Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224482 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #525 : 06.01.11 - klo:22:33 »
Hain näytteen tosta uudesta kuultomeikkivoiteesta, sävy 0. Kuten Manna aiemmin toisaalla sanoikin, ei toi peitä kyllä oikeestaan mitään. Kasvoille levitettäessä vaikutti hyvänsävyiseltä, silti sain aikaiseksi komeat rajat leukapieliin (mitä ei oikeastaan ikinä ei käy). Meikkivoidetta tarvitsi laittaa reilusti kaulan puolellekin että lopputulos ei olisi törkeän näköinen. Levittyvyys ainakin mun iholla oli vähän outo (se osasyynä noihin rajoihin), meikkivoide kuivua tarrautui muutamaan kohtaan jättäen kökön paksun pinnan. Jos näin luonnollista lopputulosta haluaisin, käyttäisin mineraalimeikkejä. Hyväihoiselle jolla ei ole pahempia punoituskohtia, varmaan ihan hyvä. Ei ollut mun juttu tämä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #526 : 08.01.11 - klo:09:45 »
Kokeilin myös tuota kuultomeikkivoidetta. Lopullista tuomiota en anna vielä, koska hätäpäissäni laitoin sitä kuivaan naamaan. Iho imaisi voiteen kuin kuiva rätti joten se siitä levittyvyydestä ::) Yleensä laitan karitevoita kevyesti alle jotta saan voiteet levitettyä helposti. Talvella auttaa jos levittää meikkivoiteen sormilla eikä sienellä. Koitan kokeilla tuota vielä uudelleen nyt rasvojen kanssa kuten normaalisti, sävy on kuitenkin lupaava :)
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #527 : 08.01.11 - klo:11:06 »
Mun pitkäaikainen suosikki Lumenelta on kulmakynä. Hairahdin välillä käyttämään muita kyniä, mm. Bodyshopilta, mutta palasin jälleen vanhaan tuttuun. Ulkoasu oli tällä kertaa tumman sininen, mutta toimii edelleen odotetulla tavalla. Kynästä irtoaa juuri sopivasti väriä kevyellä painalluksella, eikä piirtojälki jätä "tyhjiä aukkoja" tai kokkareita. Kuitenkaan kulmista ei tule paksut ja tahmeat hiiliviivat, vaan saan kevyttä, luonnollista lopputulosta vaikka kulmani ovat hyvin ohuet ja karvoja harvassa. Teroitettaessa kynä ei säpälöidy eikä terä muusaannu.

harakattivarvas

• Vieras
« Vastaus #528 : 18.01.11 - klo:09:06 »
Täällä kans yks lumenen meikkie käyttäjä, oikeastaan huomasin vasta että olen pikku hiljaa siirtynyt siihen vahingossa:D
Omistan atooppisen ja herkän ihon ja nuo lumenen meikit ei ärsytä ihoa olleskaan! :)
Harmittaa kun olen viimeisen vuoden etsinyt meikkivoidetta mikä ei ihoa ärsyttäisi ja löysin lumenen heleyttävän
mikä nyt poistui :( Ainut mikä ei saanu aikaan silmien kirvelyä, ihottumaa, kutinaa yms nii totta kai se lopetetaan :(
Tosin hamstrasin sitä poistomyynnistä 4 tuubia :D Ajattelin hakea lisääkin jos jostai löydän vaan.
Puuteri ostoskin tuli tehtyä eilen ku sitäkään en vuoteen oo voinu käyttää :/
Onneksi minulle suositeltiin sitä translucent mineraalipuuteria, on kaikkein paras mitä koskaan olen käyttänyt! :)
Haluaisinkin kuulla teiltä lumenen luomiväreistä ja huulipunista millaisia ovat?  Luomiväreissä minun pitää lääkärin suosituksesta käyttää vaaleita sävyjä koska tummat allergisoi(niissä on kai enempi metalli jäämiä yms).

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #529 : 18.01.11 - klo:23:00 »
Ostin Sokoksen tarjouksen innoittamana Blueberry volume -ripsarin sekä meikkipuuterin, sävy 40. Muistelen, että käytin joskus vanhanmallisesta sävyä 30 ja se oli aika vaalea; en yhtään tykkää haamuefektistä meikkipuuterin kanssa. Jos tämä on liian tumma, niin käytän sitten kesällä. Myyjä kyllä testasi leukaperiin 30 ja 40 ja oli sitä mieltä, ettei tämä ole liian tumma. Toivottavasti toimii yhtä hyvin kuin suosikkini MaxFactor!

Edit. Sävy tuntuu olevan ihan ookoo, mutta onpa aika voimakas ja vähän tunkkainenkin tuoksu tossa meikkipuuterissa!
« Viimeksi muokattu: 30.01.11 - klo:17:31 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #530 : 30.01.11 - klo:14:44 »
Mä olen addiktoitunut q&c-lakkojen leveisiin siveltimiin. En ole ikinä siis kokeillut mitään lumenea laadukkaampia lakkoja, joten näihin on ainakin sen suhteen ollut helppo tykästyä. Leviää niin helposti. Harmi ettei sävyissä oikeen ole valinnanvaraa paljoa. Toistaiseksi olen noita läpikuultavia sävyjä käytellyt. 2 ja 18 on suosikkejani.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #531 : 31.01.11 - klo:15:50 »
Stockan Premiere-kantislehdessä luki, että viikolla 7 Lumene laskee roimasti top 5 -meikkejään ja ihonhoitotuotteitaan! Mikäköhän tämä juttu on?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 31.01.11 - klo:19:18 »
Stockan Premiere-kantislehdessä luki, että viikolla 7 Lumene laskee roimasti top 5 -meikkejään ja ihonhoitotuotteitaan! Mikäköhän tämä juttu on?
Huomasin myös tälläsen Lumenen kamppiksen että Wild Rose-huulimeikit 2 1:n hinnalla, http://www.lumene.fi/default.asp?docId=38292
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #533 : 01.02.11 - klo:00:08 »
Viikko 7 on perinteisesti Stockalla aina Lumene-viikko, jolloin sarjalla on paljon hyviä tarjouksia ja muutakin tapahtumaa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 01.02.11 - klo:10:14 »
^ Ok eli kyseessä on vain Stockmannin kampanja. Jotenkin siitä lyhyestä kantislehden jutusta tuli minulle sellainen kuva, että tuo hintojenlasku olisi pysyvä ja koskisi ihan yleisesti kaikkia myyntipaikkoja.

Uudet huulipunat tulisi periaattessa jopa ihan tarpeeseen, joten täytyypä käydä joku päivä tutkimassa noita Wild Rose punia. Jostain syystä en ole aikoihin edes tutkinut Lumenen valikoimia ja olen ihan pihalla sävyistä yms. 
1bMii, vaalennettu.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 07.02.11 - klo:22:22 »
Mun täytyy sanoa että toi Matte Harmony mineraalimeikkipuuteri ei kyllä toimi mun iholla. Kun ostin sen, iho oli talven pakkasista kuivimmillaan ja tulos ok. Nyt kun alkaa kuivuus helpottaa, jälki tolla meikkipuuterilla on aivan kamalaa! Jo parin tunnin päästä levittämisestä kasvot on aivan öljyisen kiiltävät ja puuteri on ajautunut huokosiin ja ilmejuonteisiin. Samantasoista kiilto-ongelmaa ei millään muulla meikkipohjamuodolla ole tullut, olenkin aika hämmentynyt. Purkki on myös huvennut nopeasti, käytän ihan korkeintaan kerran viikossa (en välttämättä edes joka viikko) ja puuteripannun pohja paistaa jo komeasti (lokakuussa ostettu tuote). Noh, pääseepähän ostamaan jonkun uuden paremman tilalle.
www.siameselipstick.com

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 06.03.11 - klo:14:22 »
Mä olen jostain syystä ihan rakastunut uusiin Lumenen tuotteisiin, vaikka käytin merkin tuotteita viimeksi teininä. Tässä muutamia ihastuksia:

Wild Rose Natural- huulipunat
: Ostin ystävänpäivätarjouksesta sävyt 7 (Nude pink) ja 8 (Nude beige). Ihanan pehmeitä, "kosteita" ja kevyitä huulilla. Ei kuivata eikä paakkuunnu. Ennen en ole tykännyt huulipunista, mutta nämä ovat aivan ihania. Wild Rose Kiiltopuna taasen tuntuu kuivattavan.

Luminous touch- meikkivoide: "Märkä" tunne kun levittää kasvoille, mutta antaa ihanan hehkun ja raikkauden kasvoille. Itselläni sävy 0, mikä levittyi nätisti eikä jättänyt raanuja. Ei tietenkään peitä paljoa, mutta se ei ole tarkoituskaan.

Radiant touch voidemainen luomiväri, sävy velvet glow (tms): Kosteuttavan tuntuinen ja märkä kun levittää luomille. Jättää kauniin vesivärimäisen kuultavan sävyn. Itse saan paremman tuloksen siveltimellä kuin sormilla levitettynä. Tarvitsee pohjustajan, muuten karkaa päivän mittaan. Pohjustajan kanssa erittäin jees. Hankin varmaan vielä Nude glow-sävyssä.

Irtopuuteri: Jättää kauniin ja mattapintaisen kevyen tuloksen. Todella miellyttävä irtopuuteri!

Muita vanhoja uusia ihastuksia:

Double stay-meikkivoide sävyssä 2 on aivan täydellinen! Ei peitä täydellisesti, tarvii peitevoidetta. Mutta ihanan kevyt ja raikas meikkivoide, ei tunnu tukkivan ihoa.

Blueberry curl mascara ja eyeliner ovat luottotuotteita, etenkin ton parempaa ripsiväriä saa hakea marketista. Ei leviä vaikka käytän normiversiota. Eyeliner ihanan tarkka ja intensiivinen.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Kata

• Vieras
« Vastaus #537 : 08.03.11 - klo:00:07 »
Matte Harmony -mineraalimeikkipuuteri ei toimi minullakaan, vaan lopputuloksena on kamala teinipakkelinaama. Lumenen vanhaa meikkipuuteria käytin tyytyväisenä monta vuotta. Joko uusi koostumus on surkea tai minusta on tullut vaativampi.  :P Nyt käytössä on kiinteistä meikkipuutereista MAC Studio Fix Powder Plus Foundation, joka melko hyvä. Vähän vaihtelee käytänkö sitä vai Essentia Naturalen tai bareMineralsin meikkipohjaa mieluummin. MAC kulkee aina kuitenkin mukana laukussa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 19.04.11 - klo:21:09 »
Uujee nyt ne tulee kauppoihin! Jo aikaa sitten (siis ehkä kolme viikkoa?) Kicksin kantislehdessä esiteltiin Lumenen uutuushuulilakat. Mielestäni näyttävät tosi herkuilta! Täytyy mennä heti tsekkaamaan, ilmeisesti ihan näillä näppäimillä pitäis olla esillä liikkeissä. http://www.lumenecampaigns.com/fi/lingonberry-lip-lacquer/

Lingonberry Hoitava Huulilakka
Peittävä, huulilla hyvin pysyvä, häikäisevän kiiltävä nestemäinen, hoitava huulilakka. Se peittää enemmän kuin huulikiilto ja kiiltää enemmän kuin huulipuna. Marjaisat sävyt ja kiilto yhdessä ovat kuin peilaava järven pinta - ja saavat huulet näyttämään upean täyteläisiltä. Hoitava huulilakka tuntuu huulilla miellyttävän pehmeältä, kuin toinen iho, olematta yhtään tahmean tuntuinen. Kosteutta huulille antaa suomalainen puolukan siemenöljy. Marjaisan kiiltäviä sävyjä tyylikkäistä nude-väreistä hehkuvaan puolukan punaiseen.

Unelmanpehmeällä nylon-siveltimellä on helppo meikata huulet, väri levittyy tasaisesti ja sillä saa taitavasti muotoiltua huulet täyteläisen näköisiksi. Siveltimellä annostellaan suoraan huulille. Lisää kestävyyttä ja värin intensiviteettiä saadaan käyttämällä sävyyn sopivaa huultenrajauskynää. 5 ml

Edit. Kävinpäs tänään Kicksissä, siellä oli jo. Sävyt oli aika kivoja, monia nudesävyjä. Huulille kokeilin sävyä 1. Todella peittävä koostumus, ja aika paksu myöskin. Levittyi kuitenkin hyvin. Applikaattori on sellainen muovinen sivellinmäinen, aika pieni. Sävy oli ehkä mun makuun liian punaruskeaan taittava, läheltä katsottuna en pitänyt mutta kauempaa kun katsoi peiliin ei se näyttänyt yhtään pahalta. Yleisolemus siinä oli aika raskas ja meikkinen, syy miksi en käytä huulipuna+huulikiilto-yhdistelmää. Tossa jälki oli aika samantyylistä. Aion kuitenkin käydä testailemassa vielä muitakin sävyjä. Huulilla toi pysyi aika hyvin ja tuntui ihan miellyttävältä.
------

Sitten kommentti aiemmin haukkumastani Mineraalimeikkipuuterista. Se liejuuntui kasvoillani ja tuntui tukkivan. Mutta sitten keksin levittää sitä siveltimellä ja jo alkoi toimia paremmin! Kun puuteria oli ohuempi kerros, se ei kökkööntynytkään enää, ja lisäileminenkin oli helpompaa. Ja varmasti ohuempi kerros vaikuttaa siihen tukkeutumiseenkin, muuta selitystä en keksi siihen ettei toi enää aiheuta mitään. Mutta jes :ts
« Viimeksi muokattu: 20.04.11 - klo:18:53 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 22.04.11 - klo:16:11 »
Oliko noissa lip laquereissa hajustetta samaan tapaan kuin markettihuulikiillossa yleensä vai voisiko niitä hajukammoinen harkita?
Raitoja käpälään!