No niin, ihotautilääkärillä käyty. Pyysin isotretinoiinikuuria suoraan, ja vaikka sitä tavallisesti määrätäänkin vasta kun on kokeiltu muita hoitoja, akneni on lääkärin mukaan sen verran arpeuttavaa, että saan reseptin kuukauden päästä. Rajatapaus kuulemma, ja oma halukkuuteni sitten varmaan kallisti vaa'an. Välissä syön antibiootteja, jotta tulehdus laskee ensin vähäsen. Olen tietty tästä iloinen ja vähän yllättynytkin, koska naamassa ei Cypretylien syömisen vuoksi ole tällä hetkellä juuri muuta kuin pari isoa finniä, jonkin verran ihan pieniä ja rutkasti punaisia arpia. Kuitenkin tiedän, että jos lopettaisin pillerien syömisen, naama räjähtäisi käsiin, joten sinänsä olen kyllä käypä kandidaatti tälle hoidolle.
En kyllä ihan ymmärrä tuota kommenttia arpeutumisesta, koska yhdentoista vuoden aknenkaan jälkeen minulla ei ole juurikaan kuoppaisia arpia, lähinnä vain punaisia jälkiä uusimmista finneistä (muuten olisin painunut lääkäriin jo aikoja sitten). Mahtoiko sitten tarkoittaa vain tuota hyperpigmentaatiota.
Nyt vain toivon, ettei testeistä löydy mitään, mikä estäisi kuurin syömisen, ja odottelen kauhulla kuivumista

Avo sai myös kuurin, joten kärsitään sitten yhdessä.