Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223791 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #480 : 04.02.10 - klo:21:40 »
^ Enemmän tuo on sävyttävän päivävoiteen kaltainen tuote mielestäni peittävyytensä ja koostumuksensa suhteen. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #481 : 04.02.10 - klo:23:29 »
Olikos täällä jossain sen heleyttävän primerin INCI:ä? Ja miten tuossa tuo heleyttävyys käytännössä toteutuu, eli onko tuossa jotain pientä shimmeriä vai mihin perustuu ja näyttääkö kasvot oikeasti tuon kanssa valoisemmilta yksinään tai meikkipohjan alla? Millainen efekti tuolla siis tulee? Ja käykö tuo mineraalipohjan alle?

Edittiä. Kiitoksia sinne alas. :)
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:12:29 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #482 : 04.02.10 - klo:23:44 »
^ Incin osalta en osaa vastata, mutta muuten kyllä.
Ei siis tuo iholle mitään shimmerihippusta vaan ihan vaan sellaista kuulautta ja valoa heijastavuutta (shiftaa pinkkiin vähän samalla lailla kuin simpukan sisäpinta). Yksinään heleyttää selkeästi ja tekee ihon kuulaaksi ja päälle laitettavan raskaudesta sitten riippuu, paljonko efektiä jää näkyviin. Itse tykkään tuosta nestemäisen pohjan kanssa, mutta en mineraalipohjan, sillä tuntuu jättävän ihon pinnan hieman tahmeaksi ja mineraalipohja ei levity päälle ihan niin hyvin omien kokemusteni mukaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #483 : 05.02.10 - klo:09:46 »
^ Tosi hyvä kuvaus tuosta hohteesta! Juuri simpukka tuleekin tuosta mieleen. Ja tosiaan jättää iholle sellaisen nahkean pinnan, joka ei kuivu, joten tuo + mineraalimeikki ei tosiaan oikein toimi.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #484 : 05.02.10 - klo:12:43 »
Laitoin sattumoisin eilen Lumenen vanhan mallista Crystal Radiance Skin Tone Perfectoria BE:n pohjan alle ja ainakaan mulla ei ollut sen kanssa mitään ongelmia. Hyvin levittyi mineraali päälle. Toisaalta en kyllä pahemmin mitään eroakaan huomannut sillä onko alla heleyttäjä vai ei, ihan samanlainen tulos mun silmään.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 07.02.10 - klo:15:40 »
Minullakin on ollut tuota ihon heleyttäjää, siis juurikin sitä vanhaa mallia, eikä se mielestäni tehnyt oikein mitään meikkipohjan alle laitettuna. Meikkivoiteeseen sekoitettuna se oli ihan näppärä, ja yhteen aikaan tuli käytettyä sitä tuolla tavalla varsinkin kesällä tai kun yritin "laimentaa" jotain liian tönkköä meikkivoidetta.

Marika09

• Vieras
« Vastaus #486 : 08.02.10 - klo:17:18 »
 Hei, pyytäisin pientä vinkkiä/avustusta tuon lumene sun radiance -nimisen tuotteen käytössä. Jos tästä samasta aiheesta on jo olemassa keskustelu, mitä en itse sattunut löytämään, niin kiitoksia jos joku voisi sen linkittää :)

Elikkäs en voinut vastustaa tarjousta, ja netissä blogeja lukiessani olen monestikin törmännyt tähän kyseiseen tuotteeseen, ja kysymykseni onkin, että miten sitä käyttäisi, että saisi mahdollisimaan luonnollisen tuloksen? Pitääkö se levittää koko kasvoille, vain joihinki tiettyihin kohtiin ?

Kiitoksia jo etukäteen <3  :)

Edit. Kertokaa myös omia kokemuksia kyseisestä tuotteesta :)

Siirsin viestisi tänne Lumenen meikkejä käsittelevään ketjuun ja yhdistin peräkkäiset viestisi. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo:17:44 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 09.02.10 - klo:10:36 »
Minä en ole koskaan varmaan edes kokeillut laittaa Crystal Radiancea meikin alle. Yleensä olen joko sekoittanut meikkivoiteeseen tai meikkivoiteen levittämisen jälkeen sipaissut esim. poskipäille. Ensimmäisellä taktiikalla ei mitään huippuheleää tulosta tule, mutta keventää vähän väärän sävyistä tai paksua meikkivoidetta juuri sopivasti. Toisella taktiikalla tulee heleyttäkin, tosin sitten esimerkiksi poskipunan levitys menee vähän hankalaksi ja saattaa kökkööntyä vähän rumasti. Nyt kyllä kun on mineraalit käytössä niin on tuo jäänyt aika vähälle käytölle yleensäkin kun meikki on tarpeeksi luonnollinen ja kevyt muutenkin. Mulla siis tuo vanha versio voiteesta käytössä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 30.08.10 - klo:13:55 »
Ompas pienet reiät uudessa irtopuuterissa. Joutuu koputtelemaan pohjaa oikeen kunnolla, että saisi puuteria rei'istä ulos. Mulla on vielä vanhaa irtopuuteria jäljellä ihan hitusen ja siinä rasiassa on paljon isommat reiät. Täytyy koittaa suurentaa reikiä jollain konstilla tai sitten siirrän vanhaan purkkiin. Muutoin puuteri on ihan huippua laadultaan, ehkä jopa parempi kuin vanha irtopuuteri. Jättää ihon paljon kuulaammaksi ja hohtavammaksi, muttei ollenkaan rasvaisennäköiseksi. Eikä keräänny kuiviin kohtiin. Tykkään  :ts

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 31.08.10 - klo:14:42 »
Kattelin että Sokoksen Kutsu kauneuteen-tapahtumassa ois toi Matte Harmony-mineraalimeikkipuuteri alennuksessa. Oon jo pidemmän aikaa miettinyt meikkipuuterin ostamista, uskomatonta mutta totta että mulla ei moista ole :D Ajattelin josko pelittäisi tasoittamaan ihon sävyä peitevoiteen (ja punaisenneutraloijan) kanssa niin että voisin skipata meikkivoiteen. Luin täältä että sävyt on joko kelta- tai punapohjaisia. Minkähän sitten valitsisi, itse olen ilmeisesti aika neutraali mutta iho punoittaa välillä. Kai se ois se sävy 30, vaalein keltapohjainen? Noh, täytyy mennä livenä testailemaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 31.08.10 - klo:14:52 »
Mä en ymmärrä millä saatte lumenen mineraalimeikkipuuterin toimimaan? Minulla lopputulos on _todella_ jauhoinen vaikka kuinka vähän yrittäisi laittaa, ja ei mene kuin vajaa 30min niin meikkipuuteri on uponnut ihohuokosiin plus korostaa ikävästi ihon uurteita yms.  :-\

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 31.08.10 - klo:17:37 »
^ Ootko kokeillut jonkinlaista viimeistelysprayta pohjan viimeistelyyn? Esim. Avenelta löytyy Thermal Water Spray, jota itse suihkuttelen mineraalipohjan päälle vähentämään jauhoisuutta :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 01.09.10 - klo:10:41 »
Viime vuosina en ole oikein Lumenen meikeistä perustanut enkä niitä ostanutkaan, mutta kesällä ostin alesta Wild Rose -huulikiillon sävyssä nro 21 ja tästä tuli heti yksi mun suosikeista! Tuoksu on ihanan marjaisa ja pigmenttiäkin on riittävästi mikä on yleensä monen huulikiillon ongelma. Pysyy aika hyvin olematta kuitenkaan liian tahmainen, ja väri sopii hyvin kylmempien meikkien kanssa. Näitä pitää hankkia lisää! Eikun ei pidä, kun huulikiiltoja on muutenkin liikaa, mutta JOS voisin hankkia niin hankkisin!  :ts

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 01.09.10 - klo:21:20 »
Kysytään sitten täälläkin: onks kukaan kokeillut Lumenen mineraalimeikkipuuteria? Sävyt näyttävät nimittäin hyviltä. Voiko laittaa suoraan kosteusvoiteen päälle, millainen on  pigmentti ja pysyykö?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 02.09.10 - klo:08:54 »
Foorumilla on paljon keskustelua ko. meikkipuuterista, löytyy esim. haulla vanhempia keskusteluita ja käyttökokemuksia :)