Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224615 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #330 : 14.09.08 - klo:13:25 »
^ Tuo tumma ei viherrä niin reilusti, joten sitä voi käytellä varovaisesti esim. varjostuksiin nenän sivuilla, poskilla. Itsellänikin kyllä jäänyt tuo sävy käyttämättä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 14.09.08 - klo:18:23 »
Kappas, toi nenän varjostaminenhan on hyvä idea. Aurinkopuuterilla tulee aika järkky tulos, kun yrittää isolla siveltimellä säheltää reunoihin.

Jääkö tuon hinnaksi siis 14 e, kun joissain paikoissa myydään 9e?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 14.09.08 - klo:18:34 »
Mä olen kans tuota tumminta sävyä käyttänyt nenän varjostamiseen tai silmäluomien pohjustamiseen. Vaikka paljon vähemmälle käytölle se sitten jäikin kuin muut sävyt, siksi en osta tuotetta enää. Tuntuu että hinnasta 1/3 on mulle "hukkaa" kun en sitä yhtä sävyä käytä kuin "pakko kai tää on johonkin laittaa".. :)
So it goes.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #333 : 14.09.08 - klo:19:11 »
Jääkö tuon hinnaksi siis 14 e, kun joissain paikoissa myydään 9e?

Tuo on nyt ollu kaksi vuotta markkinoilla ja hinta on ollut tähänasti n. 13-14 euroa ja uskoisin, että on kyllä jatkossakin normaalina hintana. En ole itse nähnyt missään normaalihintana noin edullista hintaa, joten ilmeisesti ollut tarjous?
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 14.09.08 - klo:20:23 »
^ Kampin Anttilassa, samoin Lumenen nettikaupassa.

Mut hei..toista vuotta?!  ;D Mä hehkutin täällä jonain uutuustuotteena. Ihme, kun ei ole ennen silmään sattunut.  Nomut uusi lemppari löytyi sarjalta, parempi myöhään...

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 15.09.08 - klo:13:01 »
Onko kukaan ehtinyt testailemaan Lumenen uusia luomiväri-duoja?

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 15.09.08 - klo:13:44 »
Meinasin ostaa duon, mutta kun huomasin hinnan niin meinasin lentää takamuksilleni. 13,90 Lumenen luomiväristä. Ainakaan aiemmin en olisi kuvitellut pistäväni Lumeneen noin paljon rahaa. Luomiväriduojen on parasta olla hyviä, että maksaisin noista sen verran. Jään siis mieluummin odottelemaan kokemuksia.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #337 : 15.09.08 - klo:18:16 »
Minulla on kokemuksia nyt kertynyt lähes kaikista sävyistä noista uusista duoista. Laatu on paljon parempaa kuin kuin ennen, levittyvät ja pysyvät kyllä hyvin läpi päivän, mutta eivät nämä nyt silti ykkösiksi nousseet minulla luomivärien TopTen listalla... Väriä kyllä tulee kun sormilla kokeilee, mutta kaikki värit eivät kyllä luomilla toistu yhtä runsaspigmenttisinä tai ihan samanvärisinä. Suurin pettymys on ollut sinisen duon vaaleampi sävy, joka ei ole ole luomella ollenkaa niin ihana. Laadultaan ovat kuitenkin NC:n luomivärejä parempia.  Loreal menee markttiluomiväreissä vielä näiden ohi kuitenkin mielestäni, mutta esim. IsaDorat ja Rimmelit nämä voittavat, samoin Maybellinen nykyiset.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 19.09.08 - klo:08:59 »
Olipas Iltasanomien sivuilla ylistävät kommentit Lumenen kultahylsyisestä huulipunasta (harmi kun tämäntyyliset kommentit suorastaan yllyttävät huulipunafriikkiä :)) Aika kuivakan oloista tavaraa tuo minusta on. Vai liekö kaupan testerit kuivahtaneita.

"Tästä ei huulipuna parane.
Hyvin levittyvä, upea huulipuna. Samettisen pehmeä väri pysyi huulilla mattapintaisena ja edustavana. Kokeilemani sävy 1, Hope, on täydellinen punainen syksyn iltamenoihin. Tuote on suunnattu yli viisikymppisille, mutta toimii myös nuoremmilla.
"

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #339 : 19.09.08 - klo:11:07 »
^ Siis tuo ON aivan ihana huulipuna, harmi vaan ettei ole minulle sopivia sävyjä kun en noin runsaspigmenttisestä punasta tykkää. Tuo puna on siis erittäin kosteuttava, mutta samalla pitkäkestoinen, joten ei tunnu rasvaiselta. Huulet kyllä tuntuvat erittäin kosteutetuilta tuon laitoin jälkeen, tykkäsin tunnusta ihan älyttömästi. Kaupan testerit voivat olla kuivahkoja, sillä testereiden hylsyjä ei aina napsauteta kunnolla kiinni ja koska tuossa punassa on niin suuri määrä vettä pakattuna koostumukseen se kuivahtaa helposti aukinaisessa hylsyssä. Mutta ei tosiaan tunnu kädelle laitettuna sellaiselta perus rasvaisen ja kosteuttavan punan koostumukselta, mutta huulilla aivan ihana.
Yllytinkö tarpeeksi? ;)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 19.09.08 - klo:12:16 »
^ Todellakin  :D Mutta kyllä minä sinun suosituksestasi uskallan ostaakin (Lumenen kultaisessa putkilossa olevasta valokynästä olen tykännyt kovasti :))

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 21.09.08 - klo:12:19 »
Olisin halunnut kovasti ostaa lumenen uuden harmaan luomiväriduon, mutta se vaaleampi harmaa oli kädelle levitettynä todella sinisen sävyistä. Ihan kaunis sävy, mutta tahdoin nimenomaan harmaat sävyt  :-\. Eikä mulle oikein sovi siniset sävyt. Pigmenttiä tuntui olevan ihan kivasti. Jos löydän jonkun muun mieleisen ostan ihan varmasti.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #342 : 01.10.08 - klo:21:51 »
Mä ihastuin kovasti siihen violettisävyiseen duoon, jossa oli todella runsaasti pigmenttiä. En vaan raaskinut vielä ostaa, kun hintaa tuolla luomarilla on melkein 13 e ja ja noita sävyjä mulla on tusina jo ennestäänkin. Siltikin mua nyt vähän vaivaa se, että saas nähdä joutuuko tuon kuitenkin hankkimaan. Voittaa pigmentissään mun mielestä mennen tullen Delight Duot.
Stationery, jääkö noi uudet duot vakivalikoimaan, ja mites käy Delight Duojen?

Tää sävy on kyllä niiiiin ihana ja rasiakin on kivan näköinen:

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #343 : 01.10.08 - klo:22:06 »

Stationery, jääkö noi uudet duot vakivalikoimaan, ja mites käy Delight Duojen?

Delight Duot ovat lopetettuja tuotteita ja nämä uudet mineraaliluomivärit korvasivat ne. Kaikki sävyt (myös lookisa olevat kolme mattasävyä) jäävät pysyvästi siis valikoimiin.  :)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 08.10.08 - klo:23:27 »
Hyppään tänne jatkamaan jargoniaani: katselin Lumenen sivuilta tuota peiteväri-trioa ja taidan käydä huomenna sellaisen kaupasta ostamassa ja jätän MSCHIC-kokeilut toistaiseksi.
Tykkäsin joskus käyttää Lumenen ihonsävyn heleyttäjää, millä nimellä se sitten olikin, en muista.
Takaisin juurille ;D