Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224115 kertaa)

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #405 : 19.03.09 - klo:19:27 »
^ Delia lisäsi uuden meikkipuuterin incin edelliselle sivulle  :)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #406 : 19.03.09 - klo:19:30 »
^Hittolainen, kun olenkin puusilmä!  :# Oon yrittänyt etsiä tuota inciä, mutten ole löytänyt. Itse asiassa olen tainnut tuon viestinkin lukea, koska nyt muistan, että katselin "sillä silmällä" incistä löytyvää jojobaöljyä. Kiitos Cariettalle rautalankamallista  ;)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 22.03.09 - klo:17:37 »
Niin ja kokemuksia kaipailisin myöskin Skin Couture -poskipunasta. Se olisin Anttilassa tarjouksessa joten sekin kiinnostaisi. Sopiiko se vaalealle iholle hyvin? Levittyykö hyvin?

Siis eikö kellään muka ole mitään kokemuksia tästä..?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 22.03.09 - klo:18:10 »
^ Mie omistan yhden Skin Couture- poskipunan sävyssä 6 Kaipaus. Tykkään kyllä arkimeikissä. Tuntuu kyllä päivän mittaan hieman katoavan poskilta, vaikka aamulla saattaa näyttää että liikaakin meni. Vaaleaihoinen siis itsekin olen ja minusta tämä tuo ihan mukavan punan poskille. Mukana tulevalla siveltimellä voi heittää vesilintua, sillä en saanut nättiä jälkeä aikaiseksi. Marketista parempiakin poskipunia olen löytänyt, että täyttä hintaa tästä en maksaisi.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 27.03.09 - klo:20:38 »
Kenelläkään kokemuksia uudesta Blueberry eyelineristä? Minkälainen kärki siinä on? Ei löytynyt mistään kuvaa :-[
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #410 : 27.03.09 - klo:20:53 »
^ Tykkään todella paljon! Tussikärki, joka on tarpeeksi jämäkkä ja jolla saa helposti ohutta jälkeä. Suosikkini tussikärkisistä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 28.03.09 - klo:17:19 »
^ Tykkään todella paljon! Tussikärki, joka on tarpeeksi jämäkkä ja jolla saa helposti ohutta jälkeä. Suosikkini tussikärkisistä.

Nyt kyllä en osaa päättää kumpi pitäisi hankkia: Tämä blueberry rajaustussi vai Max Factorin samantyyppinen tussi?
( kuva: https://www.eleven.se/files/m/max-factor-masterpiece-glide-define-eyeliner0_200x200.jpg )

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #412 : 29.03.09 - klo:21:51 »
^ Tässä on paremmin pigmenttiä, Max Factor on mielestäni vetisempi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #413 : 29.03.09 - klo:21:57 »
Mulle oli kans positiivinen yllätys tää Blueberry eyeliner. Sopivan paksu kärki, jolla saa kuitenkin tasaista ohutta jälkeä. Oon itse kyllä innostunut viime aikoina paksuun rajaukseen varsinkin ulkoreunaa kohti mentäessä ja tämä kynä toimii siinäkin mielessä mainiosti.
Ainoa miinus on, että ainakin näin alkuun tussi on ollut tosi tiukassa ottaa sieltä hylsystä pois ja pelkään aina vetohetkellä, että muste lentää pitkiä poikin. Ehkä se siitä "löystyy" ajan kanssa ....
« Viimeksi muokattu: 29.03.09 - klo:21:59 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 30.03.09 - klo:18:54 »
^ Tässä on paremmin pigmenttiä, Max Factor on mielestäni vetisempi.

Tänään kokeilin mustaa blueberry eyelineriä kämmenelle ja vau! Tää on niin täydellisen mustaa! :l Pakko saada.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 18.04.09 - klo:13:49 »
Lumene on tainnut lopettaa huulimeikin pohjustajan? Etsin sitä kissojen ja koirien kanssa ja yksi löytyi lopulta eräästä Sokkarin liikkeestä alennuskorista. Höh.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 18.04.09 - klo:16:15 »
Mitä mieltä olette Premium Beauty huulipunista? Hypistelin kyseistä punaa cittarissa, mutta en vielä toistaiseksi ostanut. Se oli vielä alennuksessakin jotain 13,90 € ja sävykin vaikutti aika hyvältä. Muistaakseni sävy 11 korallinpunainen. Verkkokaupassa tuo näkyi olevan alennuksessa  myös nimellä tulevaisuus.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 19.04.09 - klo:12:51 »
Lumene on tainnut lopettaa huulimeikin pohjustajan?

Joo tuo on lopetettu.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 06.05.09 - klo:12:40 »
Onkos kukaan vielä ehtinyt kokeilemaan Lumenen Wild Rose -huuli- tai -kiiltopunaa? Kiinnostaisi kovasti.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa sarin

• Haiven
  • *
« Vastaus #419 : 06.05.09 - klo:13:41 »
Onko uudessa mineraalimeikkipuuterissa samat sävyt kuin vanhassa sinikoteloisessa Skin Couture -meikkipuuterissa? Olen käyttänyt vanhan Skin Couture -meikkipuuterin sävyä 1 (Henkäys). Jos ostan mineraalimeikkipuuterin, niin onkohan sävy 1 siinäkin sopiva?