 - klo:18:39 »
Axelta on miehille se itseruskettava mutta kyllä minäkin sitä käytän. Tuskin se ihan miehille on mutta mainostetaan tietysti sen tyyppisenä. Vamasti miehet voi käyttää naisten juttujakin.

Mulla parantui lievä akne kokonaan kun jätin tavan meikit ja käytän mineraaleja. Olen myös varovainen voiteitten yms. kanssa, käytän vain tuttuja ja turvallisia. Tsemppiä kaikille, mun naamasta ei huomaa enää että on ongelmia ollut. Kaikki aknearvet on hävinneet, myös ne pahimmat mitä pitkillä harakankynsillä sorkin.
Hang up the chick habit