Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224476 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #165 : 01.02.08 - klo:21:20 »
Minullakin on harmaa tuubi, ihan tasaista ja tosi pehmeää, ei yhtään rakeista. ??? Mutta parempi niin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 01.02.08 - klo:21:23 »
Lisään vielä, että mun ja äidin tuubit on myös harmaita ja päiväystä on jäljellä molemmissa paljon. Muruja on aika harvakseltaan ja nekin kyllä levittyvät (sulavat) luomelle ihan hyvin. Pitäisiköhän silti laittaa lumenelle s-postia? ???
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #167 : 01.02.08 - klo:21:27 »
Minä olen käyttänyt monta tuubia ja jokaisessa on ollut pieniä rakeita, joten eiköhän se kuulu asiaan. Mielestäni ne pienet hippuset eivät vaikuta yhtään tuotteen toimivuuteen.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

miss

• Vieras
« Vastaus #168 : 02.02.08 - klo:14:03 »
Jee, olen päässyt/joutunut mukaan muutamaa Lumenen tuotetta testaavaan "raatiin".  :D Tällä viikolla pitäisi tulla postissa muutama tuote, joista pitää sitten kirjoittaa arvio Glossyn sivuille.
Odottelen uteliaisuudella, mitähän sieltä tupsahtaa. Huulipunat ja -kiillot joudun jättämään suosiolla sivuun, mutta ripsiväriä olisi ihan mukava kokeilla. Blueberry Curl oli kelpo tavaraa, ottaisin mielelläni toisenkin sellaisen testattavaksi!  ;)

Minäkin sain ilmoituksen Lumenen kolmesta tuotteesta ja kotiin ovat tuotteet jo tulleetkin. Miten vain tässä, että millähän perusteille ne jakavat noita purnukoita kun itselleni tuli: Time Freeze päivävoide ja naamio sekä Premium Beauty yövoide. Minulla on ikää noin 24  ;D En valita tosin, sillä tuotteiden yhteisarvo oli aika huima.. en vaan oikeen taida kuulua tuotteiden oikeeseen kohderyhmään  ;)

Breezy

• Vieras
« Vastaus #169 : 15.02.08 - klo:09:52 »
Onko käyttökokemuksia tästä LUMENE SUPER VISUAL KOHL KAJAL?
Löytyy Lumenen nettisivuilta. Sisärajauksiin etsin sopivaa kajalia. Kannattaako kokeilla vai onko parempia ehdotuksia ihan markettimerkeiltä?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 15.02.08 - klo:10:19 »
^Mä ainakin tykkään tosta, levittyy hyvin, pigmenttiä löytyy ja on just sopivan pehmeä/kova. On niitä varmaan parempiakin, mutta ei toikaan missään nimessä huono ole. Specktrassa joku tyttö näkyy käyttävän Nivean mustaa kynää ja ainakin kuvissa näyttää tosi intensiiviseltä, eli sekin varmaan olisi ihan hyvä vaihtoehto.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 15.02.08 - klo:10:34 »
Lainaus
LUMENE SUPER VISUAL KOHL KAJAL?
Löytyy Lumenen nettisivuilta. Sisärajauksiin etsin sopivaa kajalia. Kannattaako kokeilla vai onko parempia ehdotuksia ihan markettimerkeiltä?

Jälki on todella intensiivistä, mikä on hyvä, mutta itselläni se ei kestä yhtään mikä tekee koko kynän ihan käyttökelvottomaksi. Mutta mulla on useimpien kynien kanssa ongelmia, koska silmät vuotaa allergioiden takia, ja on vielä rasvainen silmänympärysiho mikä "sulattaa" vedenkestäviä rajauskyniä. Joten voi olla että jos ei ole yleensä pysyvyydessä ongelmia, voi tuo Lumene toimiakin. Mulla pysyy markettikynistä parhaiten Nivean rajauskynä ja L'Orealin Super Resist. Viimemainittu pysyy vieläkin paremmin, mutta ei jätä kovempana kynänä sisärajauksena käytettynä läheskään niin intensiivistä jälkeä kuin Nivea.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #172 : 15.02.08 - klo:11:23 »
mä ostin juuri lumenen silmämeikin pohjustus aineen,  meikki tuntuu pysyvän paljon paremmin, mutta aine jotenkin rakeista ja vaikeeta levittää...onko muilla samoja kokemuksia vai onkohan mun tuote vaikka vanhentunu tai viallinen? ku mun käsittääkseni sitä on kuitenki kehuttu jonkin verran täällä.

Minullakin oli tuollainen rakeisen tuntuinen, ja lähetin Lumenelle tsekattavaksi, koska edellinen loppuunkäyttämäni tuubi oli ihan sileää tahmaa. Lumenelta vastattiin, että tuo rakeinen tuote oli vioittunut esim. väärästä varastoinnista (kaupassa tai kuljetuksissa siis) johtuvien lämpötilanvaihteluiden takia ja että näin toisinaan käy. Sain uuden tuubin tilalle, ja se ei kyllä tunnu taas tippaakaan rakeiselta. Long story short: minun mielestäni Lumenen silmämeikin pohjustusaineesta ei pitäisi erottua rakeita, vaan se on tasapaksua tahmaa. Meneehän siinä jo silmäluometkin verille, jos rakeita yrittää niihin hangata!

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #173 : 15.02.08 - klo:19:48 »
Mulla on ollut sama Lumenen pohjustaja (valkoinen tuubi) jo 4 vuotta. Ei ole rakeita eikä ikinä ole tullut mitään nestelirua (tiedän kyllä mitä tarkoitetaan, monissa tuotteissahan on sama ilmiö). Mulla on joku superyksilö kun ei ole mihinkään muuttunut.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 15.02.08 - klo:23:34 »
Sisältääkö se uudistunut red neutralizer mineraaliöljyjä?

Jes hyvä homma :)
« Viimeksi muokattu: 18.02.08 - klo:12:36 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #175 : 17.02.08 - klo:19:03 »
^ Ei sisällä. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #176 : 19.02.08 - klo:12:40 »
Haluaisin jonkun ihan minikevyesti sävyttävän päivävoiteen,vai miksi niitä nyt kutsutaankaan.Eli ei meikkivoide,mutta voiden joka korjaa/tasoittaa ihon pikkuvirheitä.Muistelen,että Lumenella on joskus tällainen versio ollut?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 19.02.08 - klo:12:46 »
^ Jep, löytyy vieläkin. Kulkee nimellä  Arctic aqua sävyttävä kosteusemulsio, lisätietoa mm. Lumenen sivuilla.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 19.02.08 - klo:13:32 »
Paljonko Lumenen nude touch -huulikiillot maksaa?

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #179 : 19.02.08 - klo:13:57 »
^12,90 oli Anttilan hinta, mutta olivat kausituotteita, joten ei enää saa. Itse tosin löysin kaikki poistokoreista hintaan 3 e/kpl. Hyvällä tsägällä voit löytääkin ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.