Kirjoittaja Aihe: Meow Cosmetics -mineraalimeikit  (Luettu 226315 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Meow Cosmetics -mineraalimeikit
« : 02.09.07 - klo:22:22 »
Miau ansaitsee ehdottomasti oman ketjunsa!

http://www.meowcosmetics.com/index.htm

Meow on  persoonallinen ja miellyttävä, huolella väsätty brändi. Lukuisten tylsien ja toisiaan plagioivien mineraaliputiikkien rinnalla virkistävän erilainen tuttavuus; eroottishenkinen vivahde tuotteiden nimissä on suorastaan ihastuttavaa.

Tilailin jokunen viikko sitten ison kasan sampleja (lähinnä eri meikkipohjasävyjä, pari peiteainetta, primeria ja poskipunaa) ja ne saapuivat noin viikko sitten. En ole kovin montaa vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta ensivaikutelma on positiivinen ja kerron kokemuksia lisää niiden karttuessa. Samplet ovat reiluhkoja ja tulevat minigripeissä.

Meikkipohjat on jaoteltu eri kissarotuihin värin mukaan ja kustakin on useita eri tummuusasteita, koostumuksia on kolme erilaista. Itse tilasin useammasta rodusta 1-3 erisävyistä näytettä (vaaleimmat) vaihdellen koostumusta. 0 eli Inquisitive on hyvin vaalea, 1 eli Sleek on seuraava ja 2 eli Frisky on sitä seuraava. Tämän jälkeen tulevat ovat jo melkoisen tummia perinteiselle kalpealle skandinaamalle. Itselleni Sleek on hyvinkin nappivalinta, Frisky on liian tummaa, mutta kesällä sopivaa, ainakin hiukan vaalennettuna ja Inquisitive vastaavasti talvella. Vertailun vuoksi mainittakoon, että EDM:n vanha Fairly Light, Fair Medium, Olive Fair, Multi-Tasking ja talvella Sandy Fair sekä Fair ovat ihonvärilleni hyviä.

Olen pääasiassa käyttänyt Everyday Mineralsia ja pitänyt siitä, Lily Loloista en tykännyt (ei tarpeeksi peittoa, jauhoinen, isoa ärsyttävä), Lumierea on, mutta en ole jaksanut kokeilla vielä. EDM:iin (lähinnä semi-matte) verrattuna Meow on paremmin levittyvää ja hienojakoisempaa, EDM jämähtää helposti juuri siihen mihin sudin iskee, tämän kanssa ei ole sitä ongelmaa -- täten myös huomattavasti pienempi määrä riittää, EDM:n kanssa jauhetta tuntuu kuluvan tosi paljon. Meow myös korostaa vähemmän kuivuutta ja pintaryppyjä.

Tähän mennessä olen kokeillut kahta sävyä ja koostumusta sekä Top Cat viimeistelypuuteria. Näistä Siamese Sleek tuntuisi todella hyvältä sävyltä, koostumuksista Flawless Feline parhaalta. Purrfect Puss ei peittänyt tarpeeksi, muuten melko samanlainen em. kanssa. Top Cat on oikein hyvä viimeistelypuuteri. Lisää kokemuksia tulossa kun ehdin tutustumaan paremmin...
« Viimeksi muokattu: 16.09.07 - klo:09:54 kirjoittanut Triina »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Meow Cosmetics -mineraalimeikit
« Vastaus #1 : 03.09.07 - klo:09:12 »
Meow sävykartta.

http://a4.vox.com/6a00d414315c8c3c7f00d09e6b8b0cbe2b-pi

Jen vastailee Meowin Chitchat-foorumilla sävykysymyksiin, ilmeisesti hänen tekemänsä Meow-sävykartta..

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 03.09.07 - klo:14:15 »
En tiedä onko muut huomanneet mutta tällä hetkellä Meowilla on synttäritarjous ja se on voimassa 6.8.2007 asti (ei tarvitse mitään koodia tms vaan ostoskori laskee automaattisesti):

Up to $20 Save 5%
$20-$30 Save 10%
$30-$50  Save 15%
$50-$100 Save 20%
over $100 Save 25%

Sopivasti sattui kun ajattelin tilata muutaman samplen kokeiltavaksi :) Sivut on niin kivan näköiset ja hyviä ideoita muutenkin, joten mielenkiinnolla odotan kokeilua. Harmi kun samplet tulee minigripeissä tosin, hankalaa :-\

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #3 : 03.09.07 - klo:15:50 »
^ Ihmettelinkin, miksi hinta vaan laskee kun tungin tavaraa ostoskoriin. :D

Sain tehtyä 16 näytteen tilauksen valmiiksi, mutta yhtäkkiä mun paypal ei toiminutkaan niin en sitten saanut niitä :( Täytyypä kokeilla tänään uudestaan..

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #4 : 03.09.07 - klo:18:20 »
Tätä ketjua olenkin jo odotellut! Eli eli... Itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa Meowin mineraaleista.

Minulla on yksi näyte jokaisesta meikkipohjan peittävyydestä, Purrr-fect Puss, Pampered Puss ja Flawless Feline sävynä Siamesen Inquisive. Kaikki kolme ovat todella hyviä: Purr-fect antaa ohuimman pohjan ja sopii hyvin parempi-ihoisille tai kesäisin, Pampered antaa keskipeittävän tuloksen ja Feline peittävimmän. Flawless Feline on suosikkini jo siitä syystä, että vaikka ihoni on melko hyväkuntoinen koen silti tarvitsevani peittoa. Tähän tarkoitukseen Feline on loistava. Lisäksi Meowin pohjat antavat todella luonnollisen näköisen tuloksen, mikä on tietysti suurta plussaa.

Prim&Preeneistä tilasin kaikkia, eli Crystalline Cat Glow Powderia, Premiere Puss Primer (sekaiholle) ja Top Cat Finishing Powderin. Tykkään kaikista kolmesta ihan mielettömästi! Premiere pitäää ihon rasvaisuuden todella hyvin kurissa, Top Cat pitää ihon kauniin mattapintaisena ja Glow Powder antaa tarvittavaa hehkua riippuen siitä, laittaako sitä enemmän vai vähemmän (vähän = kevyt kuulto, paljon = voimakas kiilto).

Peiteaineista minulla on Purr-fect Cover concealer ja under-eye concealer, jotka molemmat toimivat todella hyvin. Saan tummat silmänaluseni mainiosti peittoon. Hassua kylläkin on, että valitsemani Siamese-sävy on peiteaineessa vaaleampi kuin meikkipohjassa (mikä on siis hyvä juttu, sillä Siamesen 0-Inquisive on minulle liian tumma).

Poskipunista sen verran, että pysyvät hyvin kasvoilla ja vaikuttavat runsaspigmenttisiltä (ei tarvitse paljoa käyttää että saa punaa poskiin). Luomivärit ja rajausvärit ovat myös pigmenttisiä ja todella kauniita. Toinen tilaus kyllä vielä pitää ehdottomasti tehdä, sillä pitää vielä löytää tuolta se minulle sopiva sävy meikkipohjista. Muuten hyvin varteenotettava sarja.
« Viimeksi muokattu: 03.09.07 - klo:18:53 kirjoittanut Mella »
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 03.09.07 - klo:21:54 »
Minäkin olen tetaillut näitä nyt viikon ajan. Tosin, tilasin sampleja sen verran reippasti, että päivittelen sitten niiden käyttökokemuksia myöhemmin. Kokemusta myös EDMstä, Loloista ja (hiukan) Lumieresta

Purrfect Puss (2 frisky): Tällä hetkellä sopiva sävy. Ihossa on vielä hiukan päivetystä, joten varmaan tämän samplen loppuessa 1 ja myöhemmin talvella 0 ovat parempia sävyjä. Mutta onko tämä ihan tosi vähäpeittoisin?? Minusta peittää erinomaisesti ja sulautuu ihoon hienosti. Kertakaikkiaan mahdotonta erottaa kasvoilta. Parasta on että pysyy kunnon hikiliikunnassakin tosi hyvin. Levittyy helposti ja tasaisesti, eikä tarvitse kovin paljoa laittaa.
En keksi mitään negatiivista sanottavaa.

Prim&Preem Puss Primer (sekaiholle): Tykkään tästäkin. Levittyy hyvin ja pitää rasvaisuuta hiukan kurissa. Käytän viimeistelyyn. Ei mikään maata mullistavan ihana, mutta hiukan ehkä parempi kuin mitä olen muilta merkeiltä kokeillut.

Prim&Preem Crystalline Cat Glow: Ihanaihanaihana! Upeaa kuultoa ja hohtoa täysin ilman hileitä. Sopii loistavasti korostuksiin ja kuullon määrää voi säädellä tilanteen mukaan. Varmasti tilaan isomma  purkin.

Undereye concealer: Tämä on myöskin paras kokeilemani tummien silmänalusten peittari. Todella peittävä, mutta ei yhtään keräänny juonteisiin tai korosta niitä. Pysyy koko pitkän päivän. Ainoastaan värin pitää olla mahdollisimman oikean sävyinen, muuten lopputulos näyttää kummalliselle.

Concealer: Hyvin vastaava kuin EDMn concealer. Peittää hyvin ja pysyy hyvin, käytän kuitenkin undereye peittaria mielummin, koska se peittää paremmin.

Laitan myöhemmin punista+muista pohjista enemmän, sitten kunn osaan sanoa niistä jotain enemmänkin.

Meowssa ainoastaan toimitus tökki. Kesti hirveän kauan ennen kuin sain pakettini. Tilasin 10.8 tilaus lähetettiin vasta 20.8 ja sain sen 28.8. 18 päivää on minusta turhan pitkän aika.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #6 : 04.09.07 - klo:17:58 »
Kyllä Purrr-fect Puss on noista vähäpeittoisin, vaikka sekin antaa hyvän ja luonnollisen peiton iholle. Itse käytän tuota kesäisin, Flawless Felinea talvisin ja Pampered Pussia vuoden ympäri. :)

Harmillista, minulla jää tuo synttäritarjous käyttämättä, sillä rahaa ei vielä ole. Kunhan opintotuki tulee tilille niin tämä tyttö rupeaa rällästämään. ;D
« Viimeksi muokattu: 30.09.07 - klo:10:12 kirjoittanut Mella »

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 04.09.07 - klo:18:09 »
Minuakin rupesi vähän kiinnostamaan tämä pulju, kun kävin nettisivuilla katsomassa. Kissakuvat oli niin kivoja. ;D Jos viitsisitte ihan kokonaisia purkkeja (tai samplejakin) omistavat laittaa kuvia tänne, näkisi miten hyvin värit pitävät paikkansa. En nyt kyllä ole heti tilaamassa, olen tilauskiellossa. ;D Mutta sitten joskus myöhemmin. Kuulostavat hyviltä etenkin nuo pohjat. Ja miten isoja nuo täysikokoiset ovat, verrattuna esim. EDM? Tuolla sivuilla ainakin väitettiin isoiksi..

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #8 : 04.09.07 - klo:18:26 »
Tämä on ensimmäinen mineraalimeikkipulju (aikasemmin oon tilaillut sampleja Lily Lololta ja Everyday Mineralsilta), johon laitoin tilauksen ihan täysikokoisista tuotteista heti sampleja testattuani. Ihastuin ennenkaikkea meikkipohjien peittävyyteen (minulle riittää erinomaisesti purr-fect puss:in peittävyys) ja hienojakoisuuteen ja siihen, että onnistuin löytämään heti itselleni täydellisesti istuvan meikkivoidesävyn. Eikä nuo mahottoman veikeät kotisivut ainakaan vähentäneet ihastustani tuotteita kohtaan  8). Toimituksessa tosiaan kestää kauan, mutta siitä olikin puhetta sivuilta löytyvässä chatissa; omistaja kertoi äitinsä käyvän läpi rankkoja syöpähoitoja tms. paraikaa, ja hänen aikansa kuluu äidistään huolehtimiseen. Sen kuvan sain, ettei tuolla firmassa kovin montaa työntekijää ole. Hyväähän kannattaa aina odottaa, kyllä mä noilla sampleilla pärjään nämä pari viikkoa kunnes isot tuotteet saapuu :).
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 04.09.07 - klo:18:43 »
Ja miten isoja nuo täysikokoiset ovat, verrattuna esim. EDM? Tuolla sivuilla ainakin väitettiin isoiksi..

Meowin täysikokoiset purkit ovat todella isoja. Everyday Mineralsin täysikokoinen purkki  sisältää 8g jauhetta ja Meowin 30g. Meowin keskikokoinen "Munchkin" sisältää 8g.

Full Size  (85g jar/30g net wt): $16.95     
Munchkin (25 g jar/8g net wt): $10.95       
Sample (¼ tsp bag): $1.00

Olen Meowia muutamia päiviä "tutkinut" ja kai tuoltakin pitää päätyä tilaamaan jossain vaiheessa. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 04.09.07 - klo:18:57 »
Tilasin eilen 24 samplea (=24 $) ja alennusta tuli jostain syystä jopa 15 %  :P Hyvä näin.

Mielestäni Meow Cosmeticsin kissateema on ihana! Sivut ovat toimivat ja hauskat ja ennen kaikkea tuotteet vaikuttavat hyviltä ja valikoima on laaja. Pidän jo valmiiksi sampleistani, tästä putiikista haluaisin tilata jatkossa!  8)
1c M ii BSL

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #11 : 04.09.07 - klo:20:29 »
Minua kissaihmisenä nämä Meowin tuotteet lämmittää syvästi. Täysikokoinen purkki on kyllä ihan valtava! Miten sellaisen saa kulumaan? Kestää varmaan vuosia...  :D Onko kukaan kokeillut useampaa poskipunasävyä tuolta? Tilasin joskus Flirtin ja Fantasiesin ja tykkäsin molemmista tosi paljon, olivat vaaleita ja kirkkaita sävyiltään.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 04.09.07 - klo:20:41 »
Kuten myös, kissiäisistä kovasti ja koiristakin tykkään myös  :-* 
Minusta nuo suuret purkit vain on vähän liian suuria,  olen tainnut tähän asti ostaa vain kaksi täysikokoista mineraalimeikkipurkkia ja molemmat taisin vielä myydä pois.
Siksi olisi kiva, jos miumaullakin olisi sellaisia minikokoja kuten EMllä.
En nimittäin käsitä miten joku saa käytettyä täysikokoisen luomiväripurkin loppuun kyllästymättä väriin jo ennen pohjan näkymistä!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #13 : 04.09.07 - klo:20:44 »
Mut houkutteli tilaamaan kissalasta muiden hehkutus ja se, etten ole oikein muita mineralimeikkejä paljolti kokeillut kuin EDM:ää ja Lily Loloa, joka on mulla käytössä. EDM:in en ollut oikein tyytyväinen, Lolot on ihan ok, saas nähdä löytyykö kissalan tarjonnasta mitään kivaa. Ainakin tulee kokeiltua muitakin koostumuksia ja sävyjä, joita Meowista löytyykin ihan julmetusti. Käyttökokemuksia laitan varmasti heti, kun samplet käsiini saan, mihin kommenttien perusteella meneekin ilmeisesti hiukan kauemmin aikaa verrattuna muihin puljuihin. Ihan mielenkiintoista nähdä miten koostumus ja sävyt eroavat verrattuna Loloihin, joihin oon ollut ihan tyytyväinen. Harmi vain, että samplet tulee minigripeissä, pienet purkit ovat käytön kannalta vain niin paljon kätsympiä.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #14 : 06.09.07 - klo:17:03 »
Kokeilin tänään Meowin silmänalusille tarkoitettua peiteainetta märkänä silmänalusiini ja vaikka tämä peittää aivan mahtavasti jo pelkästään kuivana niin tällä tavalla tummuus hävisi ihan kokonaan! Eikä siltikään näyttänyt pakkelimaiselta, vaikka jonkin verran pistinkin. :) Myös pohjat pysyivät upeasti koko päivän, ainoastaan otsa kiiltelee nyt iltapäivästä mutta se nyt onkin kasvojeni rasvaisin osa, Primer rasvaiselle iholle toimisi siihen varmaan parhaiten.

Muoks. nyt Meowin concealer ansaitsee kyllä erityismaininnan, levitin sitä nimittäin aamulla poskeen ilmestyneen finnini päälle ja kun tulin kotiin puoli kuuden maissa oli finni siltikin nätisti piilossa! :o Mulla on yleensä lähtenyt näppyjen päälle laittamani peitevoiteet sen siliän tien matkoihinsa mutta tämä pysyi ja pysyi.
« Viimeksi muokattu: 07.09.07 - klo:18:32 kirjoittanut Mella »