Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224619 kertaa)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #135 : 06.12.07 - klo:15:31 »
Myös minä tykkään Lumenen kulmavahasta. Käytän sitä arkisin, saa siistin lopputuloksen aikaan. Itellä on tummat kulmat joten iltakäytössä käytän sitten kulmakynää. Oon ostanut jo 2 kulmavahaa, ja ostan kyllä uuden kun entinen loppuu. Vaalea kulmainen kaverini myös tykästyi tuohon vahaan, vaikka ensin pelkäsi, että se on liian tummaa vaalealle.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #136 : 06.12.07 - klo:15:35 »
Tykkäsin vahasta kun minulla oli kokonaan tumma tukka ja tykkään edelleenkin, vaikka tukka onkin vaalea ja vaatii nyt hieman vaaleampia kulmia. Jos tuolla tahtoo tummmpaa voi laittaa pari kerrosta päällekäin, yhdellä kerroksella (pari vetoa) antaa kivan kevyen vaalean sävyn ja hyvän pidon.

Edit. Ja tuotahan on tosiaankin vain se yksi sävy.
« Viimeksi muokattu: 07.12.07 - klo:10:40 kirjoittanut Stationery »
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 06.12.07 - klo:22:50 »
Kiitos naiset, taidan ostaa sitä sit. Mä käytän päivittäin kulmageeliä + kakkuväriä. Voisin koittaa tuota vaikkapa värillisenä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Tristy

• Vieras
« Vastaus #138 : 09.12.07 - klo:20:47 »
Onpas hyvä tuote tämä silmämeikin pohjustusaine. Mietin ostamista suht kauan ja kun löysin tarjouksesta niin tarttui mukaan. Yllätyin vähän niin paksusta koostumuksesta, pientä tuubia joutui puristamaan yllättävän kovaa, että sieltä tuli ulos mitään. Levittyy kuitenkin hyvin luomille ja vaikuttaisi olevan aika riittoisaa. Luomien väriä tämä ei kyllä juurikaan tasoittanut, mulla kuultaa aika selvästi verisuonet läpi. Luomiväri kuitenkin pysyi paikallaan erittäin hyvin ja värit tuntuivat näkyvän paremmin, kuin ilman pohjustetta. En puuteroinut luomia tämän jälkeen, koska ripsiväri oli jo laitettu niin se olisi ollut hankalaa. Kannattaako tämän kanssa puuteroida vai ei? Paketissa kylläkin kehoitetaan käyttämään puuteria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 09.12.07 - klo:21:06 »
^ Mä en ole puuteroinut ja hyvin on toiminut. :) Ehkä jos on kovasti rasvoittuvat luomet niin puuterointi on tärkeämpää?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #140 : 09.12.07 - klo:23:10 »
^^ Joidenkin luomivärien kanssa toimii puuteroimatta, mutta yleisesti paremmin puuterin kanssa. ELi jos pysyy hyvin ilman puuteria niin hyvä, mutta jos ei niin puuteria kehiin.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Ren

• Vieras
« Vastaus #141 : 10.12.07 - klo:10:03 »
Ostin Lumenen mineraalimeikit: meikkivoiteen ja puuterin. Kaikki ovat kehuneet mineraalimeikkejä, mutta en ole aikoihin käyttänyt meikkivoide&puuteri -yhdistelmää, joten en uskaltanut/nähnyt syytä ostaa mitään kalliimpaa merkkiä. Hyvä, sillä tämä Lumene on ihan passeli ja oikean sävyinen. :-* Omasta puolestani voin kyllä suositella.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 10.12.07 - klo:11:49 »
Tällä hetkellä käytössä on meikin kiinnittämiseen Lumenen vanha kivipuuteri, jää vähän liiankin puuterimaiseksi lopputulos. Tuleeko tuolla uudella ihan oikeasti luonnollisempi iho? En usko.  :D Noita vanhoja kivipuutereita multa löytyy kaksin kappalein, mutta uusi houkuttelisi kovasti. Pitää käydä testailemassa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #143 : 10.12.07 - klo:17:21 »
^ Tulee huomattavasti.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #144 : 10.12.07 - klo:21:07 »
minua kiinnostaa tuo lumenen mineraalipuuteri... kun siis lumenen entinen se ns tavallinen puuteri ei sopinu nii mietin voisko toi sopia. Mut siis en uskalla ostaa ku jos ei sovi ja maksaa kuiteski monessa paikassa n 12-13e... et ehkä jos sitä on joskus alessa voin harkita..
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 10.12.07 - klo:22:47 »
^Millälailla se ei sopinut? Ärsyttikö vai oliko tulos vaan huono? Mulla toi mineraalipuuteri ei ärsytä ihoa yhtään vaikka mun iho on superherkkä. Ja siitä tulee tosi luonnollista ja hyvää jälkeä. Suosittelen :-*

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 07.01.08 - klo:16:57 »
Mites teillä muilla tummuuko tuo Lumenen uusi mineraalikivipuuteri päivän mittaan iholla? Mulla on sävy 1 transparent ja tummuu kovasti, lisäksi on todella jauhoinen lopputulos.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #147 : 07.01.08 - klo:17:29 »
^ Minulla ihan päinvastainen kokemus tuosta ykkössävystä, eli ihanaa kun ei tummu iholla ja on niin kevyt ja luonnollinen eikä ollenkaan jauhoinen (esim. Lorkun puuterilla tulee jauhoisempi tulos). Vanha valopuuteri tummuu jo heti iholle levitettäessä jos ei ole ihan matta meikkivoide pohjalla ja varsinkin jos kiiltoa yrittää poistella, mutta tämä nykyinen sen korvannut sävy 1 ei reagoi samalla lailla.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #148 : 10.01.08 - klo:14:48 »
Olen käytellyt jo muutamia viikkoja Lumenen silmämeikinpohjustusainetta ja ihan hyviä kokemuksia on ollut. Ei tämä täydellisesti silmämeikkiä pidä, mutta huomattavasti paremmin kuitenkin kuin pelkkä mineraalimeikkipohja (EDM ja Lolo). Luomivärien sävytkin tuntuvat näkyvän tätä vasten paremmin. Saisi olla ehkä vähän juksevampaa, koska minulla on vaikeuksia levittää tätä tasaisesti ja ilman, että osa murustuu pois.
2c F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 10.01.08 - klo:15:02 »
Mites teillä muilla tummuuko tuo Lumenen uusi mineraalikivipuuteri päivän mittaan iholla? Mulla on sävy 1 transparent ja tummuu kovasti, lisäksi on todella jauhoinen lopputulos.

Mulla ei tummu ainakaan. Omani on sävy 3. Tykkään tästä kovasti, ei mielestäni mitenkään jauhoinen vaan luonnollinen.