Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224459 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #270 : 04.05.08 - klo:16:43 »
Muuten noista uusista luomiväriduoista, muistaakseni Trendin viime numerossa, jossa oli säästämisestä jotain juttua, oli kuva noista Lumenen uusista duoista. Kuvassa oli joku murrettu vihreäsävyinen duo, mutta värit näyttivät jotenkin pigmenttisiltä ja pehmeiltä, uskon ostavani itsekin. Persikkainen kuulostaa lupaavalta. :)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 12.05.08 - klo:18:27 »
Täytyy sanoa, että olen todella yllättynyt double stay mineraalimeikkivoiteen laadusta! Suorastaan kaduin sen ostoa, mutta osottautuikin tosi hyväksi. Pysyi todella hyvin kasvoilla, sävy oli juuri oikea, peitti kohtuullisesti ja mikä tärkeintä, ei korostanut kasvojen hilseileviä kohtia, kuten todella muut meikkivoiteet. Sen riittoisuudenkaan kanssa ei ole toistaiseksi ollut mitään ongelmia.  ;D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 13.05.08 - klo:00:16 »
Oliko joku jo ehtinyt testata Lumenen aurinkopuuteria sävyssä Iltarusko (se hohtavampi)? Jos on niin näyttääkö se kasvoilla kovin hileiseltä?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 13.05.08 - klo:10:03 »
Täytyy sanoa, että olen todella yllättynyt double stay mineraalimeikkivoiteen laadusta! --- Pysyi todella hyvin kasvoilla, sävy oli juuri oikea, peitti kohtuullisesti ja mikä tärkeintä, ei korostanut kasvojen hilseileviä kohtia, kuten todella muut meikkivoiteet.

Jep, tuo on ainoa mulla käytössä oleva meikkivoide, joka ei kuivata ihoa entisestään tai korosta kuivuutta silloin, kun iho on muutenkin kuiva. Esimerkiksi MACin Studio Fix Fluid -meikkivoide mielestäni kuivattaa entisestään kuivaa ihoa todella ikävästi. Huonona puolena tähän Lumenen meikkivoiteeseen täytyy sanoa, että se tummuu erityisen paljon kasvoilla päivän aikana. Aika monetkin meikkivoiteet näin tekevät ainakin hieman, mutta tämä kyllä ihan erityisen paljon ja se on tietysti tosi harmi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #274 : 13.05.08 - klo:10:58 »
Oliko joku jo ehtinyt testata Lumenen aurinkopuuteria sävyssä Iltarusko (se hohtavampi)? Jos on niin näyttääkö se kasvoilla kovin hileiseltä?

Ei näytä mielestäni hileiseltä, sellainen kevyempi hohde vaan tulee.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 13.05.08 - klo:18:56 »
^ Eikös tuo ollut aikalailla viime kesän Hunajan kanssa samanlainen?

---

Millaista sivellintä käytätte esim. tuon Hunajan laittamiseen kasvoille? Kun siinä ei ilmeisesti mitään vippaa ole mukana, ja mulle on nyt tämä Hunaja tulossa, niin pitäisi jonkinlainen siihen hankkia. Vai sopisiko vippa paremmin kuin sivellin?

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #276 : 13.05.08 - klo:19:09 »
^Iso ja pullea sivellin on aika hyvä. Ostin sellaisen samalla kun ostin viime kesänä tuon Hunaja-aurinkopuuterin ja on ajanut asiansa hyvin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 13.05.08 - klo:20:13 »
Mä käytän aurinkopuutereiden kanssa yleensä MAC:n 187 sivellintä eli ns. skunkkisivellintä.

Että mua harmittaa, kun menin luopumaan Hunajasta (saa tarjota!). Kumpikin uusista Lumenen aurinkopuutereistä on mulle huonon sävyisiä, vaikka kovin tummia eivät olekkaan. Noh, täytyy jatkaa etsintöjä...
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 13.05.08 - klo:21:35 »
Toivottavasti mahdollisimman moni laittaisi palautetta Lumenelle tuosta Hunaja-sävystä, että saataisiin se joskus takaisin. Itse laitoin heille pari päivää sitten sähköpostia asian tiimoilta ja haastan kaikki kalpeanaamat mukaan.  ;)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 14.05.08 - klo:00:27 »
Ostin tuon aurinkopuuterin sävyssä Iltarusko ja ekan nopean kokeilun perusteella vaikutti hyvältä, Sopiva vaalealle iholle. Mulla on myös toi viime kesän Hunaja, jota oon tykännyt käyttää kovasti. Tällä Iltaruskolla tuntuisi, että saa paremmin tehtyä varjostukset, Hunaja on siihen hieman liian vaalea.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 16.05.08 - klo:14:48 »
Ostin myös Iltarusko-aurinkopuuterin ja olen tyytyväinen hankintaan - tasainen, kaunis ja hienojakoinen hohto. Puuterissa on yllättävän hyvin pigmenttiä ja levittyy todella pehmeästi.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 17.05.08 - klo:12:02 »
Suunnittelin ostavani aurinkopuuterin varjostuksia varten, ja Lumene voisi olla yksi vaihtoehto... Varjostuksiin ei kai oikein hileinen sovellu, vai kävisikö tuo Iltarusko myös niitä varten? Olen nimittäin hohteen (tosin en liiallisen) ystävä.  ;D Mulla on myös aika vaalea iho, joten mietin soveltuvuutta... Mulla oli nimittäin aiemmin Lumenen aurinkopuuteri, joka oli kyllä aivan liian tumma.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #282 : 17.05.08 - klo:22:26 »
^ Ainakin tuolla uudella mattaisella aurinkopuuterilla on melko vaikeaa saada heti liian tumma jälkeä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 17.05.08 - klo:22:29 »
Kiva juttu! Yritinkin tänään Tarjoustalossa käydessäni bongailla noita Lumenen uutuuksia, mutta eiväthän ne tietenkään olleet Tarjoustaloon vielä tulleet. Siellä oli muuten aivan valtavat määrät myynnissä niitä vanhoja, liian tummia aurinkopuutereita, oikein useammassa eri paikassakin vielä. Taisi olla liian tumma sävy suurimmalle osalle suomalaisista, kun eivät ole kaupaksikaan käyneet. Hunaja-sävyä ei tietenkään enää ollut.  ;) Tosin vähän epäilen, että se olisi ollut jo liiankin vaalea varjostuksia ajatellen.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 18.05.08 - klo:21:06 »
Mun mielestä Iltarusko on ainakin liian oranssi varjostuksiin, aurinkopuuteriksi oikean värinen kyllä.