Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224481 kertaa)

Poissa ansq

• Hiushörhö
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #390 : 05.03.09 - klo:12:53 »
^tarkoitatko http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21880&productId=23747?
Mulla on, saattaapi olla se toiseksi vaalein. Ja kosteuttaa kyllä, mulla on taipumusta et hilseilee meikin jälkeen ja tämä ei kyllä hilseile! Joten ISO plussa siitä!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 05.03.09 - klo:14:27 »
^tarkoitatko http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21880&productId=23747?
Mulla on, saattaapi olla se toiseksi vaalein. Ja kosteuttaa kyllä, mulla on taipumusta et hilseilee meikin jälkeen ja tämä ei kyllä hilseile! Joten ISO plussa siitä!
Joo just tuo. Vaikuttikin tosi kosteuttavalta, pahoin pelkään että liian "lähmäistä" mun sekaiholle.. Muita kokemuksia? Stationery? ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #392 : 06.03.09 - klo:13:31 »
Stationery: Onko Lumenen Unique liner poistunut markkinoilta kokonaan? Yritin etsiä sitä Anttilasta, mutta en löytänyt Lumenen standilta lainkaan? Ainoastaan Natural codea löytyi ja sitten Blueberry Liquid eyeliner...
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 06.03.09 - klo:18:43 »
^ Nettisivuilta ainakin löytyy tuotteet-kohdasta, mutta samoin löytyy kulmavaha, jota olen yrittänyt etsiä ständeiltä tuloksetta.. ???
So it goes.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #394 : 06.03.09 - klo:21:43 »
Stationery: Onko Lumenen Unique liner poistunut markkinoilta kokonaan? Yritin etsiä sitä Anttilasta, mutta en löytänyt Lumenen standilta lainkaan? Ainoastaan Natural codea löytyi ja sitten Blueberry Liquid eyeliner...

Unique liner poistui ja tilalle on tullut Lumeneen tuo Blueberry Liquid eyeliner, joka on varsin samankaltainen.

a2mi: Kulmavahan pitäisi kyllä kuulua valikoimiin. Oletko katsonut silmänrajauskynien telineestä, sen paikka on siinä telineen sivussa ja jää helposti huomaamatta. Toki voi olla, että tuotteessa on joku väliaikainen toimituskatkos. Lähes jatkuvasti on joku tuote, joka on varastosta loppu ja tämä voi olla nyt vuorossa.

RockQueen: Ei ole minullakaan käyttökokemuksia kun en enää kyseisen sarjan kanssa niin tiiviisti työskentele. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 12.03.09 - klo:19:47 »
Pakkohan se mineraalimeikkipuuteri oli käydä ostamassa. Ostin sävyn 30 aurinkokaakaon, koska oli keltapohjainen. Sävyt 10 ja 20 oli selvästi punapohjaisia. Toi 30 sävy on mielestäni yhtä vaalea kuin se sävy 10. Tein kotona myös vertailun tosta uudesta matte harmonyn sävystä 30 ja vanhan skin couture meikkipuuterin 1 sävystä ja se oli mielestäni tummempi kuin tuo matte harmonyn 30 sävy.
Oon käytellyt tota mineraalimeikkipuuteria nyt viikon ajan ja mielestäni se on ollut hyvä. Peittää ihan hyvin ja voi laittaa monta kerrosta päällekkäin, paitsi että nenän ihohuokosiin tuppaa jäämään kasaan ja myös jos on pintakuivuutta, mitä mulla on nenän seudulla, jää meikkipuuteri kököksi näkyviin, mutta se mikä on jännä niin se vähän ajan päästä sulaa iholle eikä pintakuivuus tai huokoset näy enää  :). Mulla se ei kyllä pidä mattana kauaa, mutta ei mulla mikään muukaan meikki tai voide niin tee. Ihanaa että tälläinen talkiton meikkipuuteri tuli, kun oon sitä kaipaillutkin marketteihin  :l. Taitaa olla myös silikonitonkin, kun en ainakaan erota silikonia incistä!?
Ostin tänään sen uuden mineraalisilmämeikkikynän sävyssä 6 villiluumu. Mulle ei violetin sävyt sovi, mutta toi on mun mielestä kyllä enempi ruskea kuin luumun sävyinen. En oo sitä vielä päässyt kunnolla kokeilemaan, mutta ainakin väriä tuntuu irtoovan ilman hankausta eli on ihan selkeesti pehmeempi ja parempi kuin ne vanhat intelligent eye linerit jotka on niin kuivia että kynää joutuu kunnolla hinkuttamaan että väriä irtoaa.
Ja sitten koin sen järkytyksen lumene hyllyllä.. Onko se legendaarinen kylmakynäkin vaihtunut mineraaliksi?? Testasin sitä kädelle ja oli kyllä niiiiin kuiva ettei väriä meinannut irrota  :'(

Muoks. Mineraalimeikkipuuterin inci näyttää tältä:
Mica, octyldodecyl stearoyl, stearate, nylon-12, magnesium silicate, isostearyl hydroxystearate, 1,2-hexanediol,phenoxyethanol, simmondsia chinensis(jojoba)seed oil, propylparaben, caprylyl glycol, amethyst powder, alumina, ethylhexylglycerin, peg-8, tocopherol, silica, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid,
MAIN CONTAIN: [(CI 77491, CI 77492, CI 77499) iron oxides, (CI 77891) titanium dioxide, (CI 77163) bismuth oxychloride]
Löytyy myös inci-ketjusta :)
« Viimeksi muokattu: 12.03.09 - klo:20:02 kirjoittanut Delia »

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #396 : 12.03.09 - klo:21:31 »
Onko se legendaarinen kylmakynäkin vaihtunut mineraaliksi?? Testasin sitä kädelle ja oli kyllä niiiiin kuiva ettei väriä meinannut irrota  :'(

Mulla tuo uusi mineraalikulmakynä oli alkuun tosi kuiva/kova, mutta muutaman viikon käytöllä ja teroituksilla pehmennyt kyllä - minusta melkeinpä pehmeämmäksi kuin se "legendaarinen" on. Ja on myös vielä sitä vanhanmallista jäljellä, joten olen päässyt vertaamaan. Suurta eroa ei ole, joten en ole vielä päättänyt, kummasta tykkään enemmän - epäilenpä, että vanhaa tulen kuitenkin kaipaamaan (on ollut suosikkini vuosia).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #397 : 12.03.09 - klo:23:31 »
^ Myös vanhassa kynässä oli mineraaleja, mutta koska ne eivät olleet "muotia" silloin, ei sitä mainostettu missään. Itseasiassa lähes kaikissa Lumenen meikkituotteissa on käytetty mineraaleja (jo ennen mineraalimeikkitrendejä).
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 14.03.09 - klo:18:17 »
Yritin haulla etsiä, mutten löytänyt, kokemuksia Arctic Glow mineraaliposkipunasta? Winter Rose -sävy kiinnostaisi kovasti, mutta haluaisin kuulla teidän kokemuksia.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 14.03.09 - klo:18:40 »
Mulla löytyy blogista kokemukset juuri tuosta poskarista :)
http://justblushing.blogspot.com/2009/03/lumene-berryfun-lipgloss-arctic-glow.html

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 15.03.09 - klo:11:27 »
Niin ja kokemuksia kaipailisin myöskin Skin Couture -poskipunasta. Se olisin Anttilassa tarjouksessa joten sekin kiinnostaisi. Sopiiko se vaalealle iholle hyvin? Levittyykö hyvin?
« Viimeksi muokattu: 15.03.09 - klo:11:28 kirjoittanut Jenni. »
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

annu

• Vieras
« Vastaus #401 : 17.03.09 - klo:19:47 »
Hei,

Minäkin kävin ostamassa Lumenen mineraalimeikkipuuterin. Täällä kaikki puhuvat "uudesta" meikkipuuterista, onko Lumenella ennen ollut mineraalimeikkipuuteria? Jäin vain miettimään, kun ostin tämän omani meidän pikkukaupungin sokoksesta ja yleensä sinne ei Lumenen uutuudet kovin nopeasti tule. Toivon siis, että tuo minunkin ostos on tätä täällä mainostettua uutta mineraalimeikkipuuteria. Paketissa ei kyllä lue mitään uutuuteen viittaavaa, paketti on sellainen tummansininen, itse rasia vaalea, sävyni numero on 40 (kanelimaito). Huomenna pääsen testaamaan, kiva. UV-suojaa tässä puuterissa ei ainakaan mainosteta olevan, harmi. Sen sijaan plussaa talkittomuudesta ja taisipa olla hajusteetonkin, mikä on mulle tärkeää.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #402 : 17.03.09 - klo:20:50 »
^ Tuotteesi on juuri tuo uusi meikkipuuteri. Vanha meikkipuuteri ei ollut nimellä mineraalimeikkipuuteri, vaikka mineraaleja sisälsikin.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 18.03.09 - klo:17:07 »
Oon nyt muutaman päivän ajan testaillut tuota violettia Arctic Duet -luomiväriduoa. Vaaleammasta väristä tykkään tosi paljon, pysyy kauniisti ainakin hyvällä säällä koko päivän ja pigmenttiä on hyvin. Tummaan en ole ihan yhtä tyytyväinen, jotenkin se levittyy vaikeammin, ensin ei välttämättä meinaa tulla kunnolla väriä ja yhtäkkiä sitä tupsahtaa luomivakoon joku kilo. Eiköhän tuo harjoittelun ja ehkä paremman luomivärisiveltimen ostamisella korjaannu jotenkin ja vaalea väri toimii kyllä yksinäänkin, mutta sääli kuitenkin. Vakiokäyttöön jäänee kuitenkin, tai ainakin nyt vähäksi aikaa kun on violetti kausi menossa.

En ole pitkään aikaan ostellut Lumenea kuin jostain alennuksista ja laivalta satunnaisesti ja jotenkin hirvittää nuo nykyhinnat. Tuo luomivärikin olisi jäänyt ostamatta, jos ei olisi ollut alennuksessa ja minulla lahjakortti kauppaan josta ostin. Onneksi on nyt kaikenlaisia alepäiviä ja varsinkin jotain vanhempia versioita löytää ihan hyväänkin hintaan. Blueberry-tuplapakkaus himottaisi vähän, mutta ei se nyt tainnut ihan niin mahtava ripsiväri olla kuitenkaan.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #404 : 19.03.09 - klo:19:19 »
Mitenkäs tuo uusi Mineraalimeikkipuuteri eroaa vanhasta mineraaleja-sisältävä-mutta-ei-sillä-mainostettu-meikkipuuterista? Onko mitään "uutta"? Lumenen meikkipuuteri on ollut vuosia ihan ykköslempparituote, ja vaihdoin sen pois vasta mineraaleihin siirryttyäni. Nyt houkuttelisi siirtyä takaisin käyttäjäksi, ainakin osittain, kun mineraalit vievät enemmän aikaa (ts. vaativat huolellisempaa levitystä). Parastahan olisi, jos Lumenen meikkipuuteri olisi enemmän mineraalien kaltainen kuin ihan tavistalkkimeikit!

EDIT: Unohtui mainita, että täällä susirajalla ei ole uusia tuotteita vielä valikoimissa, joten en itse pääse tarkastamaan sisältöä. Olisi kiva kuulla, mitä sisältää, etten turhaan haikaile ostosreissua!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.