Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223793 kertaa)

Poissa octagon

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #450 : 02.11.09 - klo:16:18 »
Lainaus
mutta kaupassa käydessä silmiin osui Lumenen punaisen neutraloija ja sen avulla oon saanu punasuuden ja näpyt piiloon

Hyvä jos tuo jollain toimii! Itsellänikin kyllä peittää aluksi ihan ok punaisuuden, mutta ei pysy sitten yhtään. Jo parin tunnin päästä on mennyt kellertäviksi läiskiksi joiden välistä punainen iho helottaa. Puuteria olen aina käyttänyt päällä mutta ei auta.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 18.11.09 - klo:19:29 »
Sopisikohan Lumene matte harmony mineraalimeikkipuuteri mun sekaiholle; rasvainen t-alue, ei paljoa peitettävää. Tärkeintä olis että pitäis ihon mattapintaisena ja tasoittaisi ihonväriä. :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 19.11.09 - klo:13:50 »
^ Mulla ei ainakaan pysy rasvoittuva t-alue mattaisena kuin parin tunnin ajan ja olen kuullut että muillakaan rasvaisen ihon omistavilla ei tuo puuteri toimi. Mutta olen silti käyttänyt tota puuteria, kun tekee niin ihanan tasaista ja peittävää jälkeä. Joutuu vaan pyyhkimään välillä kiiltoa vessapaperilla mut eipä tuo mitää  ;)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 19.11.09 - klo:14:26 »
^ Minulla melkeinpä tismalleen samanlaisia kokemuksia tuosta mineraalimeikkipuuterista. Mielestäni muuten todella hyvä tuote, mutta iho alkaa kiiltelemään paljon nopeammin kuin normalin meikkivoiteen ja irtopuuterin kanssa, ja meikkiä saa olla sitten korjailemassa joka välissä. Saattaisi auttaa jos käyttäisin kosteusvoidetta, joka jättäisi ihon mattapintaisemmaksi, mutta valitettavasti sellaiset eivät muuten oikein tunnu sopivan pintakuivalle iholleni.

Ihon väriä tuo kyllä tasoittaa hyvin, ja peittää loistavasti kaiken punoituksen ja epätasaisuudet. :)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #454 : 19.11.09 - klo:15:17 »
Mä oon kans jotenkin tykästynyt tohon mineraalimeikkipuuteriin. :) Vakiokomboni oli pitkään Cliniquen Supermoisture make-up + Lumene Matte Harmony-kivipuuteri (ja niillä jälki oli kyllä mielestäni tosi kivaa), mutta täytyy sanoa että tämä mineraalimeikkipuuteri pitää paremmin mattana kuin ne. Ei se siis mikään sueprtehokas ole, mutta ihan kiva, luonnollinen lopputulos. Käytän kuivahkolla sekaihollani tasoittamaan väriä. Peittävämpää lopputulosta en tolla hae, silloin tulee pakkeli. Kiva tuote kun iho on suht hyvässä kunnossa, meinaan ostaa lisää. :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 19.11.09 - klo:16:15 »
Hitsi, en kyllä tiedä pitäiskö kokeilla. Olis Cittarissa tarjouksessa :D Ja sitä matte harmony puuteria oon laittanu voide+meikkivoidesekoituksen päälle, toiminut melko hyvin! :) Äh en osaa päättää, ostaako vai eikö?

edit: kiitos kaikille, käyn huomenna testaileen sävyjä, ja jos löytyy sopiva, niin ostan!
« Viimeksi muokattu: 19.11.09 - klo:21:22 kirjoittanut kuku »

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 19.11.09 - klo:16:22 »
Mä tykkään kyllä myös tuosta Lumenen meikkipuuterista ja yllätyinkin positiivisesti, kun nimittäin vasta ostin sen ja kauan aikaa mietin, et ostanko vai en. Sopivat sävyt ja kivasti peittää ja tasoittaa ihon väriä. Suosittelen :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #457 : 20.11.09 - klo:12:30 »
^^
Paljonko muuten maksaa siinä Cittarin tarjouksessa?  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 20.11.09 - klo:17:01 »
^13,90€ mutta tänään huomasin Anttilan tarjouksen 12,90€! Eli kannattaa ostaa anttilasta :D

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 22.11.09 - klo:17:05 »
Ostin Lumenen mineraalimeikkipuuterin ja tämähän on todella hyvä tuote! Vaalein sävy 10 on aivan nappiin, tuote ei jätä huokosia reiän näköisiksi vaan jättää ihanan kevyen mattapinnan ja tasoittaa ihon väriä. On myös talkiton, silikoniton ja mineraaliöljytön. Levitin tämän omalla sudilla. Nyt se on ollut naamassa 5h, eikä vieläkään nenä kiillä! On kyllä ihana mineraalimeikkipuuteri <3

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #460 : 22.11.09 - klo:18:27 »
Minä en normaalisti meikkaa kuin tosi spesiaaleihin tilaisuuksiin, mut nyt ajattelin et meikkivoiteen/meikkipuuterin hankinta vois olla ihan ajankohtainen kun tuntuu että joitain kohtia pitäis saada vähän peiteltyä/ihon sävyä tasoitettua.

Haussa ois sellanen melko kevyt (hirveän tehokasta peittoa en tarvitse, koska ihoni on melko hyvä) ja rasvoittuvalle sekaiholle sopiva. Tuote ei saisi kökkööntyä kuiviin kohtiin, kun kuivia kohtia mun naamassa aina on vaikka kuinka rasvaisi. Olisi myös hyvä jos passaisi silmänympäryksillekin, pitäisi saada sellaiset punaiset laikut peittoon silmien ulkonurkista. Mun iho on lisäksi todella vaalea, mikä vähän asettaa rajoituksia. Olisi kiva löytää meikkivoide/-puuteri, jota voi käyttää ihan ilman muuta meikkiäkin (kun paksummat tuotteet tuntuu vaativan jotenkin silmämeikkiäkin jne).

Kuinka puuterimaisen jäljen tuo matte harmony -meikkipuuteri jättää (en tykkää jos puuterius näkyy iholla, suht matta saa kyllä olla muttei ihan puuterisen matta)? Sopisiko minulle meikkivoidetta paremmin? Ja kiinnostaisi myös kuulla oisko Lumenella joku muu kriteerit täyttävä meikkivoide. Ja nimenomaan lumenen tuotesuositteluja tarttisin, kun on eläimillä testaamaton  :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 22.11.09 - klo:18:32 »
^Minulla tuo meikkipuuteri ei jättänyt puuterimaista pintaa vaan semmoisen luonnollisen, tasaisen. Laitoin ekaks päivävoiteen, annoin imeytyä ja sitten tuon meikkipuuterin. :)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 17.12.09 - klo:15:51 »
Lumenelta on ilmestynyt uusi peitevoide tummille silmänalusille. Yritin tuhlata Sokokselle 50e (että saisin sen 10e veke ostoksista ;P) ja päädyin sitten nappaamaan tällaisen pikkunapin mukaan. Kokeilin jo kerran ja hyvältä vaikutti. Peitti pienellä määrällä ja kävi hyvin ihonsävyyni. Saa nähdä miten toimii pidemmällä aikavälillä. Hintaa oli 15,20e, eli aikamoisen kallis.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #463 : 18.12.09 - klo:15:01 »
Lainaus käyttäjältä: kuku
Minulla tuo meikkipuuteri ei jättänyt puuterimaista pintaa vaan semmoisen luonnollisen, tasaisen. Laitoin ekaks päivävoiteen, annoin imeytyä ja sitten tuon meikkipuuterin.

Minulla taas Lumenen mineraalimeikkipuuteri jättää hyvinkin luonnottoman ja puuterimaisen pinnan, näkee jo kaukaa että maalia on naamassa reippaasti, eikä silti edes peitä oikein punoitusta varsinkaan vaan täytyy laittaa alle peitetuotetta. Kuiviin kohtiin jää suorastaan jauhomaiseksi irtopölyksi.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 18.12.09 - klo:18:43 »
Lumenelta on ilmestynyt uusi peitevoide tummille silmänalusille. Yritin tuhlata Sokokselle 50e (että saisin sen 10e veke ostoksista ;P) ja päädyin sitten nappaamaan tällaisen pikkunapin mukaan. Kokeilin jo kerran ja hyvältä vaikutti. Peitti pienellä määrällä ja kävi hyvin ihonsävyyni. Saa nähdä miten toimii pidemmällä aikavälillä. Hintaa oli 15,20e, eli aikamoisen kallis.
Oho :o Melkoisen kallis Lumenen tuotteeksi, onko iso purkki? Millainen on koostumukseltaan, onko kovinkin kuiva? Kunnon talven iskiessä päälle (ja naaman täten kuivuessa enemmän) en ole varma, miten pitkään pystyn enää käyttämään MUS:n Cover All Bluetani, kun se on aika kuivakka. Olisi kiva jos löytyisi jokin korvaava tuote.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape