Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224123 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #45 : 12.10.07 - klo:20:36 »
^Minä tykkään käyttää tuota ripsivärin pohjustuksessa, sillä on juuri sellainen kevyt lisä sinne kunnollisemman ripsivärin alle.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #46 : 12.10.07 - klo:22:00 »
Mä oon kyllä Stationeryn kanssa samaa mieltä, että Sky-Fi:llä saa tuuheat ja näyttävät räpsyt jos vaan jaksaa viitisenkin minuuttia rauhallisesti sutia.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 13.10.07 - klo:22:37 »
Oli ihan pakko ostaa Lumenen uudistunut DoubleStay normaalille ja kuivalle iholle. Innolla odottelen, että pääsen testailemaan :) Onko kukaan ehtinyt testata?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #48 : 13.10.07 - klo:22:47 »
^Olen testannut ja on ihan hyvä tuote, kiva perusmeikkivoide.Pysyy ihan hyvin ja niin edespäin, ei mitään pahaa sanottavaa minulla mutta ei siis mikään HG tuote kuitenkaan ollut.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 15.10.07 - klo:13:33 »
Onko kellään kokemusta Lumenen kulmien muotoiluvahasta? Ostin joskus vuosia sitten sen Lumenen geelin, mutta siitä en pitänyt, koska se oli liian nestemäistä ja kulmakarvat jotenkin takertuivat yhdeksi kasaksi... Vaha kuulostaa kuitenkin fiksummalta kuin geeli, vai onko kyseessä käytännössä sama tuote mutta eri nimi?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #50 : 15.10.07 - klo:13:40 »
^Uusi tuote on ihan erilainen, vanha oli tosiaan geelimäinen ja teki kulmat kovemmiksi ja jäykemiksi. Uusi on tosiaankin vahamainen, eli laittaa kulmat paikoilleen muttei koveta niitä.Ero siis ihan sama kuin hisvahalla ja -geelillä. Itse tykkään tuosta vahamaisesta paaaaljon enemmän kuin geelistä.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 15.10.07 - klo:14:11 »
kiitos nopeasta vastauksesta :) pitääkin sitten ehkä ostaa ja kokeilla... Ootko sä Lumenella töissä kun tiedät aina Lumenen tuotteista niin paljon :)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #52 : 16.10.07 - klo:08:09 »
Ostin Anttilan tyhjennysmyynnistä Lumenen valopuuterin kun kiinnosti ja hinta oli kohdallaan. Äsken laitoin ja sehän on ihan loistava näin ensituntumalta! :) Pitäisköhän käydä hamsteroimassa vielä varastoonkin. Tosi nätin pinnan antaa iholle, voisin kuvitella että myös kestää hyvin päivän aikana. No, tänäänhän se nähdään.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #53 : 16.10.07 - klo:08:32 »
^Lumenen valopuuteri on todella hyvä kuten lumenen puuterit muutenkin mun mielestä. Nimi hiukan hämää koska ihan tavallista puuteriä tämä on eikä mitenkään huomattavasti "valaise" vaikka valopuuteri nimellä onkin. Mulla käytössä nyt juuri tämä, pian lopussa ja uusi jemmassa odottamassa. Aattelin kyllä et vois käydä ostamassa vielä yhden kun noin halvalla (6e) saa..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #54 : 16.10.07 - klo:10:01 »
^Eli tuo valopuuteri ei tuo mukanaan mitään hehkua tai kuultoa vaan on ihan perus kivipuuteri? Mun tekisi mieli kokeilla tuota mutta jos siinä ei ole mitään valoefektiä niin sitten ei kyllä ole sitä mitä haluaisin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #55 : 16.10.07 - klo:10:41 »
Valopuuterissa ei ole mitään helmiäistä yms. valoa antavaa, on vaan tavallista puuteria ohuempi ja kevyempi iholla = heijastaa iholta valoa paremmin kun ei ole niin puuterinen lopputulos. Tuo nimi tosiaankin hämää ja uusissa mineraalimeikkipuutereissa tuo ei enää ole tuolla nimellä vaan vastaa täysin puutereiden sävyä yksi.
Tuo on kyllä näppärä tuote kun haluaa vaan päivänaikana ottaa kiiltoa pois kasvoilta kun ei anna mitään sävyäkään ja on niin kevyt.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 16.10.07 - klo:10:56 »
Tuo on kyllä näppärä tuote kun haluaa vaan päivänaikana ottaa kiiltoa pois kasvoilta kun ei anna mitään sävyäkään ja on niin kevyt.

Vastalause ;) Itselläni tummensi tosi pahasti naamaa, tuli sellanen porkkanasävy, en voinut kuvitellakaan käyttäväni. Mutta toisaalta mulla on tosi, tosi rasvainen iho ja se selittää varmasti tuon tummumisen.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #57 : 16.10.07 - klo:10:57 »
^Joo, vaalealla iholla ei kyllä toimi. Itselläni ei ainakaan toimi päivällä rasvaiselle iholle laitettuna, tummentaa vaan. Mutta kaikki normaalin väriset kaverini kyllä tykkäävät. Onko sinulla miten vaalea iho?

Edit. Mutta toimii siis kyllä aamulla laitettuna minullakin.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 16.10.07 - klo:11:00 »

Vastalause ;) Itselläni tummensi tosi pahasti naamaa, tuli sellanen porkkanasävy, en voinut kuvitellakaan käyttäväni. Mutta toisaalta mulla on tosi, tosi rasvainen iho ja se selittää varmasti tuon tummumisen.

Mulla ihan samat kokemukset ja mulla suht tumma iho.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 16.10.07 - klo:11:04 »

Mulla tuli kanssa porkkanaefekti. Mutta onneksi ne mun 5 valopuuteria jotka oli jemmassa sopi mun kaverille joka normaalisti käyttää kivipuuterin sävyä 3 (tai ainakin oli ennen nro. 3 Silkki) Nythän ne nimet on vissiin eri. Itse tykkäisin Lumenen kivipuutereista muuten, mutta ne kuivattavat ihoani ja niissä on ilmeisesti punainen "sävy" koska vaikka ensin meikkivoitteesta ei jäisi mitään rantua leukaan niin heti kun laittaa vaikka ihan sitä 0 translucent puuteria niin naama on kuin porkkana.