Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223466 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #210 : 24.02.08 - klo:22:06 »
^ Syksyllä on tulossa se 0 sävy, en tosin tiedä varmaksi tuleeko kumpaankin mineraalimeikkivoiteen versioon.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #211 : 27.02.08 - klo:21:58 »
Tänään näin vedenkestäviä mustikkaripsareita Keskisillä. :) Semmoisessa kivassa kirkkaassa putelissa. Itse en kyllä viitsinyt ostaa kun en ole normaalia mustikkaripsariakaan vielä kokeillut, ajattelin odotella muiden kommentteja ensin. :D

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 28.02.08 - klo:08:48 »
^ Mä näin myös niitä eilen Sokoksella. Olivat aika pirtsakan värisiä, vieressä sitten tavallisia bb curleja, hauskan näköistä. :D Seuraavaksi kokeiluun bb curl, katsotaan mitä pidän kun yleensä ei noi Lumenen ripsarit ole oikein vakuuttaneet.

Melkein ostin eilen kiinteyttävän pikakaunistajan, mutta jäi toistaiseksi ostamatta kun on niitä magic dropsejakin vielä hitunen jäljellä. Kovasti markkinoivat juuri näitä kiinteyttäviä ym. uutuustuotteita.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 08.03.08 - klo:18:30 »
Olen harkinnut ostavani sitä seka- ja rasvoittuvan ihon mineraalimeikkivoidetta.
Onko koostumukseltaan ihan "normaalia" voidetta, vaikka on mineraali-sellaista? Ei siis jauhetta tms?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 08.03.08 - klo:18:35 »
Olen harkinnut ostavani sitä seka- ja rasvoittuvan ihon mineraalimeikkivoidetta.
Onko koostumukseltaan ihan "normaalia" voidetta, vaikka on mineraali-sellaista? Ei siis jauhetta tms?

Kyseessä on ihan normaali meikkivoide, vaikka sitä ovelasti mineraalimeikiksi kutsutaankin. Sisältää jotain ametistia tms. joten on muka mineraalimeikki.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 11.03.08 - klo:21:00 »
Onko kukaan vielä ehtinyt testailla Blueberry Curl waterproofia (paitsi Stationery)? Jyväskylän Sokoksella ovat jo myynnissä hintaan 13,90 ja tekisi todella mieli ostaa.

Tämä menee vähän OT mutta eilen oli Sokoksella mustikkaripsari tarjouksessa 9,90 kauneuspäivien takia. Kysyin sitten Lumenen edustajalta, että koskeeko tarjous myös vedenkestävää. Hän alkoi lässyttää minulle kuin pienelle lapselle, että ei koske mutta kuules oletkos sinä ylipäätään kokeillut koskaan vedenkestävää ripsiväriä ja tiedätkös mitä tarkoittaa sään-kes-tä-vä. Tavallinen mustikkaripsari on nääs semmoinen. Puhui siis oikeasti kuin jollekin 10-vuotiaalle. Sanoin sitten vain, että juu, onhan mulla tuo tavallinen jo olemassa, että olenkin nyt kiinnostunut nimenomaan vedenkestävästä. Okei mä näytän nuorelta, mutta miks mulle aina lässytetään kosmetiikkaosastoilla kuin olisin vähä-älyinen?

Poikkeus on kyllä eräs aivan ihana Lumenen myyjä Sokoksella, häneltä saan aina tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Mulle tulee aina hänestä Stationery mieleen, olemuksessakin on jotain samaa.

Emskuliini

• Vieras
« Vastaus #216 : 11.03.08 - klo:21:20 »
Tänään näin vedenkestäviä mustikkaripsareita Keskisillä. :) Semmoisessa kivassa kirkkaassa putelissa. Itse en kyllä viitsinyt ostaa kun en ole normaalia mustikkaripsariakaan vielä kokeillut, ajattelin odotella muiden kommentteja ensin. :D

Mä näin kanssa sellaisen ripsarin. Ajattelin ostaa sen, mutta sitten en kuitenkaan ostanut. Ehkäpä sitten seuraavalla kaupunki reissulla nappaan sen mukaan. Oli sokkarilla 9,90€ kauneuspäivillä..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 11.03.08 - klo:21:26 »
^ Zubi juuri tuossa muuten yläpuolella kertoi, että vedenkestävä ei kuulu siihen samaan tarjoukseen. :-\ Siinä vedenkestävässä on kyllä upean räikeä ja hohtava hylsy.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #218 : 12.03.08 - klo:10:03 »

Poikkeus on kyllä eräs aivan ihana Lumenen myyjä Sokoksella, häneltä saan aina tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Mulle tulee aina hänestä Stationery mieleen, olemuksessakin on jotain samaa.

Alkoi ihan mietityttää, että kuka on kyseessä. :)

Ja btw, ainakin meillä Treen Sokkarilla myös vedenkestävä tuli tarjoushinnalla viimeviikolla. Tai maanantain supertarjouksesta en kyllä ole varma, mutta loppuviikon tarjoushinnalla (11,90) tuli ainakin myös vedenkestävä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 13.03.08 - klo:07:38 »
^ Ahaa, täytyy tsekkailla. Mä aina säästelen näitä pikku pennosiani, vaikka eihän tuo normaalihintakaan 13,90 kauhean paha ole.

Stationery: tämä Jyväskylän Sokoksen myyjä on sellainen max. 160-senttinen tosi iloinen tyttö, veikkaisin että joku 20-25-vuotias. Hänellä on pitkät tummat hiukset ja töissä aina huoliteltu, kaunis meikki. Ja silmälasit. Ennen hän oli pelkästään Lumenella, mutta nyt on tainnut siirtyä muillekin sarjoille. Hän on tosiaan aina hyvin palvelualtis.

Muoks. Sorruin: ostin vedenkestävän mustikkaripsarin ja vielä normaalihinnalla. :-[  Raporttia toimivuudesta seuraa myöhemmin kunhan pääsen testailemaan. 

Eli kokemuksia Blueberry curl waterproof- ripsarista:

Tosi hyvä, tekee mun mielestä aika erilaista jälkeä kuin tavallinen mustikkaripsari. Kyllähän tässä on samanlainen harja eli sinänsä samanlainen erotteleva ripsiväri, mutta jotenkin kyllä tällä vedenkestävällä saa paljon näyttävämmän lopputuloksen. Mä olen aina tykännyt vedenkestävistä, koska ne pitää taivutukset niin paljon nätimmin kuin muut ripsivärit. Taas tuli todettua, että taivutukset pysyivät ja silmät näyttivät tosi raikkailta ja hyviltä koko päivän. Ripsari kesti täysin tuhraantumatta lumisateessa ja päiväunillakin. Illalla silmämeikinpoistoainetta kului aika paljon eli puhdistaminen on kyllä työläämpää luonnollisesti.

« Viimeksi muokattu: 16.03.08 - klo:15:45 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #220 : 16.03.08 - klo:11:16 »
Laitan nyt tänne tämän kysymyksen, eli onko tuosta BB-ripsarista vedenkestävässä versiossa ruskeaa sävyä tarjolla?
Veni, vidi, Visa.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #221 : 16.03.08 - klo:11:28 »
^ Tällä hetkellä ainoastaan musta.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 16.03.08 - klo:11:45 »
Eli kokemuksia Blueberry curl waterproof- ripsarista:

Tosi hyvä, tekee mun mielestä aika erilaista jälkeä kuin tavallinen mustikkaripsari. Kyllähän tässä on samanlainen harja eli sinänsä samanlainen erotteleva ripsiväri, mutta jotenkin kyllä tällä vedenkestävällä saa paljon näyttävämmän lopputuloksen. Mä olen aina tykännyt vedenkestävistä, koska ne pitää taivutukset niin paljon nätimmin kuin muut ripsivärit. Taas tuli todettua, että taivutukset pysyivät ja silmät näyttivät tosi raikkailta ja hyviltä koko päivän. Ripsari kesti täysin tuhraantumatta lumisateessa ja päiväunillakin. Illalla silmämeikinpoistoainetta kului aika paljon eli puhdistaminen on kyllä työläämpää luonnollisesti.

Kuulosti hyviltä kehuilta. Millaiset ripset sulla Zubi on? Tai osaisitko tuota verrata YSL Volume Effet Faux Cilsiin? Se on ainoa, jolla toistaiseksi olen saanut mieleiseni 'näyttävän' lopputuloksen pitkiin ja taipuisiin (mutta ohuisiin ja värittömiin) ripsiini, mutta halvempi vaihtoehto tuolle ei olisi ollenkaan pahitteeksi kun vaihdan ripsarin niin usein...
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 16.03.08 - klo:12:00 »
Mä laitoin eilen tonne markettiripsarit ketjuun kokemuksia tosta Blueberry curl wp:sta mutta laitan vielä tähänkin. Tykkäsin kovasti tästä wp versiosta, vaikka laitoin useamman kerroksen, ripset pysyivät paakuttomina ja eroteltuina. Myös taivutukset pysyivät tosi hyvin koko päivän. Mulla on luonnostaan alaspäin sojottavat, vaatimattomat ripset, joten hyvältä ripsarilta odotan nimen omaan sitä, että taivutukset pysyvät. Ainoa seikka, joka mua häiritsi on se, että kun pyyhin harjasta liiat värit hylsyn reunaan, väriä roiskui pieninä pisteinä käsille. Ilmeisesti värimassa on niin kosteaa. Tää on kyllä eka kerta kun tollasta tapahtuu, vaikka kaikille ripsareille noin teen. Toivottavasti loppuu kun massa vähän kuivahtaa.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 16.03.08 - klo:14:31 »
Reese: mulla on kyllä enemmänkin alaspäin sojottavat, lyhyet ja vaatimattomat ripset.  ;D Taivuttavuuden pito on ripsivärin tärkein ominaisuus minulle kuten Lapaselle. Valitettavasti en osaa vertailla tuohon YSL:ään, mutta hyvin erotteleva tuo Lumene todella on, ei paakuta.