Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223468 kertaa)

tigger

• Vieras
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #15 : 26.09.07 - klo:18:22 »
En oikein tiennyt mihin ketjuun tämä kuuluisi, joten ajattelin laittaa tänne. Modet voi siirtää jos on sopivampi paikka jossain.

Lumene on siis avannut nettikaupan. Tällä hetkellä 1.10 saakka sinne pääsevät ilmeisesti vain Lumene klubilaiset mutta sen jälkeen se on avoinna kaikille. Sain siis sähköpostilla viestiä, jossa kehotettiin käydä tutustumassa. Hinnat eivät ole mitenkään edullisia, halvemmalla saa esim. Anttilasta. Valikoima ei ole kovin laaja, ehkä laajenee lisää jossain vaiheessa. Tuotteet postitetaan ja postikulut ovat lähetysmuodosta riippuen vähintään 6€.

Tuskin tulee tuolla kauheasti shoppailtua mutta ihan kiva idea kyllä.

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 26.09.07 - klo:21:00 »
Mulle tuli myös tuo ilmoitus, mutta en millään pääse kirjautumaan sisään vaikka tunnukset on oikein kun kopioin suoraan siitä mailista jossa ne on mulle kerrottu :/

Mutta jos kerran kalliimpaa niin tuskin tulee tuota käytettyä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 26.09.07 - klo:21:04 »
Mulle tuli myös tuo ilmoitus, mutta en millään pääse kirjautumaan sisään vaikka tunnukset on oikein kun kopioin suoraan siitä mailista jossa ne on mulle kerrottu :/

Mutta jos kerran kalliimpaa niin tuskin tulee tuota käytettyä.

Mäkin ensin ihmettelin, kun en päässyt kirjautumaan sisään, kunnes tajusin, että tunnus on sähköpostiosoite. :) Kaiken lisäksi jouduin ensin laittamaan MyLumenen kautta maaksi Suomen (en ollut asettanut), koska nettikauppaan pääsee tällä hetkellä vain suomalaisia asiakkaita. Kallista siellä näytti kyllä olevan, mutta ehkä sinne tulee joskus jotain supertarjouksia? :D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 26.09.07 - klo:21:16 »
^ Hei kiitos vinkistä, tuo maa- juttu oli se vika, en ollut merkinnyt tietoihin Suomea :) Ei tullut mieleenkään ettei se olisi ollut valmiina.

maarit

• Vieras
« Vastaus #19 : 27.09.07 - klo:15:01 »
Nyt vaikuttais vähän siltä, että mustikkaripsari ärsyttää mun silmänympäryksiä. Itse silmiin (jotka ovat herkät) ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa. Säähän on kyllä ollut syksyisen tuulinen yms., joten lienee mahdollista, että syy löytyy siitä ja ripsari onkin aivan syytön...

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 30.09.07 - klo:18:25 »
Tuolla aiemmin jo tuomitsin mustikkaripsarin, mutta nyt kokeilin sitä uudelleen Shiseidon Mascara Basen kanssa, koska tuuheus, tai siis sen puute oli se lopputuloksen ainoa ongelma. Ihan kivat ripset tuli nyt, ei niin tuuheat räpsyt kuin YSL Volume Effetillä saan sen parhaimpina päivinä (ennen kuivumista, joka tapahtuu turhan pian avaamisen jälkeen), mutta sen verran kauniit, että nyt saan kyllä käytettyä tuon Blueberry Curlin loppuun. Ilman Mascara Basea mustikkaripsari nimittäin suorastaan häivytti mun ripset pois, kun teki niistä niin ohuen näköiset, joskin paakuttomat ja siistit. Edelleen harjan piikit pistelee kyllä ikävästi, joten siihen kun vielä keksisi ratkaisun... ???
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 30.09.07 - klo:22:41 »
^ En tiedä auttaisiko sulla, mutta mulla loppui tuo pistely, kun aloitan ripsarin laittamisen n. puolesta välistä ripsiä ja siitä hivuttaen aivan tyveen asti. Tuo kääntää ainakin mun ripsiä sen verran, että sinne ripsien juureen on helpompi päästä kunhan ensin kärjet on taivutettu tieltä ja harjan saa osumaan juuri siten ettei se osu silmäluomeen. En varmaan itsekään tajua tätä epäselvää selostusta, mutta ainakin yritin :D

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #22 : 01.10.07 - klo:12:15 »
Pitäisikö tuolla Lumenen sivuilla näkyä ne palautteet ripsareista? Ei miulla ainakaan suostu avaamaan sitä palaute-ikkunaa. Se vain jää rullaamaan siihen latauskohtaan. 
Jätin itse koko palautteen antamatta, kun sille ei ollut mitään omaa lomaketta. Odotin, että sinne ilmestyy sellainen ja koko homma pääsi lopulta unohtumaan  ::)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 01.10.07 - klo:12:23 »
^ Kyllä minulle ainakin ne näkyivät, mutta latasi kyllä pitkään. Eikö sinulle ole sähköpostiin tullut sitä palaute-pyyntöä?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 01.10.07 - klo:13:02 »
Mitä mitä mitä :o. Lumeneltakin tulossa mineraalimeikkivoide???. Tietääkö joku millainen inci on? Mahtaakohan olla samanlainen kun se lorealin..

muoks. Siis pirkka lehdessä tästä luin:)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 01.10.07 - klo:13:08 »
^ Kyllä minulle ainakin ne näkyivät, mutta latasi kyllä pitkään. Eikö sinulle ole sähköpostiin tullut sitä palaute-pyyntöä?

No voi perk... Kävin katsomassa. On tullut, mutta jätin sen aikoinaan lukematta kun ajattelin että se on vain vahvistus siitä että ripsiväri on tulossa.
Hieno homma... ::) Ei kai tuota enää voi lähettää...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 01.10.07 - klo:13:10 »
^^ Se meikkivoide on ilmeisesti ihan voidemainen, uusi versio Double staysta (jos nyt ihan oikein olen ymmärtänyt), ja sisältää vaan jotain mineraalijuttua, niin sitä sitten voidaankin kutsua mineraalimeikiksi.. ::)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 01.10.07 - klo:13:15 »
^ Kyllä minulle ainakin ne näkyivät, mutta latasi kyllä pitkään.

Missä siellä sivuilla ne palautteet näkyy? Annoin palautetta ja nyt muistinkin että olis kiva katsoa minkälaista on tullut muilta, mutta enpä löytänyt sivuilta kun nyt kävin katsomassa..

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 01.10.07 - klo:13:17 »
^ Kyllä minulle ainakin ne näkyivät, mutta latasi kyllä pitkään.

Missä siellä sivuilla ne palautteet näkyy? Annoin palautetta ja nyt muistinkin että olis kiva katsoa minkälaista on tullut muilta, mutta enpä löytänyt sivuilta kun nyt kävin katsomassa..

Miä kun kävin aikaisemmin tänään niin siinä oli vielä se mascaratesti-aloituskuva, mutta äsken kun kävin niin tilalle on tullut C-vitamiinisarjan esittely. Onko se sitten heivattu jo pois sieltä...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 01.10.07 - klo:13:18 »
^^ Ennen ainakin se oli ihan siellä sivun alalaidassa.. Nyt ei näy olevan siinä, mutta katson, jos löytyy jostain muualta. :)

edit. en kyllä löytänyt, aika jännä, jos nyt on jo pois laitettu..