Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224614 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #495 : 02.09.10 - klo:09:00 »
^ Ootko kokeillut jonkinlaista viimeistelysprayta pohjan viimeistelyyn? Esim. Avenelta löytyy Thermal Water Spray, jota itse suihkuttelen mineraalipohjan päälle vähentämään jauhoisuutta :)

Tuohon hommaan käy myös veden suihkuttaminen tavallisella suihkepullolla, jos ei halua erikseen mitään ostaa. Pitää vain olla tarkkana ettei suihkuta liikaa - itse muistaakseni suihkautin vesisumua ilmaan ja sitten nopeasti sumun läpi.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 02.09.10 - klo:09:06 »
^ ongelma ei ole pelkästään jauhousuus, vaan minulla jälki on todella pakkelimaista ja puteri oikein haukeutuu ihohuokosiin, uurteisiin yms. vaikka käytän meikin pohjustusvoidetta, ja yleensä millä tahansa muulla meikillä iho pysyy kauniin sileänä pohjustusvoiteen ansiosta, mutta ei ko. meikkipuuteri. Tuote on minulle ihan liian raskas, en käytä ikinä edes meikkivoidetta sen luoman paksun pakkelimaskin vuoksi, ja tuo meikkipuuteri tekee minulle samanlaisen naamion kasvoille josta en pidä. Silti se ei mielestäni peitä ihon virheitä kunnolla, kuten esim. punaisia finnijälkijä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 02.09.10 - klo:11:15 »
Foorumilla on paljon keskustelua ko. meikkipuuterista, löytyy esim. haulla vanhempia keskusteluita ja käyttökokemuksia :)

Ongelma on nyt se, että itse asiassa Lumenella on useampia mineraalipuutereita:
- Translucent mineraali irtopuuteri
- Matte harmony mineraalimeikkipuuteri
- Matte harmony mineraalipuuteri

Tarkoitin kaikkein viimeisintä, mutta lieneekö tuo sellainen jota voi käyttää pelkästään, vaikka mikä senkään estää? Luin aiempia viestejä ja en saanut oikein tolkkua kuka mistäkin puuterista puhui...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 02.09.10 - klo:11:19 »
Kysytään sitten täälläkin: onks kukaan kokeillut Lumenen mineraalimeikkipuuteria?

Mutta sinähän nimenomaan tiedustelit lumenen mineraaliMEIKKIpuuteria? Niitä ei ole kuin yksi ja se on beigessä rasiassa oleva :)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #499 : 02.09.10 - klo:11:25 »
^^ Minulla on käytössä tuo Matte Harmony mineraaliMEiKKIpuuteri ja itse olen kyllä ollut tyytyväinen siihen. Mielestäni se on pitkälti perusmeikkipuuteri. Minulla ei ole paljoakaan virheitä (punoittavia finnejä tms) joita peitellä, lähinnä tarvitsen sitä tasoittamaan ihon väriä. Itselläni on sävy 30.

Käytän sitä suoraan kosteusvoiteen (Humektan) päällä. En tiedä, peittääkö tarpeeksi jos on oikeasti ongelma-alueita peitettävänä. Pysyvyydessä ei ongelmia ja lopputulos on mielestäni suht luonnollinen eikä minulla ole ollut samanlaisia ongelmia kuten Nerianalla, että lopputulos olisi jauhoinen tai kerääntyisi huokosiin. Suuri miinus on mielestäni hinta, joka lähentelee kahtakymppiä.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 02.09.10 - klo:14:05 »
Sokkarilla olisi tosiaan tarjouksessa tuo MATTE mineraalimeikkipuuteri 11,90. Käytyäni maskeeraajalla tämä kehotti minua keltaihoisena käyttämään lievästi punaiseen taittuvaa pohjaa, joten taidan käppäillä tästä tutkimaan Sokkarin tilanteen (kasvoillani on siis punaisia  finnejä ja vaalentuneita arpia).

Edelleen tutkin mahdollisuutta, kuinka käytettävissä nuo muut MINERAALIpuuterit Lumenella ovat, sillä ei sitä koskaan tiedä - Grimasin Cake make-up on uskomattoman hyvä meikkipuuteri, vaikka sitä ei kukaan suosittele siihen (kts. Grimasin ketju) :3
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 02.09.10 - klo:14:13 »
Lumenella on tällä hetkellä seuraavat mineraalipuuterit:

Matte Harmony Mineraalimeikkipuuteri (tämä siis meikkipuuteri jonka pitäisi periaatteessa toimia niin, että tässä on puuteri ja meikkivoide yhdessä)
http://www.lumene.fi/acms/core/asp/viewicon.asp?w=235&h=235&filename=/content/storeimages/300/82341.jpg

Matte Harmony Mineraalipuuteri (Tavallinen puristepuuteri viimeistelyyn yms.)
http://www.lumene.fi/acms/core/asp/viewicon.asp?w=235&h=235&filename=/content/storeimages/300/82271.jpg

Transculent mineraali-irtopuuteri (viimeistelyyn yms)
http://www.lumene.fi/acms/core/asp/viewicon.asp?w=235&h=235&filename=/content/storeimages/300/85072.jpg

Nämä kaikki ovat mineraaliversioita ja ainoita Lumenen valikoimissa tällä hetkellä olevia puutereita.

Omat kokemukset: Matte Harmony Mineraalipuuteri, tavallinen puristepuuteri viimeistelyyn: Minulla oli tätä, mutta myin eteenpäin. Liian paksua viimeistelytuotteeksi ja pitkin päivää lisäiltäväksi. Äkkiä kasvoille jäi naamiomainen, pakkelimainen lopputulos ja iho rasvoittui tavallista nopeammin.

« Viimeksi muokattu: 07.09.10 - klo:14:26 kirjoittanut Neriana »

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #502 : 02.09.10 - klo:15:54 »
    Omia kokemuksiani Lumenen meikkituotteista

Double Stay Mineral Matt Makeup: Ihan hyvä meikkivoide, peittävyys keskinkertainen. Mitenkään erityisen mattaista lopputulosta en ole onnistunut saamaan, vaikka kovasti lupaillaan.

Natural Code Eye Dramatizer Trio Eyeshadow (sävy 3 Diva): Pigmenttiä on vähän, mutta luomiväri pysyy pitkään. Osoittaa hajoamisen merkkejä, vaikka olen kohdellut sitä nätisti :(

Wild Rose Lipstick (sävy 116, Onnellisuus): Levittyy huonosti ja koostumus on hileinen. Ei pysy huulilla kovinkaan pitkään.

Natural Code Smile Booster Lip Gloss (Sävy 6): Inhoan tuota hileisyyttä, mutta itsepähän sävyni valitsin :D Mukava tuoksu, tahmaisten huulikiiltojen ystäville varmasti unelmakoostumus. Hyvä aplikaattori, riittoisa.

Blueberry Liquid Eyeliner: Nopeasti kuivuva, levittyy hyvin. Sivellin tarkka, mutta tämän kanssa kädet eivät saa täristä yhtään.

Natural Code Volume Defining Mascara: Harjaosa ikävän muovinen, mutta toimiva. Aluksi aiheuttaa paakkuja mutta parin viikon jälkeen erottelee nätisti, mitään huomattavaa voluumia en tällä saanut aikaan.

True Natural Volume Mascara: Nimessä pitää paikkaansa ainakin tuo Natural-maininta. Ei tällä saanut oikein mitään aikaan.

Matte Harmony Mineraalipuuteri: Levittyi hyvin, piti kiillon poissa pitkään.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 04.09.10 - klo:08:25 »
Ilahduin, kun huomasin, että Lumenella on taas irtopuuteri. Mutta onko uusi versio kovastikin erilainen kuin vanha?

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #504 : 04.09.10 - klo:09:50 »
^Mä ostin tuon irtopuuterin lähinnä akuuttiin tarpeeseen, eli tuotevertailuihin ei ollut aikaa. Tuntuu tosi vaalealle ja pakkauksen reiät on huonot. Aluksi ei meinaa tulla mitään mutta sitten tulee ihan holisemalla ja puuteria on joka paikassa. En tykkää.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 05.09.10 - klo:09:41 »
Ostin nyt sitten tuon Matte Harmony Mineraalimeikkipuuterin sävyssä 30. Sävy on passeli kalpeahkolle naamalleni. Peittää mukavasti ja jättää kauniin pinnan iholle. Märällä vipalla en ole vielä kokeillut, eikös ton pitäisi tehdä vielä peittävämpää jälkeä sillä tavalla? Olen oikein tyytyväinen. Ainoa miinus on (mielestäni) ruman vaaleanpunabeige rasia :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 05.09.10 - klo:22:28 »
^Onks toi 30 keltaiseen vai punertavaan menevä sävy?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 05.09.10 - klo:23:14 »
^Onks toi 30 keltaiseen vai punertavaan menevä sävy?
Mun mielestä se oli aika neutraali. 10-sävy taitaa olla keltapohjainen, 20 punapohjainen ja tää oli jotain siltä väliltä. Lumenen sivuilta näkee noita sävykuvauksia. http://www.lumene.fi/default.asp?docId=32233&productCategoryId=32215#puuterit_ja_poskipunat
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 07.09.10 - klo:01:02 »
Käväisin Sokkarilla aamulla. Tsekkasin mineraalipuuteria ja kysäisin myyjältä miten sitä käytetään. Hän vastasi et voi käyttää ihan peruspohjana tai sitten pohjan päälle puuterina. Eli sitäkin voi sutia siis värivoiteeksi, tosin saattaa joittenkin kasvoja kuivattaa. En ostanut, mut meinaan tsekata tässä... ;D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 07.09.10 - klo:13:20 »
^Mingtang: Sulla tais mennä edelleen mineraalipuuteri ja mineraalimeikkipuuteri sekaisin? Meikkipuuteri on siis aina sellainen, että sitä voi käyttää itsenään pohjana tai meikkivoiteen päällä normaalia puuteria peittävämpänä puuterina, puuteria ei peruspohjana käytetä vaan siis pelkästään viimeistelyyn (toki moni jättää meikkivoiteen pois ja käyttävät vain pelkkää puuteria jos iho on muuten täydellisessä kunnossa.