^Silloin kun varasin ajan ihotautilääkärille, naamaan oli tullut taas niitä samanlaisia näppyjä kuin ennen kuurin aloittamista. Näpyt kuitenkin hävisivät vähitellen ja kun sitten viimein menin lääkärille ja kerroin mikä tilanne on, lääkäri tyrkytti saman tien roaa. Nyt näppyjä ei ole ollenkaan, eli tuntuu siltä että ne näpyt mitä kuukausi sitten oli, johtui jostain tietystä asiasta, ruokavalion muutoksesta, auringonottamisesta tms. Ja nyt kun elämä on palannut ennalleen, näpytkin on hävinneet?
Mietin kuurin aloittamista todella pitkään ja hartaasti, koska tilanne ei ollut niin paha kuin ensimmäisellä kerralla. Muutama ihminen jonka kanssa asiasta puhuin sanoivat että pitäisi kuunnella vaan sitä lääkäriä, mutta kun tuntui että lääkäri ei kuunnellut sitten mua.

Ja siksi en ole kuuria vielä lopettanut, koska pelkään että tilanne on tosiaan parin viikon päästä samanlainen. Olisi varmaan pitänyt odottaa siihen asti kun tilanne taas pahenee ennen kuin aloitin kuurin, mutta halusin kai vaan aloittaa mahdollisimman pian että pääsen siitä mahdollisimman pian eroonkin. Ja kun kuitenkin tuntuu siltä että vaiva ei ole hävinnyt kun aina silloin tällöin tulee muutama finni sinne tänne. Lääkärille en voi soittaa kun on kesälomalla ties kuinka kauan.
Ei tässä muuten mitään ongelmaa olisikaan, mutta kun ne sivuvaikutukset ahdistaa aika paljon muutenkin. Mun päätöshän se on eikä kukaan vieras voi sitä mulle jollain palstalla sanoa mitä kannattaa tehdä, mutta jos jollakin on vaikka ollut sama tilanne niin olisi mukava kuulla.