Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224145 kertaa)

mansikka08

• Vieras
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #435 : 02.06.09 - klo:20:02 »

Missä vaiheessa Lumene on mennyt lopettamaan irtopuuterin myynnin?
Mun mielestä hieman kummallista, ettei sellaista ole enää valikoimissa. Ja kun itse olen sitä käyttänyt viimeiset vuodet, niin johan nyppii. OT: Osaako joku suositella jotain toista merkkiä, joka olisi miel. samassa hintaluokassa.

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 02.06.09 - klo:20:17 »
OT: Osaako joku suositella jotain toista merkkiä, joka olisi miel. samassa hintaluokassa.

Suosittelen sulleki Rimmelin silky loose powderia, hintaluokka on n. 9,5e muistaakseni. Eli halpaa ja hyvää :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #437 : 02.06.09 - klo:21:37 »

Missä vaiheessa Lumene on mennyt lopettamaan irtopuuterin myynnin?
Mun mielestä hieman kummallista, ettei sellaista ole enää valikoimissa. Ja kun itse olen sitä käyttänyt viimeiset vuodet, niin johan nyppii. OT: Osaako joku suositella jotain toista merkkiä, joka olisi miel. samassa hintaluokassa.

Lopetettiin muistaakseni viime syksyn alussa, sillä valmistus tuli kuulemma liian kalliiksi (pressattiin käsin tai jotain) eivätkä sitten ilmeisesti tahtoneet ottaa kehnompaa tilalle.
Max Factorilla on edullisempi, mutta ei ihan yhtä hienojakoinen, Lorkulla on mineraalihässäkkänä irtopuuteri, IsaDoralla mineraaliirtopuuteri hieman kalliimpana ja Rimmelillä on tosiaankin myös ihan kiva irtopuuteri. Ei noista mistään kyllä ole ollut minulle haastajaksi Lumenelle hinta-laatu suhteen vuoksi. 

Edit. Muistanko muuten oikein, että tuossa Rimmelissä olisi ollut melko selkeä hohde? IsaDorassa ainakin on.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 03.06.09 - klo:12:10 »
Pakko tulla kehaisemaan Double Stay -mineraalimeikkivoidetta kun yleensä Lumene -arvosteluni ovat olleet vähän vähemmän mairittelevia.

Aluksi hinta tuntui hieman suolaiselta koska tuubi on pikkiriikkinen ja hinta 15 euroa. Tämä on kuitenkin aamujeni pelastus! Tätä voi lätkiä naamaan kuten kasvovoidetta ja se levittyy kauniisti ja tasaisesti. Peittoa ei ole liikaa eikä liian vähän. Pinta on valmiiksi vähän puuterinen joten puuteriakaan ei tarvitse laittaa kuin vähän t-alueelle. Meikki pysyy todistetusti kauniina kasvoilla hellehikoilutkin  :T
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #439 : 03.06.09 - klo:17:12 »
Aluksi hinta tuntui hieman suolaiselta koska tuubi on pikkiriikkinen ja hinta 15 euroa.

Tähän on sanottava sen verran, että tavaraahan on se sama 30 ml mitä muillakin meikkivoiteissa yleensä aina on ja hintakin on aika sama Lorkun, IsaDoran ja Max Factorin kanssa. ;)

Lumenelta tulee muuten ensikuussa taas uusi mascara Extra Volume jää pois valikoimista.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 04.06.09 - klo:10:24 »
^ Juuri tästä syystä sanoinkin _aluksi_ koska odotukset ei olleet korkealla verrattuna mainitsemiisi muiden merkkien voiteisiin.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 24.06.09 - klo:07:28 »
Ostin Lumenen mineraalisilmämeikkikynän ja oli kyllä kauheaa kuraa >:( Mureni, levisi ja suttasi laitettaessa niin että oli koko silmänympärys mustana, pysyvyys oli heikko ja tylsyi alta aikayksikön.. Toivon vaan, ettei mineraalikulmakynä ole rakenteeltaan samanlaista, Lumenen entinen kulmakynä on ollut luottotuote jo usean vuoden ajan.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #442 : 24.06.09 - klo:11:21 »
^ Kulmakynässä uudistui muistaakseni vain pakkaus, sillä mineraaleja noissa lähes kaikissa meikeissä on ennenkin ollut, niitä ei vain ole mainostettu nimessä.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 02.07.09 - klo:10:53 »
Juoksin Anttilan tarjouksen nähtyäni heti kipinkapin ostamaan tätä kehuttua Premium Beauty-valokynää mut tottakai siel oli vaan sävyä 02. Mur!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 02.08.09 - klo:19:35 »
Ostin tänään tarjouksesta uudenmallisen sensitive mascaran ja sensitive rajauskynän värissä tummanruskea. Rajauskynä vaikuttaa tosi hyvältä! Siitä lähtee väriä ihan älyttömän hyvin, niin ettei tarvi juuri painaa arkoja silmiä vasten. Mascara sen sijaan on vähän kinkkisempi juttu. Kun avasin sen, väriä oli levinnyt pitkin vartta. Tuntuu väriä tulevan helposti liikaa harjasosaan. Luulen että tällä kuitenkin saisi näyttävätkin ripset pienellä harjoittelulla. Yllättävän hyvin ruskea sävy erottui ripsistäni vaikka ne ovat luonnostaankin tosi tummat, mutta silmätippojen käytöstä johtuen, ripset olivat menneet tahmeiksi ja klimppiin ennen ripsivärin laittoa joten se esti varmaan väriä toimimasta kunnolla. Joudun käyttämään tuhkatiheään kostutustippoja ja ne ovat mascaran kanssa vähän hankalia. Herkät silmät tuntuvat lisäksi ärtyvän melkein mistä tahansa, joten päätin nyt kokeilla ensi kertaa näitä sensitive-versioita.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 05.08.09 - klo:10:46 »
^ Minulla on Wild Rose sävyssä 10 ja mielestäni se on jokseenkin yhtä tahmainen kuin Berryfunit, ei kuitenkaan ainakaan tahmaisempi. Sävy on putkilossa sellanen tumma vaaleanpunainen, mutta tuo huuliin laitettaessa oikeastaan vaan kiiltoa, on siis liiankin läpikuultava :-\ Putkilo on minusta epäkäytännöllinen siinä mielessä, että väriä tulee levittimeen kerralla aivan liian vähän. Se putkilon suulla oleva "stoppari" on siis jotenkin liian tiukka ja väriä joutuu pumppaamaan monta kertaa yhden laiton aikana. Haju on tosiaan sama kuin Berryfuneissa.

Ostin tuon kiillon ihan vain siksi, kun Anttiloissa oli se ota 3 maksa 2 -tarjous, enkä keksinyt mitään muutakaan meikkituotetta, mitä ottaisin..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #446 : 06.08.09 - klo:00:40 »
Haju on tosiaan sama kuin Berryfuneissa.

Tästä minä olen eri mieltä. Haju on vaihdettu samaksi, kun huulipunissa, enkä voi sietää sitä. Entisten Berryfunien tuoksusta puolestaan pidin kovasti. :)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 06.08.09 - klo:20:19 »
Täytyy vielä kehaista tuota sensitive mascaraa. Tänään laitoin ripsarin laiton jälkeen ainakin pari kertaa kostutustippoja silmään ja olen varsinainen hutilus niitten kanssa, valuvat pitkin poskia jne. Siitä huolimatta ripsiväri pysyi ripsissä ilman pienintäkään tuhrua. Tosi hyvä juttu.  :) Toisaalta, tää ei ole mikään helpoin ripsiväri poistettavaksi, huomasin myös, vaikka on vesiliukoinen. Paras käyttää silmämeikinputsaria ihan reiluin mitoin.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 12.08.09 - klo:13:44 »
Onko kenelläkään tietoa, milloin Lumenen syysmeikit saapuvat kauppoihin vai joko niitä on jossain näkynyt?

Ihastuin Lumenen sivuilla yhteen luomiväriin, josta kehitin itselleni pakkomielteen! Sokoksella ja Stockmannilla syyslookia ei ainakaan vielä tällä viikolla ole näkynyt.

Edit: Keskustelen itseni kanssa! Nyt näin syysmeikkejä eka kertaa Citymarketissa. Muualla en ole nähnyt, vaikka olen kiertänyt ja hakenut. Uusi, vihreiden silmien luomiväri oli se himotukseni, mutta se oli luonnossa niin tunkkaisen sävyinen, että kauppaan jäi. Höh, nyt ihan harmittaa, kun olin kuluttanut energiaani tuon etsimiseen. Jos olis vain malttanut odottaa, olis päässyt vähemmällä... ;)
« Viimeksi muokattu: 21.08.09 - klo:14:55 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #449 : 02.11.09 - klo:08:40 »
Nyt on pakko hehkuttaa :l :O

Oon pitkään taistellu kasvojen ihon kanssa, kun näppyä pukkaa ja punottaa ja kutittaa, eikä lääkäriltä oo tullu muuta apua ku allergialääkkeitä (jotka ei auta muuten kuin pikkasen hillitsemällä kutinaa), mutta kaupassa käydessä silmiin osui Lumenen punaisen neutraloija ja sen avulla oon saanu punasuuden ja näpyt piiloon  :l Kehtaa taas kulkea ihmisten ilmoilla eikä tartte piilotella toista poskea. Vielä kun löytäs syyn tuolle ihon punotukselle ja näpyille...