^ Ahaa, täytyy tsekkailla. Mä aina säästelen näitä pikku pennosiani, vaikka eihän tuo normaalihintakaan 13,90 kauhean paha ole.
Stationery: tämä Jyväskylän Sokoksen myyjä on sellainen max. 160-senttinen tosi iloinen tyttö, veikkaisin että joku 20-25-vuotias. Hänellä on pitkät tummat hiukset ja töissä aina huoliteltu, kaunis meikki. Ja silmälasit. Ennen hän oli pelkästään Lumenella, mutta nyt on tainnut siirtyä muillekin sarjoille. Hän on tosiaan aina hyvin palvelualtis.
Muoks. Sorruin: ostin vedenkestävän mustikkaripsarin ja vielä normaalihinnalla.

Raporttia toimivuudesta seuraa myöhemmin kunhan pääsen testailemaan.
Eli kokemuksia Blueberry curl waterproof- ripsarista:
Tosi hyvä, tekee mun mielestä aika erilaista jälkeä kuin tavallinen mustikkaripsari. Kyllähän tässä on samanlainen harja eli sinänsä samanlainen erotteleva ripsiväri, mutta jotenkin kyllä tällä vedenkestävällä saa paljon näyttävämmän lopputuloksen. Mä olen aina tykännyt vedenkestävistä, koska ne pitää taivutukset niin paljon nätimmin kuin muut ripsivärit. Taas tuli todettua, että taivutukset pysyivät ja silmät näyttivät tosi raikkailta ja hyviltä koko päivän. Ripsari kesti täysin tuhraantumatta lumisateessa ja päiväunillakin. Illalla silmämeikinpoistoainetta kului aika paljon eli puhdistaminen on kyllä työläämpää luonnollisesti.