Kirjoittaja Aihe: Roaccutan  (Luettu 121124 kertaa)

mitalimies

• Vieras
Vs: Roaccutan
« Vastaus #315 : 19.09.08 - klo:20:31 »
^^ olen pyrkinyt kuormittamaan ihoa mahdollisimman vähän enkä käytä nykyään muuta kuin kosteusvoidetta. vähän pelottaa että uskaltaako tollasta alkaa läträämään nassuun, tiedä vaikka räjähtäis kun on vielä syksy ja kaikkea.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 19.09.08 - klo:21:38 »
Täältä voit ostaa arbutinia ja sekoittaa perusvoiteeseen vaikka. http://www.gardenofwisdom.shoppingcartsplus.com/home.html

Onko sulla tai muilla tosta kokemusta? Vaikuttaa edullisemmalta kun Arbutin..
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #317 : 20.09.08 - klo:11:11 »
Täältä voit ostaa arbutinia ja sekoittaa perusvoiteeseen vaikka. http://www.gardenofwisdom.shoppingcartsplus.com/home.html

Olen muita tuotteita ostanut tuolta ja ollut tyytyväinen. Kannattaahan se kokeilla kun ei ole kallistakaan.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 20.09.08 - klo:14:22 »
Mulla on myös atooppinen iho tämän aknen lisäksi. Silmäluomet ovat suurin ongelma ja ihotautilääkäri sanoi vielä, että roa aiheuttaa muutenkin ihottumaa silmäluomiin.  >:( Kaippa tämä tästä.

Vaikka on herkkä iho, niin mun on roakuurin aikana pakko kuoria kasvojen ihoa n. kerran viikossa. Roa kuivattaa niin paljon, että on pakko saada se kuollut iho pois. Jos en kuori niin iho menee vielä enemmän tukkoon. Ihme kyllä iho kestää tuon ihan hyvin, kunhan hellävaraisesti sen tekee.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #319 : 20.09.08 - klo:14:38 »
Viikon päästä Lekuriin ja elämän ensimmäinen roa kuuri. Toivottavasti pystyn syömään kuurin loppuun. Olen n. 15-vuotta miettiny ja nyt valmis tähän koitokseen.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 20.09.08 - klo:14:45 »

Olen muita tuotteita ostanut tuolta ja ollut tyytyväinen. Kannattaahan se kokeilla kun ei ole kallistakaan.

Paljon tuolla on postikulut esim 10 gramman tuotteelle, osaatko yhtään sanoa? Käsitinkö oikein, että tuota jauhetta on tarkoitus sekoittaa esim 3 grammaa 100 gramman voiteeseen ja sitten iholle?

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #321 : 21.09.08 - klo:15:09 »
9.81e kai teettää mutta voit sen katsoa itsekkin kun laitat ostoskoriin tuotteen. Kaipa tuo on aivan oikea sekoitussuhde.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 21.09.08 - klo:15:34 »
Onko kellään näkö huonontunut kuurin aikana/jälkeen?

Roa vaikutta hämäränäköön ja ainakin mulla on kahdella kerralla hämäränäkö tilapäisesti huonontunut.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 22.09.08 - klo:18:45 »
Totaalisen kyllästyneenä arpiini kävin tänään ostamassa pienen tuubin Kelo-cotea. Apteekissa sanottiin noista Arbutinista ja BM:stä ettei ne tee arville mitään, vaan ainut on just toi Kelo-cote. Toivon todella, että siitä olis apua!! Ehkö se auttaa ;) Yritän muistaa raportoida myöhemmin miten on käynyt.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #324 : 02.10.08 - klo:00:01 »
En saanut roa kuuria koska olen saanut soijasta anafylaktisen kohtauksen ja soijaöljyä on tuotteessa aika paljon. Paska nakki >:(

Sain vaan Epiduo geeliä ja pahan mielen. Ikuisesti paskanaama.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 02.10.08 - klo:15:46 »
^ on aihettanut mulle hiustenlähtöä sekä silmäripsistä lähti noin 20-30 % eivätkä ne koskaan kasvaneet yhtä tuuheina takaisin. Hiukset palautuivat ennalleen. Söin hyvin mietoa päiväannosta, olisikohan ollut 20 mg neljän kuukauden ajan.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 02.10.08 - klo:17:07 »
^^ Samoin lähti hiuksia minullakin aikoinaan, ja paljon. En ollut teininä mitenkään erityisemmin tukkatietoinen, joten takaisinkasvusta on hankala sanoa. Kampaajan mukaan hiuksia on nykyisin kuitenkin "vaikka kuinka", joten kai ne takaisin kasvoivat.

Hiustenlähtö muuten laantui Roaccutan-kuurin loputtua vasta sen jälkeen, kun söin pari laatikollista Viviscal-tabletteja. (Saattoi tosin olla sattumaakin, että tilanne parani samanaikaisesti.) Minulla oli eteisessä tummanpunainen matto, ja yksi päivä huomasin, ettei matolta enää löytynytkään pitkiä vaaleita hiuksia, joita piti yksitellen poimia imurin suulakkeesta. Oi sitä onnen päivää! Ikävä kyllä iho muuttui Viviscal-tablettien ansiosta taas aivan älyttömän rasvaiseksi ja lisäpiristyksenä jotenkin epämiellyttävän hajuiseksi.  :-X
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 04.10.08 - klo:13:31 »
Kaksi kuuria takana ja hiukset ovat nyt ohuemmat kuin koskaan. Ekalla kerralla kun söin roaa kävi päinvastoin, hiuksistani tuli tuuheammat kuin koskaan (samalla jalkakarvat kasvoivat, näytin apinalta ;D) Tokalla kuurilla jalkakarvoitus väheni minimiin, mutta samalla hiuksia rupes lähtemään. Nyt on enää tämmöinen lirutukka. Siksi ajatelinkin leikata hiukset lyhyeksi.

Edit:
Voisin samalla kertoilla naamani kuulumisia. Roan lopetin siis 5 kuukautta sitten. Pari kuukautta naama pysyi hyvänä, mutta sitten otsaan tuli finnejä. Menin ihotautilääkärille ja sain Dalacin nimistä liuosta iholle. Tätä käytin ehkä viikon verran ja otsan finnit katosivat. Sen jälkeen ei ole finnejä naamaan tullut!  :D Nyt iho on siis tasainen (ei niin tasaisen värinen, mutta näpytön) ja voi muutenkin hyvin! Löysin loistavat aineet jolla hoidan ihoa (apteekin Lactasyd pesuneste on aivan loistava kasvojenpesuaine, ei kuivata ja poistaa meikin, sekä Erisanin kosteuttava kasvovoide). Mustapäitä on jonkun verran nenässä, mutta se on pieni ongelma verrattuna siihen miltä naama on joskus näyttänyt.

Kuukautisten aikana saattaa joskus tulla muutama näppy, mutta se lienee normaalia. Tällä hetkellä fiilis on hyvä, ja toivon etten joutuisi ainakaan pariin vuoteen syömään roaa. :)
« Viimeksi muokattu: 04.10.08 - klo:13:43 kirjoittanut Tukkis »

mitalimies

• Vieras
« Vastaus #328 : 04.10.08 - klo:18:22 »
Miten kova uv-säteily tollanen 5-6 on? Riittääkö suojakerroin 20? Onko liikaa, estääkö ruskettumisen?

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 04.10.08 - klo:21:14 »
Ei ne voiteet sitä ruskettumista estä. Ja vaikka estäisivätkin niin ennemmin miettisin sitä etten pilaa ihoani auringossa, polta sitä tms. 20 suojakerroin kuulostaa minun korvassa ihan hyvältä, tosin sekin riippuu ihan siitä minkälainen iho sinulla on, miten kalpea olet etc.

Oikaiskaa jos olen väärässä.