Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224470 kertaa)

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #150 : 14.01.08 - klo:20:41 »
Vihdoinkin löysin sopivan värisen meikkivoiteen Lumenen valikoimista. Elikkäs Hydra Drops: Kalpea kuu on tarpeaksi vaalea ja peittää luonnollisesti. Tästä tykkään :)

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #151 : 14.01.08 - klo:21:12 »
Vihdoinkin löysin sopivan värisen meikkivoiteen Lumenen valikoimista. Elikkäs Hydra Drops: Kalpea kuu on tarpeaksi vaalea ja peittää luonnollisesti. Tästä tykkään :)

Sama täällä, itse ostin tässä jokin aika sitten kyseisen meikkivoiteen, ja erittäin tyytyväinen olen.  :)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 15.01.08 - klo:11:09 »
Petyin blueberry curl ripsiväriin. Ei tää ainakaan mun ohuille miniripsille tee mitään. Vai enkö vaa osaa käyttää. Katoin harjaa tarkemmin kotona ja huomasin että tässä on toisella sivulla lyhyet piikit ja toisella pitkät. Miksi näin? Onko tän levitykseen joku tietty keino ???. Mä en osannu vaikka laitoin joka sivulla ripsiin ::)

Piti viel kysyy siitä uudistuneesta red neutralizeristä että sisältääkö mineraaliöljyjä niinkun se vanhempi versio?
« Viimeksi muokattu: 15.01.08 - klo:11:11 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 15.01.08 - klo:13:36 »
^ Muistaakseni Blueberry curlilla on tarkoitus ensin levittää väriä pitkäpiikkisellä puolella ja sitten sillä lyhyellä puolella lopuksi taivutella vielä. Lumenen nettisivuilta taitaa löytyä tarkka ohje.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #154 : 15.01.08 - klo:19:36 »
Jee, olen päässyt/joutunut mukaan muutamaa Lumenen tuotetta testaavaan "raatiin".  :D Tällä viikolla pitäisi tulla postissa muutama tuote, joista pitää sitten kirjoittaa arvio Glossyn sivuille.
Odottelen uteliaisuudella, mitähän sieltä tupsahtaa. Huulipunat ja -kiillot joudun jättämään suosiolla sivuun, mutta ripsiväriä olisi ihan mukava kokeilla. Blueberry Curl oli kelpo tavaraa, ottaisin mielelläni toisenkin sellaisen testattavaksi!  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 15.01.08 - klo:20:06 »
Jee, olen päässyt/joutunut mukaan muutamaa Lumenen tuotetta testaavaan "raatiin".  :D Tällä viikolla pitäisi tulla postissa muutama tuote, joista pitää sitten kirjoittaa arvio Glossyn sivuille.
Odottelen uteliaisuudella, mitähän sieltä tupsahtaa. Huulipunat ja -kiillot joudun jättämään suosiolla sivuun, mutta ripsiväriä olisi ihan mukava kokeilla. Blueberry Curl oli kelpo tavaraa, ottaisin mielelläni toisenkin sellaisen testattavaksi!  ;)

Jee! Mäkin pääsen kokeilemaan tuotteita. :D

Mä olin jo ihan "kade" (en keksi parempaa sanaa), kun luin, että pääsit tuohon "raatiin". ;D Tajusin tarkistaa omankin sähköpostin ja siellähän oli mullekin viestiä! Kivahan onkin...Glossyssä on arvioita kirjoiteltu nyt 11 sivua.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 16.01.08 - klo:14:15 »
Mitäh. :o Mäkin pääsen testaan kolmea Lumenen tuotetta. Ihan kiva ylläri, en valita. ::) Pitää varmaan taas alkaa kirjoittelemaan niitä arvioita ahkerammin.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 16.01.08 - klo:15:00 »
Vähän oon kade teille ;D Onks niit vedetty ihan randomilla vai niille jotka on kirjottanu paljon arvosteluja?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 16.01.08 - klo:15:07 »
Vähän oon kade teille ;D Onks niit vedetty ihan randomilla vai niille jotka on kirjottanu paljon arvosteluja?

Ilmeisesti ahkerimmille käyttäjille. ;)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 01.02.08 - klo:17:55 »
mä ostin juuri lumenen silmämeikin pohjustus aineen,  meikki tuntuu pysyvän paljon paremmin, mutta aine jotenkin rakeista ja vaikeeta levittää...onko muilla samoja kokemuksia vai onkohan mun tuote vaikka vanhentunu tai viallinen? ku mun käsittääkseni sitä on kuitenki kehuttu jonkin verran täällä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 01.02.08 - klo:18:03 »
mä ostin juuri lumenen silmämeikin pohjustus aineen,  meikki tuntuu pysyvän paljon paremmin, mutta aine jotenkin rakeista ja vaikeeta levittää...onko muilla samoja kokemuksia vai onkohan mun tuote vaikka vanhentunu tai viallinen? ku mun käsittääkseni sitä on kuitenki kehuttu jonkin verran täällä.

Onhan se hiukan työläs levittää, mutta levittämistä auttaa huomattavasti esim. synteettinen peitevärisivellin (sellainen jämäkkä). Sormet on jotenkin kömpelöt levittämiseen, joten olen kokenut siveltimellä levittämisen helpommaksi. Mun Lumenen pohjustusvoiteessa on pieniä "murusia" seassa, mutta ehkä se tuotteen ominaisuus. Muruja kun löytyy sekä mun, että äidin tuubeistä (ostettu eri aikaan, eri kaupasta).

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 01.02.08 - klo:18:07 »
^ Munkin tuubissa on kökköjä. Ja aina kai ollutkin kun oon tota ostanut lisää  ::)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 01.02.08 - klo:19:45 »
^ En ole koskaan huomannut , että olisi rakeita. Mulla on ajat sitten vanhentunut tuubi, koska käytän pohjustusta aika vähän. Tuntu on edelleen erinomainen, sileä ja pehmeä. En sitten tiedä, olisiko koostumusta muutettu?
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 01.02.08 - klo:20:20 »
Mullakin on vanha tuubi (valkoinen, sehän on ollut hopeisessa tuubissa jo ties kuinka kauan) ja kyllä mullakin on se koostumus rakeinen.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #164 : 01.02.08 - klo:20:52 »
Mulla on harmaatuubillinen ja en kyllä ole huomannut sen olevan yhtään rakeista ja muruista, vaikka onkin tullut jo jonkin aikaa sitä käytettyä. Koostumus on tasaista ja pehmeää.