Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224135 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #420 : 06.05.09 - klo:18:33 »
Onkos kukaan vielä ehtinyt kokeilemaan Lumenen Wild Rose -huuli- tai -kiiltopunaa? Kiinnostaisi kovasti.

Juu, ostin sävyssä Juhlitaan joka muistuttaa hieman MACin Hollywood Nightsia. Pysyvyys on ihan normi, eikä kuivata. Ei maistu tai haise pahalle, ihan kiva puna.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 06.05.09 - klo:19:17 »
Onko uudessa mineraalimeikkipuuterissa samat sävyt kuin vanhassa sinikoteloisessa Skin Couture -meikkipuuterissa? Olen käyttänyt vanhan Skin Couture -meikkipuuterin sävyä 1 (Henkäys). Jos ostan mineraalimeikkipuuterin, niin onkohan sävy 1 siinäkin sopiva?

Olin kirjoittanut jo aikasemmin tosta puuterin sävystä näin: "Pakkohan se mineraalimeikkipuuteri oli käydä ostamassa. Ostin sävyn 30 aurinkokaakaon, koska oli keltapohjainen. Sävyt 10 ja 20 oli selvästi punapohjaisia. Toi 30 sävy on mielestäni yhtä vaalea kuin se sävy 10. Tein kotona myös vertailun tosta uudesta matte harmonyn sävystä 30 ja vanhan skin couture meikkipuuterin 1 sävystä ja se oli mielestäni tummempi kuin tuo matte harmonyn 30 sävy.
Oon käytellyt tota mineraalimeikkipuuteria nyt viikon ajan ja mielestäni se on ollut hyvä. Peittää ihan hyvin ja voi laittaa monta kerrosta päällekkäin, paitsi että nenän ihohuokosiin tuppaa jäämään kasaan ja myös jos on pintakuivuutta, mitä mulla on nenän seudulla, jää meikkipuuteri kököksi näkyviin, mutta se mikä on jännä niin se vähän ajan päästä sulaa iholle eikä pintakuivuus tai huokoset näy enää"

Jos siis yhtään auttoi  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #422 : 06.05.09 - klo:22:49 »
Onkos kukaan vielä ehtinyt kokeilemaan Lumenen Wild Rose -huuli- tai -kiiltopunaa? Kiinnostaisi kovasti.

Juu, ostin sävyssä Juhlitaan joka muistuttaa hieman MACin Hollywood Nightsia. Pysyvyys on ihan normi, eikä kuivata. Ei maistu tai haise pahalle, ihan kiva puna.

Kiiltopunia olen kokeillut, ovat kyllä ihan kivoja. Pysyvät semi-hyvin ja leivttyvät kivasti. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 10.05.09 - klo:21:47 »
Mä sain vasta käyttöön tän Blueberry eyelinerin ja äsken tein ihanat kissamaiset rajaukset. Loistava tuote, sopivaa jälkeä saa aikaan ja melko nopeasti saa tehtyä tarkat rajaukset. Hylsy on tosi nätti (ihana tuo sininen sävy), sopivan kokoinen, ehkä hieman pidempi saisi olla, mutta kyllä tuolla pärjää.

Blueberry ripsari on alkanut itellä tökkiä hieman viime aikoina ja olenkin käyttänyt muun sarjan ripsareita. Taitaa jäädä sivuun, kun saan käyttööni Maxfactorin fle:n :) Blueberryjä löytyy kuitenki varastosta vielä yksi ainakin, joten täytyy käytellä pois, ettei kuivetu.

Poissa sarin

• Haiven
  • *
« Vastaus #424 : 22.05.09 - klo:21:36 »
Onko uudessa mineraalimeikkipuuterissa samat sävyt kuin vanhassa sinikoteloisessa Skin Couture -meikkipuuterissa? Olen käyttänyt vanhan Skin Couture -meikkipuuterin sävyä 1 (Henkäys). Jos ostan mineraalimeikkipuuterin, niin onkohan sävy 1 siinäkin sopiva?

Olin kirjoittanut jo aikasemmin tosta puuterin sävystä näin: "Pakkohan se mineraalimeikkipuuteri oli käydä ostamassa. Ostin sävyn 30 aurinkokaakaon, koska oli keltapohjainen. Sävyt 10 ja 20 oli selvästi punapohjaisia. Toi 30 sävy on mielestäni yhtä vaalea kuin se sävy 10. Tein kotona myös vertailun tosta uudesta matte harmonyn sävystä 30 ja vanhan skin couture meikkipuuterin 1 sävystä ja se oli mielestäni tummempi kuin tuo matte harmonyn 30 sävy.

Kiitoksia! Ostin sävyn 30, ja se oli kaupassa olleen Lumenen esittelijänkin mielestä minulle sopivin sävy, ei punainen eikä liian tumma.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 23.05.09 - klo:11:35 »
Minä ostin tuon Lumenen mineraalimeikkipuuterin vähän aikaa sitten ja olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt! En ole käyttänyt meikkipuutereita varmaan ainakaan viiteen vuoteen ja silloinkin mulla oli joku anytime joka ei kyllä vakuuttanut ja onnistuin muutenkin kai jotenkin pilaamaan sen. Olen aina ajatellut etteivät tuollaiset minulle sovi, ovat liian kevyitä ja pysyvät huonosti. No pysyvyyden suhteen tuo Lumene on ainakin ihan loistotuote, pysyy hyvin koko päivän, ja peittävyyskin on sopiva kun laittaa pahimpiin kohtiin alle peitevoidetta ja käyttää kosteaa sientä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 23.05.09 - klo:11:59 »
^ Oletko siis käyttänyt tota meikkipuuteria kostealla sienellä? Oon miettinyt että meneeköhän puuteri pilalle kosteudesta, kun ei pakkauksessa lue että voisi käyttää kostealla sienellä niinkuin luki vanhassa lumenen meikkipuuterissa.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 23.05.09 - klo:12:24 »
^ Oletko siis käyttänyt tota meikkipuuteria kostealla sienellä? Oon miettinyt että meneeköhän puuteri pilalle kosteudesta, kun ei pakkauksessa lue että voisi käyttää kostealla sienellä niinkuin luki vanhassa lumenen meikkipuuterissa.

Olen, tosin hyvin kevyesti kostealla (kuivaan sientä paljon ennen käyttöä), koska pelkään nimenomaan sitä pilalle menemistä. En nyt ainakaan vielä näe tai huomaa mitään pilaantumista, mutta en ole kyllä vielä kuukauttakaan käyttänyt enkä sitäkään vertaa kostealla.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #428 : 24.05.09 - klo:00:24 »
Mitenhän Lumenen Red Neutralizerissa menee ne sävynrot? En ollut aikaisemmin edes tajunnut, että niissä on eri sävyjä, kun meidän kaupassa on aina ollut ainoastaan yhtä sävyä. Kerran sitten ostin toiselta paikkakunnalta ko. peitevoidetta ja siinä oli aivan selvä sävyero havaittavissa ja pohjassakin oli eri numero!  :o
Nyt voide alkaa taas vedellä viimeisiään ja pitäisi ostaa uutta, 028 sävyä, mutta meidän kaupoista ei enää löydy. :( Onkohan Lumenella muuttunut sävynrot vai eikö 028 enää valmisteta? 028 on ilmeisesti sieltä vaaleimmasta päästä, mahtaako 397 olla kovinkin paljon tummempi? Entä 4-alkavat sävyt?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #429 : 24.05.09 - klo:11:18 »
^ Ei siinä kyllä ole kuin yksi sävy. Pakkaus on uudistunut vähän aikaa sitten, mutta sävy on pysynyt mielestäni samana.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 24.05.09 - klo:11:34 »
Myydäänkö Lumenen Super Visual Kohl Kajalia enään ollenkaan?  :-\

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 24.05.09 - klo:13:01 »
^ Eikös tuosta ollut puhetta aiemmin (siis jo joskus syyspuolella), että olisi lopetettava tuote?

Edit. Ja ei tuota näytä enää Lumenen sivuiltakaan löytyvän  :-\ .
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo:13:08 kirjoittanut Pähkinä »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #432 : 24.05.09 - klo:23:35 »
Mitenhän Lumenen Red Neutralizerissa menee ne sävynrot? En ollut aikaisemmin edes tajunnut, että niissä on eri sävyjä, kun meidän kaupassa on aina ollut ainoastaan yhtä sävyä. Kerran sitten ostin toiselta paikkakunnalta ko. peitevoidetta ja siinä oli aivan selvä sävyero havaittavissa ja pohjassakin oli eri numero!  :o
Nyt voide alkaa taas vedellä viimeisiään ja pitäisi ostaa uutta, 028 sävyä, mutta meidän kaupoista ei enää löydy. :( Onkohan Lumenella muuttunut sävynrot vai eikö 028 enää valmisteta? 028 on ilmeisesti sieltä vaaleimmasta päästä, mahtaako 397 olla kovinkin paljon tummempi? Entä 4-alkavat sävyt?

Takana oleva numero on eränumero, ei sävynumero. ;) Vain yhtä sävyä siis tehdään ja se on pysynyt samana.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #433 : 25.05.09 - klo:20:06 »
^ Kiitos selvennyksestä!  :) Ilmeisesti erissä on kuitenkin pieniä eroja olemassa, sillä se 397 erästä oleva nappi on mielestäni hitusen eri sävyä, koska erottuu hieman ihollani. Vaan eiköhän se meikin alla mene oikein mainiosti! :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #434 : 25.05.09 - klo:20:07 »
Toki voi aina olla joitakin virheitä erissä, mutta lähinnä sävyyn on varmaan sitten voinut vaikuttaa se, kauanko tuotetta on seisotettu kaupassa ja varastoissa. :)