Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223449 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #465 : 18.12.09 - klo:19:32 »
Sagu, no tuon semmoinen pieni nappi, ehkä saman kokoinen, mutta hieman leveämpi, mutta ei niin syvä kuin esim. MUS Cover all blue. Ei ole kyllä niin kuivakkaa kuin MUS, mutta muuten en osaa vielä koostumuksesta sanoa. Kyllä se selkeästi kasvoja kirkastaa, mutta en ole vielä montaa kertaa kokeillut.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 04.01.10 - klo:20:24 »
Ostin taannoin Lumenelta mineraaliluomivärin Kevään kajo-sävyssä ja on ehkä täydellisin duopaletti ikinä!
Itse suosin siis luomiväreissä himmeää hohtoa ja tuossa on juuri sitä, pigmenteistä puhumattakaan.
Sävyt duossa  ovat kultatoffee ja vaaleanruskea.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 04.01.10 - klo:20:35 »
Huomasin muuten, että Double stay meikkivoiteen sävy 2 on vaaleampi kuin sävy 1! Aika jännää.. :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 04.01.10 - klo:22:15 »
Onko mineraalimeikkipuuterin sävy 4 kovin punapohjainen? Käytössä tällä hetkellä sävy 3, mikä muuten hyvä mutta hivenen liian vaalea. Myyjä suositteli beigeä sävyä, kun kasvoni ovat punapohjaisemmat kuin muu iho.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #469 : 04.01.10 - klo:22:38 »
^ Ei ole mielestäni yhtään punapohjainen. Olen selvästi keltasävyinen ja tuo 4 (tai 40 itseasiassa Kanelimaito kuitenkin) on mulle nappisävy, hitusen vaalea kesällä. Saattaa korkeintaan olla neutraali, mutta punaiseen päin ei.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #470 : 04.01.10 - klo:23:51 »

Mikä noista mineraalimeikkipuutereista oli vaalein sävy keltapohjaisena? :)

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #471 : 05.01.10 - klo:17:18 »

Mikä noista mineraalimeikkipuutereista oli vaalein sävy keltapohjaisena? :)

Jos siitä keltarasiaisesta meikkipuuterista puhutaan niin mun silmään se 3, oliko aurinkokaakao (aika harhaanjohtaja nimi kylläkin). Mulla keltapohjainen iho, ei ihan lakananvalkoinen mut skandivaalea kuitenkin, ja tuo on talvella ihan passeli sävy.

Kukun huomion DS:n sävyistä voin allekirjoittaa, kaveri oli napannut sen ykkösen ilman testailua kaupasta mukaan ja joutui lahjoittamaan sen minulle, kun on hänelle ihan liian tummaa kesäkäyttöönkin. Ihmettelin minäkin miten ykkössävy voi olla noin tummaa, jos muut on vielä tummempia...

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #472 : 06.01.10 - klo:13:38 »
Mitkä noista mineraalimeikkipuutereista muuten ylipäätään taittaa mihinkin suuntaan?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 06.01.10 - klo:13:41 »
^ Tuo on kyllä inhottavaa, kun missään ei selkeästi sanota! Mua kiinnostaisi Double Stay, mutta en tiedä löytyykö siitä sopivan vaaleaa keltapohjaista sävyä.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #474 : 08.01.10 - klo:14:22 »
^ Double Stayssa ykkönen on vaalein keltapohjanen, kakkonen on ykköstä vaaleampi, mutta viileämpi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 12.01.10 - klo:19:23 »
Onko toi Lumene peitepuikko nykyään beigessä vai sinisessä hylsyssä? Jos se sininen on vanhempi versio, niin löytyykö sitä enää mistään? Ihan vaan sen takia kun se oli kivemman värinen... ;D

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #476 : 13.01.10 - klo:16:23 »
^
Beigessä
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 04.02.10 - klo:16:20 »
Onko mitään kokemuksia Vitamin C+-meikkivoiteesta? Onko kovinkin kevyt peittävyydeltään?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 04.02.10 - klo:16:22 »
^ mulla on toi meikkivoide! Ei peitä melkein mitään, tosin mulla ei olekaan lähes yhtään peitettävää. On ihanan kevyt ja nopeasti imeytyvä, kosteusvoidemainen. Talvella tykkään vähän paksummasta meikkivoiteesta (suojaa ihoa tuulelta), niin tätä vitamin c+:ssaa käytän kesällä :)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #479 : 04.02.10 - klo:16:34 »
Mietinkin just sitä, että kannattaako maksaa n. 14 euroa meikkivoiteesta, joka ei peitä melkein yhtään... Kun sellasta melko kevyttä olinkin etsimässä.