Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224743 kertaa)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
Lumenen kosmetiikkatuotteet
« : 23.09.07 - klo:09:27 »
Ilmeisesti Lumenella on USA:ssa myynnissä ihan asiallisen näköisiä siveltimiä. Törmäsin muan etusivulla tällaiseen kuvaan, jossa on ihan kätsyn näköinen meikkivoide-peitevoide sivellin. Aika jännä, että kaikkia tuotteita ei myydä täällä, joka on kuitenkin merkin kotimaa. Eikös luulisi, että nimenomaan täällä olisi sitten laajin valikoima?

Siirsin ketjun arkistoon kun oli venähtänyt jo niin pitkäksi, jatketaan keskustelua tässä.  :)  -Stationery
« Viimeksi muokattu: 24.09.07 - klo:10:58 kirjoittanut Stationery »
1a F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #1 : 23.09.07 - klo:12:44 »
^Suomessa on vientiä suppeampi Lumene valikoima, esim. viennissä on muistaakseni 10 huulipunasävyä  joita ei meillä edes ole ja muutenkin on tuotteita, joista edes suomen konsulentit eivät aina ole tietoisiakaan. Harmittaa ihan kyllä, olisi kiva tietää mitä muualla on kun turistit välillä kyselevät.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 23.09.07 - klo:20:29 »
Hankin viimein Lumenen silmämeikinpohjustajan ja täytyy sanoa, että on kehujen arvoinen. Meinaan vaan ehkä laittaa sitä liikaa vielä, kun se ehtii kasautua luomille jo heti laiton jälkeen. Kuitenkin kun sen tasoittaa ja laittaa luomivärin päälle, niin luomiväri pysyy kyllä hyvänä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #3 : 23.09.07 - klo:21:59 »
^Tuota riittää ihan älyttömän pieni nokare per luomi ja sihen kevyesti puuteria päälle samantien niin pysyy kyllä meikki hyvänä koko päivän. Itse  kaipailen kovasti niitä varmaan 5 vuotta sitten myynnissä olleita luomiväri+pohjustus tuubeja, yksi vielä löytyy ja on kovassa käytössä kyllä.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 23.09.07 - klo:22:06 »
Haluan jälleen kerran kehua mustikkaripsaria. Tämä on ehdottomasti ripsareiden top kolmosessa, ellei jopa ihan ykkösenä. Muut listallani ovat Dior Maximeyes ja Loreal Voluminous x 5. Maximeyes ja Blueberry ovat aika lailla tasoissa.
Millään ripsarilla en ole saanut ripsiäni pysymään näin taivutettuina, pidentää ja erottelee myös toivomallani tavalla. Ihan taatusti tätä löytyy minun kaapistani tästä lähtien! :D
Masterpiece-kausi on ohi, tämä pesee ihan mennen tullen. En siis oikeasti voi kehua tätä tarpeeksi, enkä olisi ostanut ilman ripsaritestiä! :D :D

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 23.09.07 - klo:23:35 »
Mulla ei toiminut mustikkaripsari. Levisi parissa tunniksi töhryksi silmien alle, vaikka laitoin vain yläripsiin. Olen yleensäkin ongelma ripsarien kanssa, kun lukuisten allergioiden takia silmät vuotaa jatkuvasti, ja vedenkestävät taas tuhoaa rasvainen silmänympärysiho. Ainoastaan Kanebo 38 ja jostain kumman syystä Max Factor masterpiece jota ei edes mainosteta vedenkestävänä, toimivat.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 24.09.07 - klo:11:34 »
Itse  kaipailen kovasti niitä varmaan 5 vuotta sitten myynnissä olleita luomiväri+pohjustus tuubeja, yksi vielä löytyy ja on kovassa käytössä kyllä.

Hö, eikö sitä valkoista luomivärin pohjustusvoide tuubia enää olekaan? Aattelin, että ostaisin uuden, kun vanha on jo niin vanha.

Muoks. Niin juu, tuotteethan on lähes kaikki muuttuneet... Onkohan LUMENE BEAUTY BASE
Silmämeikin pohjustusvoide kuinka eri tuote koostumukseltaan, inciltään jne...? Ilmeisesti ihan hyvä tuote kuitenkin?

Harmi, kun mä en ehtinyt saamaan tuota mustikkaripsaria, ois ollut kiva kokeilla. No, ehkä sit ostan se joku kerta, ostin just Masterpiecen.
« Viimeksi muokattu: 24.09.07 - klo:11:39 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #7 : 24.09.07 - klo:13:30 »
Ulpu, tsekkaapa omasi Parasta ennen- päivämäärä, omani uusimmassa se on ollut 2003.   ;D Noita ei tosiaankaan siis ole enää ollut moneen vuoteen ja olen tykännyt noista siksi, ettei niiden kanssa tarvitse laittaa puuteria ennen luomiväriä. Jos nimittäin käytän kevyitä beigejä mattasävyjä koko luomella, eivät ne leviä puuterin päälle yhtä vahvan sävyisinä kuin tuon luomivärin+pohjustuksen. Mutta ihan tuo pelkkä luomivärinpohjustusaine siis kyllä ajaa hommansa hyvin ja pitää silmämeikin siistinä koko päivän.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 24.09.07 - klo:15:44 »
Itse  kaipailen kovasti niitä varmaan 5 vuotta sitten myynnissä olleita luomiväri+pohjustus tuubeja, yksi vielä löytyy ja on kovassa käytössä kyllä.

Hö, eikö sitä valkoista luomivärin pohjustusvoide tuubia enää olekaan? Aattelin, että ostaisin uuden, kun vanha on jo niin vanha.

Muoks. Niin juu, tuotteethan on lähes kaikki muuttuneet... Onkohan LUMENE BEAUTY BASE
Silmämeikin pohjustusvoide kuinka eri tuote koostumukseltaan, inciltään jne...? Ilmeisesti ihan hyvä tuote kuitenkin?

Mielestäni pohjustusvoiteen pakkaus vain muuttui vähän aikaa sitten. Ennen pakkaus oli valkoinen ja nyt hopeinen. Ainakin bongailin vielä vähän aikaa sitten molempia, uutta sekä vanhaa pakkausta, Anttilasta.

Itse en käytä Lumenen silmämeikin pohjustusvoiteen päälle puuteria ja toimii mielestäni hyvin ilmankin.

Stationery puhuu jostain muusta tooosi vanhasta tuotteesta, jossa on ilmeisesti luomiväri ja pohjustus samassa?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 24.09.07 - klo:17:03 »
Ulpu, tsekkaapa omasi Parasta ennen- päivämäärä, omani uusimmassa se on ollut 2003.   

Tuli tuosta mieleen, että minulla on yksi vaaleanpunainen luomiväri+pohjustus ja se on mennyt vanhaksi 2004...hups...
Ja lisäksi on lumenen korostusvoidentuubi, joka on mennyt vanhaksi 2003. Se on aika sanoinkuvaamattoman näköinen klöntti, joka lilluu omissa mehuissaan. Säilytän sitä testimielessä. Mutta tuota vaaleanpunaista mönjää olen käyttännyt taannoin, ei tullut edes mieleen katsoa päivämäärää. Ihme, jos välillä silmät kutisee kun ei voi heittää vanhoja tuotteita pois.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #10 : 24.09.07 - klo:19:01 »

Stationery puhuu jostain muusta tooosi vanhasta tuotteesta, jossa on ilmeisesti luomiväri ja pohjustus samassa?

Niin puhuin siis tosiaan vanhoista Luomiväri+pohjustuksista, en vanhasta valkopurkkisesta luomivärin pohjustuksesta. :) Meni jutut ristiin.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 25.09.07 - klo:14:51 »
No voihan, mä oon nähtävästi jotenkin allerginen tai jotain sille mustikkaripsarille :( Käytin sitä viikon verran ja joka päivä silmät veresti ja oli ihan tulipunaiset nuo alaluomen sisäosat (mitkälie). YSL Volumea ja Masterpiece Maxia oon käyttäny sen jälkeen eikä oireita oo ollut, joten uskon niiden johtuvan tuosta mustikkaripsarista. Ärsyttää kun se oli vaan niin hyvä!

Kokeilen nyt vielä tauon jälkeen jos se kuitenkin olisi sopiva.. Ei oo kyllä koskaan aiemmin mistään tullut tällasta reaktiota, paitsi Lancomen Virtuosesta.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 25.09.07 - klo:19:25 »
Kiitos selvennyksestä silmämeikin pohjustuksen suhteen. Mulla on tosiaan se valkoinen tuubi ja vanhaksi se on mennyt 2002... Taidanpa käydä ostamassa uuden. Tulee niin harvoin käytettyä, että kestää ikuisuuden...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #13 : 26.09.07 - klo:10:22 »
^ Niissä uusissa on muistaakseni säilyvyys avattuna purkinkuvassa 6kk. Kuka sen ehtii siinä ajassa käyttämään ??? Mä oon ostanut ton omani varmaan niistä ekoista eristä mihin toi purkinkuva on tullut(1,5-2v sitten ???). Ihan hyvänä on säilynyt, kerran valui vetistä nestettä ja sen jälkeen alkanut hieman kuivahtaa, mutta menee ihan hyvin silti. Ja toimii edelleen loistavasti.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #14 : 26.09.07 - klo:11:07 »
^Uusissa on merkintä, että säilyy avattuna 24kk. :)