Mä olen jostain syystä ihan rakastunut uusiin Lumenen tuotteisiin, vaikka käytin merkin tuotteita viimeksi teininä. Tässä muutamia ihastuksia:
Wild Rose Natural- huulipunat: Ostin ystävänpäivätarjouksesta sävyt 7 (Nude pink) ja 8 (Nude beige). Ihanan pehmeitä, "kosteita" ja kevyitä huulilla. Ei kuivata eikä paakkuunnu. Ennen en ole tykännyt huulipunista, mutta nämä ovat aivan ihania. Wild Rose Kiiltopuna taasen tuntuu kuivattavan.
Luminous touch- meikkivoide: "Märkä" tunne kun levittää kasvoille, mutta antaa ihanan hehkun ja raikkauden kasvoille. Itselläni sävy 0, mikä levittyi nätisti eikä jättänyt raanuja. Ei tietenkään peitä paljoa, mutta se ei ole tarkoituskaan.
Radiant touch voidemainen luomiväri, sävy velvet glow (tms): Kosteuttavan tuntuinen ja märkä kun levittää luomille. Jättää kauniin vesivärimäisen kuultavan sävyn. Itse saan paremman tuloksen siveltimellä kuin sormilla levitettynä. Tarvitsee pohjustajan, muuten karkaa päivän mittaan. Pohjustajan kanssa erittäin jees. Hankin varmaan vielä Nude glow-sävyssä.
Irtopuuteri: Jättää kauniin ja mattapintaisen kevyen tuloksen. Todella miellyttävä irtopuuteri!
Muita vanhoja uusia ihastuksia:
Double stay-meikkivoide sävyssä 2 on aivan täydellinen! Ei peitä täydellisesti, tarvii peitevoidetta. Mutta ihanan kevyt ja raikas meikkivoide, ei tunnu tukkivan ihoa.
Blueberry curl mascara ja eyeliner ovat luottotuotteita, etenkin ton parempaa ripsiväriä saa hakea marketista. Ei leviä vaikka käytän normiversiota. Eyeliner ihanan tarkka ja intensiivinen.