Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224150 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #225 : 16.03.08 - klo:14:35 »
Eli kokemuksia Blueberry curl waterproof- ripsarista:

Tosi hyvä, tekee mun mielestä aika erilaista jälkeä kuin tavallinen mustikkaripsari. Kyllähän tässä on samanlainen harja eli sinänsä samanlainen erotteleva ripsiväri, mutta jotenkin kyllä tällä vedenkestävällä saa paljon näyttävämmän lopputuloksen. Mä olen aina tykännyt vedenkestävistä, koska ne pitää taivutukset niin paljon nätimmin kuin muut ripsivärit. Taas tuli todettua, että taivutukset pysyivät ja silmät näyttivät tosi raikkailta ja hyviltä koko päivän. Ripsari kesti täysin tuhraantumatta lumisateessa ja päiväunillakin. Illalla silmämeikinpoistoainetta kului aika paljon eli puhdistaminen on kyllä työläämpää luonnollisesti.

Kuulosti hyviltä kehuilta. Millaiset ripset sulla Zubi on? Tai osaisitko tuota verrata YSL Volume Effet Faux Cilsiin? Se on ainoa, jolla toistaiseksi olen saanut mieleiseni 'näyttävän' lopputuloksen pitkiin ja taipuisiin (mutta ohuisiin ja värittömiin) ripsiini, mutta halvempi vaihtoehto tuolle ei olisi ollenkaan pahitteeksi kun vaihdan ripsarin niin usein...

Vastaan vaikken Zubi olekaan. :) YSL:n tuheuttava antaa enemmän massaa ja volumea ripsiin, tämä kyllä tuuheuttaa mutta erottelee paljon YSL:n ripsiväriä paremmin. Ovat juuri minulla rinnakkaiskäytössä, YSL:ää laitan jos pitää saada iltakäyttöön enemmän massaa ja näyttävyyttä ja BC sitten päiväkäyttöön tuuhennuksena. Poikaystävä ainakin huomasi eron kerran kun olin käyttänyt tuota BC WP versiota monta päivää ja sitten laitoin YSL:n: "Sulla on paljon paakkusemmat ripset kun ennen".  ;D

Edit. Ja tuo värimassa on tosiaan alkuun vähän turhan löysää, minulla ainakin on jämäköittynyt käytössä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 16.03.08 - klo:14:39 »
Kiitokset kommenteista, taitaa lähteä kokeiluun kaupasta seuraavalla reissulla tuo wp Blueberry curl siis :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 02.04.08 - klo:10:03 »
Nyt on noin viikon ajan kokeiltu Crystal Radiance Ihonsävyn heleyttäjää. Varsinaista hohtoa ei oikeastaan ole (mikä on hyvä juttu), mutta tasoittaa tosi hyvin ihonväriä. Jopa poikaystävä huomasi tämän.

Mutta taitaa jäädä tämäkin käyttämättä, alkaa taas nousta paiseita otsaan ja leukaan. Näin käy lähes poikkeuksetta kaikkien Lumenen meikkivoiteiden, puutereiden ym. kanssa, joten olisihan se pitänyt arvata.  :-\

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #228 : 02.04.08 - klo:10:07 »
^Mulla on myös tuo. Pelkästään iholle esim. meikin alle käytettynä tekee ihosta inhan vaaleanpunaisen, mutta sekoitettuna meikkivoiteeseen tekee kivan kuultavaa pintaa ja tasoittaa tosiaan väriä. Ihan kiva tuote, mutta luulisin, että seuraavaksi ns. hohtotuotteeksi kokeilen jotain muuta nyt kun olen päässyt astumaan näittenkin ihmeelliseen maailmaan.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #229 : 04.04.08 - klo:20:37 »
^ Mä tykkään myös tuosta Ihonsävyn heleyttäjästä. Sekoitan sitä aina meikkivoiteen sekaan, koska näin saan paremman tuloksen, mulla on liian paksuja meikkivoiteita ja haen kuulasta, ohutta tulosta meikkipohjalta. Laitan aina 50/50 suhteessa tuota ja näin saan parhaimman tuloksen. Oon myös ohentanut liian paksuja/kuivia meikkivoiteita Hydra Drops-meikkivoiteella, niinkin toimii hyvin. Saatan itsekin kokeilla jonkun muun merkin heleyttäjää tuon jälkeen, ihan mielenkiinnosta :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #230 : 06.04.08 - klo:10:11 »
Tuli sitten ostettua halvan hinnan perässä markkinoilta poistuvaa(?) Matt Touch -meikkivoidetta sävyssä 01 Vanilja. Nyt ainakin tiedän mitä en meikkivoiteelta todellakaan halua, MT jätti aivan kamalan näköisen paksun pakkeloidun naaman ja lisäksi ei kauaakaan levittämisestä kulunut, kun T-alue alkoi kiiltää hullun lailla puuterista huolimatta. Lisäksi sävy oili pikkaisen liian kellertävä minulle. Lumenelta Hydra Drops on kuitenkin todella mainio tuote, jota tulee varmasti ostettua lisää. Löytyy niitä helmiä varmasti muitakin, mutta nyt saa riittää ainakin meikkivoiteiden osalta.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #231 : 10.04.08 - klo:17:47 »
Mä en jaksanut alkaa tilailla sitä monen juureksenkin omistamaa Freshin Satin luster -hohdepalettia ja ostin lumenen vastaavan. Napithan tässä on aika pieniä, mutta muuten tuote on oikein hyvä. Ajattelin, että sitä persikan väristä ei kauheasti tulisi käytettyä, kun olen sävyiltäni viileä, mutta sekin sopii oikein hyvin. Valkoista olen käyttänyt kulmaluulla ja amorinkaaressa. Vaaleanpunaista ja persikkaista olen käyttänyt poskipäillä poskipunan sävystä riippuen. Kaikista sävyistä tulee kaunis hohde ja hieman myös sävyä. Sävyerot huomaa iholle laitettaessa. Voidemainen tuote on helppo häivyttää meikkipohjaan, tuntuu että se muuttuisi vähän puuterimaiseksi laiton jälkeen. Ostamisen jälkeen tämä onkin ollut jokapäiväisessä käytössä. Tykkään!

kesätyttö

• Vieras
« Vastaus #232 : 10.04.08 - klo:20:59 »
Miten se tuntuukin olevan niin, että wp mascarat toimii aina paremmin kuin vastaavat normiripsarit, kokeilin itse aikoinaan Blueberry Curlia, enkä tykännyt yhtään. Pakko kokeilla nyt tuo Waterproofversio kanssa:) 

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #233 : 11.04.08 - klo:10:32 »
Menee aiheen ohi, mutta luin lehdestä ettei Lumenella mene kovin hyvin. Kaavailevat henkilöstön  irtisanomisia..

löysin uutisenkin    http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=125766
« Viimeksi muokattu: 11.04.08 - klo:10:34 kirjoittanut tadetski »

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 12.04.08 - klo:17:09 »
Onko Lumenelta tulossa kesäksi jotain aurinkopuuteria?

Harmittaa kun jäi viime vuonna ostamatta se paljon kehuttu hunaja-sävy ja nyt tuntuu, että mistään ei löydy tarpeeksi vaaleaa aurinkopuuteria.  :-\
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 12.04.08 - klo:17:26 »
^ Muistaakseni Stationery kyllä sanoi, että joko se Hunaja tai sitten ihan vastaava aurinkopuuteri olisi kesälookiin tulossa. :) Siitä oli täällä joskus aiemmin juttua, kun joku muukin kyseli. Mutta uskon kyllä, että on tosiaan tulossa, niin paljon oli menekkiä viime kesänä noilla. Jos Lumenella on tarpeeksi älliä, jättävät sen ihan vakiovalikoimaankin.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 12.04.08 - klo:17:34 »
^ Oi, tuo olisi kyllä niin loistojuttu, olen lukenut viime päivinä aurinkopuuteri-ketjusta muiden hehkutusta tuosta sävystä viime vuodelta.

Katselin eilen Lumenen vakkari-aurinkopuuteria ja sellaista isompaa rasiaa ja ne oli ainakin tuskaisen tummia sävyjä. Tahtoo hunajaa! ;)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #237 : 18.04.08 - klo:15:01 »
Mikäli Lumenen Hunaja-aurinkopuuteri jäi viime kesänä väliin, eikä uutta tule tänä kesänä, niin L'Orealin Minerals-sarjan uusien aurinkopuuterien vaaleampi sävy on mun mielestä tosi samanlainen kuin Lumenen Hunaja.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 21.04.08 - klo:11:46 »
Soveltuisikohan tuo vedenkestävä Blueberry Curl-mascara herkkäsilmäiselle? Entäpä Lumenen meikinpoistoaine? Pitkään käytössäni on ollut Kanebon 38, mutta nyt voisin kokeilla jotain muutakin. En vaan tiedä, kestävätkö silmät  :-\ Mitkään mahdottoman herkät ne eivät ole, mutta joku Maybellinen ripsari, jota viimeksi kokeilin, ainakin ärsytti. Siitä mulle on jäänyt jonkinlainen kammo. Saman teki L'orealin vedenkestävän meikin poistoaine.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #239 : 21.04.08 - klo:12:26 »
Veikkaisin minäkin viime vuoden aurinkopuutereiden tulevan uudestaan, sillä jossakin viime viikolla tulleessa kosmismainoksessa oli kuva samanlaisesta auringon pintakuvioinnilla varustetusta aurinkopuuterista, joka oli niissä uudistuneen muotoisissa rasioissa. Mitään tarjousta tai mainintaa siinä lehdykässä ei noista kyllä ollut.
Feel the burn.