Mun toisesta roa kuurista on nyt tasan kolme vuotta, eikä iho ole vieläkään alkanut osoittaa huonontumisen merkkejä.
Mullahan se vaikutus oli aika huikea, sen laatuluokan suohiviö olin ennen kuuria, voin kylllä vieläkin sanoa että yksi parhaista asioista ikinä on ollut tuo viimeinen kuuri joka paransi lärvin näillä näkymin lopullisesti.
Ensimmäinen kuuri 2003 kyllä paransi, mutta se oli lyhyt ja mieto, 4kk 40mg/vrk. Ja akne uusi entistä ehompana sen jälkeen.
Toinen kuuri vedettiin sittne maksimiin, 60mg/vrk ja 7kk, sen jälkeen ei voinut jatkaa enää sillä myrkytys olisi tullt ymmärtääkseni vastaan, eikä kuuria olisi voitukkaan uusia muistaakseni vuoteen.
Noihin aikoihin mulla oli vielä pitkä letti, ja aiheuttihan se hiustenlähtöä, nooin 1/3 tukasta tippui, mutta oli se sen arvoista ja oli siinä onneksi varaa tippuakkin vaikka häijyä se teki.
Muuta sivuvaukutukset oli enemmän tai vähemmän hirveitä, silmien kuivuminen, huulien halkailu ja nenäverenvuodot.
Manna minulla myös heikkeni hämäränäkö, ja usko tai älä, jälkimmäinen kuuri vei sen lopullisesti eikä se ole vieläkään palautunut kolmessa vuodessa, enkä usko että palaakaan. Autolla ajo pimeällä/hämärässä on mahdotonta.
Mutta kaiken kaikkiaan, söisin kuurin milloin tahansa uudestaan eikä tarvitsisi kahdesti miettiä. Sivuvaikutukset on ohimeneviä mutta aknen parantuminen hyvällä tuurilla kokonaan lopullista, ainoanan miinuksena tuo tuhoutunut hämäränäkö mitä on toisinaan ikävä varsinkin syksyisin.