Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223795 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #30 : 01.10.07 - klo:17:54 »
Mitä mitä mitä :o. Lumeneltakin tulossa mineraalimeikkivoide???. Tietääkö joku millainen inci on? Mahtaakohan olla samanlainen kun se lorealin..

muoks. Siis pirkka lehdessä tästä luin:)

Täältä http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=85.600 löytyy lisää tietoa Lumenen mineraalimeikeistä, tulossa siis kiinteä mineraaleja sisältävä puuteri ja nestemäinen mineraaleja sisältävä meikkivoide. Nykyisetkin kaikki meikit tosin sisältävät mineraaleja.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 02.10.07 - klo:18:25 »
^ En tiedä auttaisiko sulla, mutta mulla loppui tuo pistely, kun aloitan ripsarin laittamisen n. puolesta välistä ripsiä ja siitä hivuttaen aivan tyveen asti. Tuo kääntää ainakin mun ripsiä sen verran, että sinne ripsien juureen on helpompi päästä kunhan ensin kärjet on taivutettu tieltä ja harjan saa osumaan juuri siten ettei se osu silmäluomeen. En varmaan itsekään tajua tätä epäselvää selostusta, mutta ainakin yritin :D

Ymmärsin kyllä tekniikan ja kiitokset vaan, oli apua! Tätä kokeiltuani aamumeikkaus onnistuu huomattavasti paremmin ja kivuttomammin  :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 10.10.07 - klo:21:36 »
Mun äiti sai kanssa täyskokoisen Blueberry Curl mascaran siinä "vielä 1000 lisää"-arvonnassa ja antoi sen mulle  :P Ihan mahtavaa tavaraa. Mulla sen avulla saa _sairaan_ pitkät ja tuuheat ripset. Tyksin tosi paljon, mut en tiiä viittiskö maksaa tästä sitä 15 euroa (?)...
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #33 : 10.10.07 - klo:21:39 »
^N. 13,9€ on normaali hinta tuossa mascarassa, mikä alkaa kohta olla äköjään jo kaikkien sarjojen perushintaa. Esim. Lorkuthan ovat jo lähes poikkeuksetta 15,9-17,9€.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa kesäheinä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #34 : 11.10.07 - klo:09:46 »
Olen myös kokeillut tuota Blueberry Curl maskaraa joitakin viikkoja ja tykkään siitä, näin arkikäytössä toimiva juttu. Itselläni se ei varise ja olen saanut sillä ihan hyvännäköistä jälkeä aikaan (ei paakkuja eikä klimppejä)

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 11.10.07 - klo:10:26 »
Mulle tuo Blueberry Curl oli ehkä hiukka pettymys. Jätti jotenkin kovat ripset, vaikkakin muuten paakuttomat ja luonnolliset. Mutta sellaiset tönköt, en tykännyt sitten yhtään. Alaripsissä tosin toimii loistavasti, niinkuin jotkut jo täällä on sanoneetkin. Mä en todella tiennyt, että niistä edes saa sen näköisiä  :).

menna

• Vieras
« Vastaus #36 : 11.10.07 - klo:15:59 »
Mulle tulee siitä Lumenen Blueberry Curl mascarasta ihan vaatimattomat ripset. Olen ehtinyt jo pari viikkoa sitä testailla, mutta en saa kyllä toimimaan. Tosi arkiripset sillä saa ja laitankin aina päälle jotain muuta ripsaria että saa enemmän näyttävyyttä.
Eipähän tarvitse tätä ostaa kaupasta.  :-\

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 11.10.07 - klo:16:16 »
^ Mun mielestä Blueberry curlilla saa näyttävyyttä jos sitä jaksaa ajan kanssa sutia ja käyttää harjaa oikeaoppisesti. Aamulla useasti ei vaan oo aikaa sähläillä ripsarin kanssa hirveästi joten tulos on helposti aika naturelli. Johtunee siitä harjasta johon tulee kerralla aika vähän värimassaa.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 12.10.07 - klo:00:01 »
Millainen inci on siinä kolmen värin peitepaletissa?
Ja siinä punaisuuden neutraloivassa joka tulee uudestaan? Siinä oli vanhassa purkissa mineraaliöljyjä niin muuttuuko se mitenkään? Tietääkö joku.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #39 : 12.10.07 - klo:09:09 »
^ Uuden yksittäisen peiteainenapin INCI ei taida olla vielä kenenkään tiedossa, sillä tuote lähtee toimituksiin firmasta vasta vajaan parin kk kuluttua eikä siitä ole kauhesti kertoiltu. Sen tiedän, että uuteen on muistaakseni lisätty pellavansiemenöljyä rauhoittamaan ihoa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #40 : 12.10.07 - klo:10:07 »
Annoin äiskälle Blueberry curl maskaran, olihan se ihan kivakin ei vaan jostain syystä pahemmin napannut. Se sottasi alaluomelle hyvinkin pian laitosta, rasitti.
Äippä innostui tuosta todella, kuulemma maailman paras ja sata muuta kehusanaa. Sillä ei ilmeisesti edes sotke, johtuuko sitten kuivemmasta ihosta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 12.10.07 - klo:17:15 »
Minustakin tuntuu, että Blueberry on alkanut levitä alaluomille päivän mittaan. Käytin sitä silloin uutena säännöllisesti ja silloin se oli ok, vaikkakaan ei maata mullistava. Sitten otin käyttöön jo avatun Sky-Fin ja se tuntuikin taas sata kertaa paremmalta kuin Blueberry! Tuuheuttaa enemmän ja tekee näyttävämmät ripset. Nyt oon sitten taas kokeillut Blueberryä ja se tekee Sky-Fihin verrattuna ihan aneemiset ripset ja tuntuu kaiken lisäksi tosiaan tekevän suttua... En osta enää. Nyt mulla on yksi ostettu ja se yksi ilmainen Lumenen näytekappale.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #42 : 12.10.07 - klo:20:03 »
^AIka jännä juttu.. Mulla nimittäin toi Sky Fi taas teki ihan aneemiset ripset, ei tuuheuttanu, pidentäny ja suoristi ripset. Blueberry on paljon parempi mulle.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #43 : 12.10.07 - klo:20:11 »
^AIka jännä juttu.. Mulla nimittäin toi Sky Fi taas teki ihan aneemiset ripset, ei tuuheuttanu, pidentäny ja suoristi ripset. Blueberry on paljon parempi mulle.

Aika yleinen kokemus juuri oin päin, harva saa Sky-fi:lla kovin näyttäviä. Tosin silläkin saa näyttävät kyllä jos vaan jaksaa harjata kerroksia päällekäin, paakkuja kun tuolla ei millään kyllä saa vaikka miten monta kerrosta vetelisi.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #44 : 12.10.07 - klo:20:19 »

Aika yleinen kokemus juuri oin päin, harva saa Sky-fi:lla kovin näyttäviä. Tosin silläkin saa näyttävät kyllä jos vaan jaksaa harjata kerroksia päällekäin, paakkuja kun tuolla ei millään kyllä saa vaikka miten monta kerrosta vetelisi.

Mä en kyllä saanu riittävän näyttäviä Sky Fi:llä, vaikka kuinka yritin ja aikaa käytin. Oon aika kärsivällinen ja ammattimainen ( 8) hehe) ripsarin levittäjä, kokemusta on jo kertynyt niin hirveen monista ripsareista kun olen 16 vuotta ripsaria päivittäin käyttänyt. Tuo Sky Fi oli mun ripsissä kakkaa, eikä mikään ole tähän mennessä muuttanut mun käsitystä. Huomisaamuna yritän vielä kun tuolla meikkiboxissa yksi kappale lojuu odottaen roskiin heittämistä. Alaripsissa olen tuota käyttänyt, niissä ok koska ei suttaa päivän aikana. Myös muiden ripsarien lisänä ok. Lancomen Flextencilin kanssa toimii hyvin, mulla kun tuo Flextencils yksistään ei riitä tuuheuttamaan tarpeeksi  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset