Byääh..

Aloitin kesällä toisen roaccutan-kuurin toiveikkaana, että akne parantuu. Ainakin edes vähäksi aikaa. Nyt olen nelisen kuukautta syönyt isotretinoiinia, ja finnejä vaan tulee. Lokakuun ajan naama oli ihan hyvä, mutta nyt on alkanut tulla taas parin viikon sisällä kipeitä patteja ihon alle. Ekalla kerralla tässä vaiheessa naama oli jo tasainen. Tarkottaako tää nyt sitä että mikään ei enää toimi? Lääkäri käski syödä kuuden kuukauden kuurin kun viime viikolla puhuttiin, mutta ajattelin sillon että sille ei ole tarvetta. Nyt tuntuu että puolen vuoden kuurikaan ei tule tepsimään. Huokaus. Kävin äsken katsomassa itseäni peilistä ja nyt oon istunu vaan huoneen lattialla ja nyyhkyttäny surkeeta oloani. Joka kerta mä ajattelen että nyt ne häviää lopullisesti mutta kun ei niin ei.
Onko muilla mennyt toinen kuuri samalla tavalla kuin ensimmäinen? Voikohan kuuri vielä tepsiä jäljellä olevan parin kuukauden aikana?
Niin ja voisiko kyseessä olla vaan hormonikierto, kun ennen kuukautisia tuli näppylöitä ja nyt kuukautisten loputtua taas pari lisää? Ekan kuurin aikana en kyllä huomannut tällaista mutta ajoitus sopisi kyllä.