Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224245 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #240 : 21.04.08 - klo:12:27 »
Ne viime kesän hunaja ja pronssi aurinkopuuterit eivät ole enää tulossa tänä vuonna, mutta tässä kuussa on tulossa uudet mineraaliaurinkopuuterit vanhan tilalle. Toinen sävy on sama kuin tuo vanha valikoimissa oleva ja toinen on viimekesäisten hohtavien sävyjen väliltä.

Nuppu, ainakin moni herkkäsilmäinen on antanut palautetta että tuo Blueberry Curl olisi sopinut heille. Mutta tuokin on aina niin henkilökohtaista että mille aineelle silmät sitten reagoivat.

Edit. Uudet aurinkopuuterit ovat juuri noissa pipsun kuvailemissa uuden mallisissa rasioissa, sama pintakuviointi kyllä, mutta sävyt eivät siis ole ne viimekesäiset. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 21.04.08 - klo:12:29 »
^^ Mä olen ymmärtänyt niin, että Lumenen perusaurinkopuuteri on uudistunut ja siinä on nyt tuo viime kesän aurinkopuutereista tuttu pintakuviointi. Muistelisin Stationeryn sanoneen, että noita samoja ei ole tänä kesänä tulossa.

edit. Stationery ehtikin itse jo vastaamaan. :)
« Viimeksi muokattu: 21.04.08 - klo:12:31 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 24.04.08 - klo:20:30 »
Viime vuonna ihastuin kovasti Hunaja aurinkopuuteriin, mutta Hunaja Sun radiancen ostin vähän niinkuin äkillisestä mielijohteesta. Ei ole sitä juuri tullut käytettyä, ja minulla on ollut moneen kertaan se jo myynnissäkin - luojan kiitos kukaan ei ole ostanut.

Tänään keksin testata sitä ihan poskipunan tapaan poskille ja tulos oli aivan upea! Illalla tajusin, että unohdin kaikki muut korostukset sen sileän tien, kun tuo näytti niin kauniin hohtavalta kasvoilla. Hohtopuuterin unohtaminen ei todellakaan ole minun tapaistani, se on tärkeänä osana meikkilookkiani, mutta tänään sitä ei varmaan olisi edes tarvittu. Sun radiancen päälle laitoin kiinnittämään vielä vähäsen Hunaja aurinkopuuteria, ja tulos oli kyllä aivan äärettömän upea! Kyllä tulee nyt käytettyä, siinä ja siinä ettei aurinkopuuteri jää jopa kakkoseksi.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 24.04.08 - klo:21:43 »
Soveltuisikohan tuo vedenkestävä Blueberry Curl-mascara herkkäsilmäiselle? Entäpä Lumenen meikinpoistoaine?

Minulla on aika herkät silmät, eikä tuo Lumenen meikinpoistoaine sopinut minulle yhtään.  :-\ Myyjän suosituksen perusteella ostin sitä, ja osottautui aika isoksi hukkaostokseksi. Silmämeikin poisti ihan kohtuullisesti, mutta vaikka kuinka varovaisesti yritti pyyhkiä sillä, silmiä kirveli aina, ja silmät vuotivatkin aika usein. En siis suosittelisi.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 24.04.08 - klo:21:58 »
^ Kummasta silmämeikinpoistoaineesta puhut? Niitäkin kun on kahta versiota, toinen vesiliukoiselle ja toinen vedenkestävälle meikille. :)

Vedenkestävälle meikille tarkoitettu poistoaine ei ole ärsyttänyt silmiäni, mutta vesiliukoisen meikin poistoaine saattaa joskus hiukan kirvellä silmissä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #245 : 24.04.08 - klo:22:02 »
^ Sama täällä, se vesiliukoiselle tarkoitettu ihan sattui, vaikka mulla ei ole herkät silmät.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 24.04.08 - klo:22:16 »
^^ Olen kokeillut  muistaakseni molempia, viimeisin ostos oli vesiliukoiselle silmämeikille tarkoitettu.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #247 : 28.04.08 - klo:20:13 »
Huomasin kaupassa että Lumenen kuultovoide on nykyään puolet pienemmässä tuubissa, mutta silti kalliimpi kuin ennen.. pöhh!
Sitä vois silti ostaa, se on hyvää.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 28.04.08 - klo:20:15 »
^ OT, mutta juureksilla taitaa olla useammilla sitä myynnissä halvemmalla kuin kaupassa. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #249 : 28.04.08 - klo:20:31 »
Huomasin kaupassa että Lumenen kuultovoide on nykyään puolet pienemmässä tuubissa, mutta silti kalliimpi kuin ennen.. pöhh!
Sitä vois silti ostaa, se on hyvää.

Tarkoitatko (kasvojen) ihonsävyn heleyttäjää? Pakkauskokohan on ihan sama, pakkauskin pysynyt samana. Vai mistä tuotteesta puhut?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 28.04.08 - klo:21:25 »
Voisiko kukaan kertoa, miten riittoisaa Lumene double stay mineraalimeikkivoide oikein on? Tuo purkki näyttää epäilyttävän pieneltä ja tuo meikkivoide tuntuu sen verran ohuehkolta, että pelkään ettei tuo riitä minulla viikkoakaan.  ::)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #251 : 28.04.08 - klo:21:50 »
Stationery: Niin siitä Crystal radiancesta. En mä nyt ihan vetoo löis tällä huomiollani, mut nopeesti kun katsoin niin se näytti sellaiselta kapeammalta putkilolta kun se mun parin-kolmen vuoden takainen.
Mutta jos olen väärässä, se on pelkästään hyvä juttu! :D
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

eejo

• Vieras
« Vastaus #252 : 28.04.08 - klo:22:12 »
Magia puhuit aiemmin ei hunaja-sävysestä aurinkopuuterista vaan oliko joku hunaja radiant glow/touch.. Nii että siis onko sitä saatavilla tai tulossa kesäksi, vai oliks se vaan viime kesän juttu?? Kuulosti tosi unelmatuotteelta..Onko se siis puuterimainen vai?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 28.04.08 - klo:22:16 »
^ Eikun nestemäinen. Haulla varmaan löytyy tietoa ja kokemuksia, ovat ilmeisesti tulossa tänäkin kesänä. Ei se kyllä mikään Radiant glow/touch ole, en tiedä mihin olet sekoittanut. ;D

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 28.04.08 - klo:22:22 »
^^ Tuotteen nimi on Sun Radiance ihon sävyn heleyttäjä, ja tuosta oli viime kesänä myynnissä kahta sävyä, Hunaja (Honey Glow) ja Pronssi, eli samannimiset sävyt kuin viimekesäisissä aurinkopuutereissakin. :)
1c F ii