Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224485 kertaa)

dilait

• Vieras
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #105 : 11.11.07 - klo:20:35 »
Jaha, uskaltaudun vihdoin postaamaan tänne Juurikasvuun lueskeltuani teidän juttuja ja opittuani teiltä mielettömästi tuotteista - kiitokset jokaiselle tasapuolisesti!

Mutta asiaan, tuli perjantaina ostettua Sokokselta Lumenen uutuus Nude Touch Cream Gloss, jota myydään huulikiillon nimellä mutta mun mielestä tää on jotain nestemäisen punan ja huulirasvan väliltä. Oli pakko ostaa (tarjoushintaan 5,90) sävy 3 "Coral Nude", joka vaikuttaa kyl ihan täydelliseltä sävyltä arkeen ja tietynlaiseen juhlaankin.

Koostumus vaan on niin hämmentävä, että en vielä oikein tiedä, mitä tästä pitäisi sanoa. Huulilla jopa hieman vahamainen, mutta mielestäni ihan hyvällä tavalla. Pakkaus on sellainen "valokynämäinen", toista päätä kiertämällä siveltimestä tulee lisää väriä. En vain alkuun saanut väriä oikein kulkemaan ja vääntelin ihan olan takaa, tuloksena jättitippa väriä pensselissä :(

On hyvää huulissa jos saa laitettua ohuen kerroksen, silloin pysyy pitkään, mutta kun pensselissä on liikaa väriä, tulee huuliin paksu kerros ja jämähtää tosi epämukavasti, kuivuu kasoiksi.

Että malttia käyttöön, sitten varmasti ton 6 euron väärti :)

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #106 : 11.11.07 - klo:21:37 »
^ Kyllä tuo on vaivan väärti omasta mielestäni. :) Aluksi tietysti kun se väri on siellä hylsyssä niin saa ruuvata kauan ja sitten yhtäkkiä pulpahtaakin paljon väriä. Mutta nyt käyttelet sen värin siitä päästä etkä käännä lisää niin hyvä tulee. Itselläni on juuri tuo sävy käytössä ja kaksi samaa ostin jemmaan kun oli niin halpaa. Yleensä käännän sitä kolme naksausta, jolloin tulee juuri sopiva määrä väriä mun tarpeeseen. :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 12.11.07 - klo:20:20 »
Musta tuo Double Stay-mineraalimeikkivoiteena on aika kehno!
Mulla ainakin peittää hirvittävän huonosti ja kamalasti joutuu laittamaan. :/
Turha ostos..
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #108 : 12.11.07 - klo:21:25 »
Mä ekan käyttökerran perusteella ihan tykkäsin tuosta, enemmän ainakin kuin entisistä Lumenen meikkivoiteista joita oon kokeillut. Peittää kivasti, mutta jättää sopivan sellaisen kuulaan pinnan. Purkki vaan on raivostuttavan kova, miks noita meikkivoiteita ei voi laittaa pumppupulloon.

Edit. Mulla on siis rasvaisen ja sekaihon versio tuosta Double staysta.
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 - klo:11:05 kirjoittanut Husky »
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #109 : 12.11.07 - klo:21:57 »
Minä olen pettynyt Lumenen meikkvoidepuuteriin. Minulla on se vaalein sävy ja se tummenee kasvoilla päivän aikana. Seuraavan kerran ostan jotakin muuta, vaikka Make Up Storen vastaavan.

Orange

• Vieras
« Vastaus #110 : 13.11.07 - klo:08:49 »
Itse olen ollut tyytyväinen uuteen meikkivoiteeseen, jättää tasaisen mutta kuulaan pinnan. Tämän kanssa en edes välttämättä tarvitse puuteria ollenkaan, niin kivan pinnan jättää ja kestää suht hyvin. Iholla tuntuu tosi kevyeltä,  kuin kosteusvoidetta vaan olis.
"Oikeisiin" mineraalituotteisiin mulla ei ole vertailumahdollisuutta, mutta aion kyllä tätä ostaa uuden kun nykyinen loppuu.

Edit. Mulla siis käytössä kuivan ja normaalin ihon versio
« Viimeksi muokattu: 20.11.07 - klo:08:54 kirjoittanut Orange »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #111 : 13.11.07 - klo:11:01 »
Olisi aina muuten kiva tietää kun noita uusia meikkivoiteita arvioitte, että kummasta versiosta puhutte. Itselläni nuo ainakin ovat iholla melko erilaisia. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 13.11.07 - klo:11:29 »
Ostin Lumenen Double Staystä rasvaisen ja sekaihon version sävyssä "Aurinkokaakao". Väri oli juuri oikea, mutta muuten en kyllä tykkää. Vaatii puuteria päälle, mutta sarjan puuterin kanssa tekee luonnottoman näköisen pinnan. Tekee se kyllä jo pelkästäänkin jotenkin liian pakkeloitua jälkeä näin oikeisiin mineraalimeikkeihin tottuneelle. Lisäksi voide muuttaa mulla väriään kasvoilla T-alueelta päivän aikana epämukavan kellertäväksi.

Paikalla Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #113 : 13.11.07 - klo:13:47 »
Mulla tuo uusi mineraalimeikkivoide toimii ihan hyvin. Olen sekoittanut kuivan ja normaalin ihon meikkivoidetta sävyä 3 (aurinkokaakao) ja seka/rasvoittuvan ihon meikkivoidetta sävyä 1 (inkiväärikerma). Tuolla yhdistelmällä ainakin tulee tosi kuulas mutta silti peittävä meikki ja pysyy koko päivän, mitä nyt vähän tarvii puuteria lisäillä  :). Itselläni on pintakuiva sekaiho. Tosin kosteusvoiteen suhteenkin pitää olla tarkka, parhaiten tuon double stayn kanssa on toiminut Garnier Nutritionist.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 13.11.07 - klo:20:38 »
Mä siis puhun tosiaan siitä mineraalimeikkivoiteesta rasvoittuvalle ja sekaiholle.
Huh, tänään laitoin tosi ison määrän ja johan peitti.
Ei vaan oo kovin taloudellista käyttää tuollaista määrää.  :-\ Purkki on tajuttoman huono, kun eihän sieltä meinaa millään saada voidetta ulos!
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 13.11.07 - klo:20:46 »
Kokeilin tänään pitkästä aikaa Lumenen Blueberry Curlia. Se on ilmeisesti jo hiukan kuivahtanut, joten sain sen toimimaan.
Tuli kyllä ihanan erotellut ripset ja taivutuksetkaan eivät suoristuneet!

Vuhuu! Käytän ainakin tämän mustikkaripsivärin loppuun. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 20.11.07 - klo:21:56 »
Olen nyt n. pari viikkoa käyttänyt Lumenen double stay mineraalimeikkivoidetta (normaalille & kuivalle iholle). Kaipasin jotain vähän kosteuttavampaa (tai kalvoonnuttavaa) meikkivoidetta ns. oikeiden mineraalimeikkien tilalle talveksi, kun ihon pintakuivuus on alkanut pikkupakkasten myötä vaivata yhä enemmän. Tässä Lumenessa hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan ja lunastaa kyllä lupauksen "saa ihon näyttämään tasaiselta ja puuteroidulta". Meikkivoide ei ole kovin peittävää, mikä sinänsä on harmi, mutta toisaalta tätä meikkivoidetta pystyy taputtelemaan useampia kerroksia ilman, että lopputulos näyttää epätasaiselta ja tällä tavalla saan riittävästi peittoa. Ihossani ei oikeastaan kauheasti ole peitettävää, mutta haluan, että iho on "luonnottoman" tasaisen värinen. Onnistuu tällä, mutta meikkivoidetta kuluu todella paljon kerralla, eli ei kyllä ole kovinkaan riittoisa tuote omassa käytössä. Tykkään sottaamattomasta purkista ja siitä kapeasta annostelunokasta. Parannuksena purkin kansi voisi olla muotoiltu niin, että voidetta voisi säilyttää ylösalaisin.

Meikkivoide ei normaalille iholle kaipaa puuteria päälle ja kun antaa meikkivoiteen hetken kuivahtaa iholle, levittyvät mineraaliposkipunatkin todella nätisti ja tasaisesti iholle. Lopputulos on samettinen ja kuulas, puuterimainen, muttei kuitenkaan matta. Kestää mulla uskomattoman hyvänä koko päivän, on oikeastaan aika lailla muuttumaton vielä illalla.

Käytän vaaleinta sävyä 1 ja tuntuu, että se on hitusen liian tumma. Toisaalta leukaluulle levittäessä kyllä sulautuu oman ihon sävyyn hyvin. Käytän viimeistelyyn (siis poskipunien, silmämeikkien yms. koko setin päälle) Everyday Mineralsin silkkipuuteria, joka vaalentaa sävyä hieman.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #117 : 20.11.07 - klo:21:58 »
^Sävy 2 on vaaleampi kuin sävy 1.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 20.11.07 - klo:22:22 »
^Sävy 2 on vaaleampi kuin sävy 1.  :)

Äh, miksi Stockan Lumene-myyjä ei valaissut tätä asiaa minulle, kun voiteen valinnassa neuvoi... No, ehkä tää sen mielestä oli parempi sävy, vaikka pyysin vaaleinta. Varmaan tästä on ollut puhetta, mutta miksi ihmeessä tällainen epäloogiselta vaikuttava numerointi?

EDIT: Juuri olin tulossa kommentoimaan, että löytysi tuo viesti :)
« Viimeksi muokattu: 20.11.07 - klo:22:25 kirjoittanut Roksane »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 20.11.07 - klo:22:23 »
^

Tuli muuten mieleen, että noissa uusissa Mineraalimeikkivoiteissa sävy 2 on ykköstä vaaleampi ja ykkösen sävy on sama, kuin vanhassa Double Stay ykkösessä. Ykkönen on huomattavasti keltaisempi ja kakkosen pitäisi olla punertavampi, mutta on ehkä hieman neutraalimpi ennemminkin. Eli vaaleaihoisten kannattaa ehkä ensin kurkata sävy 2. :)