Huoh mikä helpotus! Tulin juuri ihotautilääkäriltä ja se määräs Roaa mulle. Juuri olisi loppunut tetrasykliini kuuri viikon päästä ja se on parantanut ihoani ihan mielettömästi, mutta finnejä tulee edelleen. Lääkäri eka meinas jatkaa antibiootteja ja nostaa annostusta (oli kuulemma ollut liian pieni annostus), ja sanoi et sen jälkeen vasta Roa. Sanoin, et otan sen mielummin heti ja nyt on lääkkeet kourassa

. Pelkäsin, että lääkäri nauraa mut sieltä pihalle ja aikasemman ajan peruinkin sen takia. Jännitti ihan kauheesti mitä se sanoo, kun iho ei näytä niin pahalta enää.
Minkäänlaisia testejä ei ottanut ja epillereistäkin vain kysyi, että syönhän niitä. Painotti kyllä, että raskaaksi ei saa missään nimessä tulla. Kun olen nämä syönyt, niin pitää kuulemma hakea uusi resepti ja syödä vielä yksi purkki, jotta tulos on pysyvämpi. Eroja lääkäreiden välillä kyllä näköjään löytyy.
Voi tätä helpotusta

. Siellä kun odottelin omaa aikaa, niin mietin teitä ja tätä keskuskelua. Uskokaa tai älkää, mutta olette mun isoin tuki tässä asiassa jo ihan sillä, että luen teidän kokemuksia täältä

. Avokin tai muiden mielestä mulla ei edes ole mitään ongelmaa ihon kanssa tai sitten ne vaan vähättelee sitä.