Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224616 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #285 : 19.05.08 - klo:09:50 »
^

Ok, täytyy katsoa miltä vaikuttaa noin muuten, kunhan pääsen kauppaan sitä testailemaan.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 28.05.08 - klo:14:31 »
Löytyisikö keneltäkään kokemuksia Lumenen Arctic aqua sävyttävästä kosteusemulsiosta? Haun mukaan sitä joillakin on, mutta kokemuksia ei juurikaan löytynyt.

Ainakaan Anttilasta ei tuosta löytynyt laisinkaan testeriä, ja sävyä on kuitenkin (ilmeisesti) vain yksi. Onko tuo kovin tummaa vai sopisiko myös ei totaalisen valkoiselle ja kesällä maltillisesti päivettyneelle iholle? Entä koostumus?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #287 : 28.05.08 - klo:19:44 »
^ Mielestäni tuo on edullisemman puolen sävyttävistä päivävoiteista parhaita vaalealle iholle. (Selektiivisistä löytyy paremmin vaaleita sävyjä). Kosteuttaa kivasti ja on ohut, joten levittyy hyvin. Mielestäni ihan kiva tuote, tosin totaali valkoiselle iholle voi olla helposti liian tumma, mutta jos on ihan kevyesti väriä niin sopii varmasti hyvin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 28.05.08 - klo:21:03 »
Kehuja Blueberry Curlille (ei-vedenkestävä versio): Kaivoin esille putkilon, joka oli ollut jotain pari kuukautta unohduksissa. Silti sillä sai edelleen nätit ripset. Monet on valitelleet, ettei tuolla saa tuuheutta, mutta mulla se kyllä tuuheuttaa ihan yhtä hyvin kuin muutkin tuuheuttavat ripsarit (tai en tiedä, onko ton tarkoitus olla tuuheuttava, mutta jotain siihen suuntaan putkilon kyljessä lukee).

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 29.05.08 - klo:00:56 »
^^ Tuonhan luvataan antavan mattapinnan - kuinkakohan on? Entä mitenköhän on tuon öljypitoisuus. Rasvaiselle iholleni olen tykännyt käyttää öljyttömiä meikkivoiteita, ja tuosta "öljyisyydestä" ei Lumenen sivuilla ollut mainintaa. Olisi kiva löytää ihan kesäsesongiksi joku perinteisiä meikkivoiteita kevyempi ja ilmavampi vaihtoehto - että ihokin pääsisi kesäfiilikseen  :) .

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #290 : 12.06.08 - klo:10:40 »
^ Kun tuon hieroo iholle hyvin niin pinnasta tulee mattainen. Jos ei levitä kunnolla niin ei tule yhtä mattainen pinta. Mutta eiväthän nuo tuollaiset rasvuittuvaa ihoa kovin kauaa mattasena pidä, kyllä siihen päälle pitää yleensä se puuteri laittaa.

Saan tämän varmaan jo kertoa täällä kun kerta (muistaakseni?) Me Naiset lehti jo tämän esitteli uutuutena. Eli Blueberry Curl Mascarasta tulee tuuheuttav versio, Blueberry Curl Volume. Mascara tosin ilmestyy kauppoihin vasta elokuun puolessa välissä, mutta jostain syystä Me Naiset puhui siitä jo nyt siihen tyyliin kun olisi jo kaupoissa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 12.06.08 - klo:12:41 »
^Vautsi tuuheuttava jeiii  :). Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti olisi samanlaista muuten. Tykkään blueberry curlista koska se pitää parhaiten taivutukset kuin mikään muu vesiliukoinen mitä olen kokeillut. Tuuheuttavuutta vaan kaipasin enempi ja onneksi nyt on tulossa jiihaa  :). En tykkää vedenkestäviä käyttää kun en jaksa hinkuttaa sitä pois joka ikinen ilta.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 17.06.08 - klo:14:46 »
Onko kellään Lumenen peitepuikon inciä? Puikossa sitä ei ainakaan lue enkä muista, oliko tuossa joku kääre tai pakkaus, jossa se olisi ollut. Itselläni ei ainakaan ole tallessa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #293 : 17.06.08 - klo:21:03 »
^Ei ole pakkausta, löytyy viivakooditarran välistä. :)

Edit. PPG-2 Myristyl ether propionate, Beeswax, Titanium Dioxide, Octyldodecanol, C18-36 Acid Triglyceride, Tribehenin Talc, Castor seed oil, propylparaben, stearalkonium hectorite, Peg-8, Propylene carbonate, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, Ascorbic Acid, Citric acid, Parfum, Benzyl alcohol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal. May Contain [(CI 77491, CI 77499) Iron oxides].
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:21:08 kirjoittanut Stationery »

Tristy

• Vieras
« Vastaus #294 : 21.06.08 - klo:12:54 »
Eilen oli testissä Blueberry curl waterproof. Oli koostumukseltaan huomattavasti löysempää kuin tavallinen versio eikä väri sen takia meinannut oikein tarttua ripsiin. Ripsistä tuli kuitenkin ihan hyvät, mutta ehkä odottelen, että massa hieman kuivuu ennen kun käytän kiireaamuina. Taivutukset pysyi oikein hyvin. Työn ja tuskan takana oli tämän poistaminen. Kokeilin ensin öljyllä ja sitten putsarilla (vedenkestävälle meikille tarkoitetulla), silti joutui hinkkaamaan ja nyppimään loput palaset ripsistä. Ei jää käyttöön, jos poistaminen on aina näin työlästä.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 21.06.08 - klo:17:42 »
^tuo paranee huomattavasti vanhetessaan kun massa vähän kuivuu :) Mä saan tuon parhaiten pois Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaineella. Loput rippeet lähtee sitten öljyllä.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 22.06.08 - klo:20:50 »
Mä olen nyt taas varmasti todella jäljessä aikaani, kun kyseessä on vanha tuote, mutta ostin Lumenen alesta Instant Sun Dual Packin, jossa on siis aurinkovoide spf15 ja värillinen päivävoide samassa. Tämä oli mulle ihan uusi tuttavauus, jota olen käytellyt vaihdellen mineraalimeikkien kanssa silloin, kun haluan selvitä aamurutiineista nopeasti, ja olen ollut tosi tyytyväinen tuotteeseen! Tykkään yleensäkin tällaisista miksattavista ratkaisuista, kun peittävyyden tasoa saa itse säädellä tilanteen mukaan. Voiteet sekoittuvat hyvin toisiinsa, ja vaaleammallekin iholle tällä saa hyvän pohjan. Iho ei jää voiteiden levittämisen jälkeen mitenkään rasvaisen näköiseksi, vaan siihen päälle voi melkein heti laittaa meikkiä.

Tän viestin olis muuten voinut laittaa myös Hyvät sävyttävät ja itseruskettavat tai Aurinkotuotteet -ketjuihinkin, mutta olkoon nyt täällä, kun mulla tää on ensisijaisesti kosmetiikkakäytössä. Sekin muuten osoittaa, että monipuolinen tuote on kyseessä.  :D
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #297 : 23.06.08 - klo:01:17 »
Mä en ole voinut pitkään aikaan kosmetiikka allergioiden takia käyttää lumenea, Mutta poikkeus on tuo Blueperry Mascara. Se on sopinut mun silmille jopa paremmin kuin jotkut sensitivet ja muutenkin ihanan siistit ripset tulee arkikäytössä, kun ei tarttee tuuheutta. Itsekin olen miettinyt jos uskaltaisi kokeilla tota vedenpitävää versiota, mutta arveluttaa kun on niin paljon tullut hukka ostoksia.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 10.07.08 - klo:20:13 »
Ostin Lumenen "vanhusten" valokynän ja olen positiivisesti yllättynyt! Tämä heijastaa valoa ja peittää juuri sopivassa suhteessa mun makuun. Käytän aamukiiressä valokynää yleensä vain silmänalusten peittämiseen ja siihen tämä on juuri passeli. Korostusten tekemiseen kaipaisin vähän ohuempaa ja levittyvämpää koostumusta. Nyt olen pari kertaa testannut tätä myös luomivärin pohjustajana ja tämä toimii siinäkin erinomaisesti. Levittyy todella tasaisesti ja jättää kauniin pohjan etenkin vaalealle ja kevyelle silmämeikille ja meikki kestää ihan mukavasti paikoillaan.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #299 : 10.07.08 - klo:20:20 »
^ Tuon on minun ehdoton HG valokynäni (ennen Dior)! Peittää juuri sopivasti, heijastaa hyvin valoa ja kosteuttaa samalla. Koostumus on siis omille silmänalusilleni sopivan tuhti jotta pytyy peittämään. Itselläni on käytössä sävy 01. Tavallisesta Lumenen valokynästä en niin paljon välitä, tämä pysyy siistimpänä.