Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224479 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #540 : 22.04.11 - klo:20:00 »
Oliko noissa lip laquereissa hajustetta samaan tapaan kuin markettihuulikiillossa yleensä vai voisiko niitä hajukammoinen harkita?
Mun mielestä ne ei haisseet mitenkään paljoa, tai siis en huomannut niissä mitään tuoksua joten tuskin se voimakas ainakaan oli. Tuskin ihan hajusteettomia kuitenkaan. Käy nuuhkimassa, sillähän tuo selviää :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 23.04.11 - klo:17:41 »
Ostin pinkin nro 6 Lip Laquerin. Ei tuoksu eikä maistu miltään. Ihana paksu kermainen ja peittävä pinkin sävy, tykkään. On tietysti aika tahmainen, mutta siedettävä. Parabeenivapaa vielä, mnikä on plussaa. Rakastan kaikkia kirkkaita pinkkejä huulikiiltoja, tämä vaikuttaa ehdottomasti kärkipään tuotteelta  :D

Edit. Naapio, ihme etten haistanutkaan mitään: rakastan esanssivaniljaa ja käytän putsaustuotteena kotona vaniljan tuoksuista Kiilto-suihketta, mulle normihaju  ;D Asiasta kukkaruukkuun.
« Viimeksi muokattu: 25.04.11 - klo:10:24 kirjoittanut Katariina »
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 24.04.11 - klo:22:09 »
Kävin nuuskaisemassa ja minulle niissä oli liian voimakas ja esanssinen  vaniljan tuoksu.
Raitoja käpälään!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 23.05.11 - klo:19:48 »
Ostin ton Lumenen huulilakan sävyssä 9 ja tykkään kovasti! Ihana peilimäinen kiilto ja peittävyys, ihan huippu. Pysyykin ihan kivasti huulilla. Voisin ostaa muitakin sävyjä, se kirkkaanpunainen vaikuttaa ihanalta.

Samalla kertaa ostin myös Sun Radiance Ihonsävyn Heleyttäjän sävyssä Honey Glow ja tykkään siitäkin tositosi paljon. Sekoitan sitä meikinpohjustusvoiteen kanssa ja ihosta tulee ihanan heleä. Valmiin meikkipohjan päälle lisään tätä vielä otsaan, nenänvarteen, poskipäille ja leukaan ja tulee ihanan heleä iho, eikä ole mitään kimallehippusia. Ihana kesätuote! :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 24.05.11 - klo:08:43 »
Mites tuo Sun Radiance mahtaa toimia jos on ihan kalkkilaivan kapteeni? :) Onko se sen verran kevyttä että ei jätä jälkiä tai rajoja? Itse lähinnä ajattelin jos kosteusvoiteeseen sitä sekoittaisi tipan..

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 24.05.11 - klo:13:18 »
^ Mä olen valkonaama ja Honey glow sopii ihan hyvin kun levittää ohuelti vähän. Itse käytän vielä arskapuuteria siihen päälle.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 24.05.11 - klo:13:24 »
Mä en olekaan tollaseen Honey glow:n törmännyt. Kumpi mahtaa olla tummempi, HG vai Macin Sun rush?

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 26.05.11 - klo:18:43 »
Mun mielestä toi honey glow on 02 ja se tummempi 03. Minne 01 on hävinnyt, en tiedä?

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #548 : 26.05.11 - klo:20:21 »
^Mulla ainakin putelissa lukee 1. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 28.05.11 - klo:18:10 »
^ Oho, niin munkin purkissa  ::)

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #550 : 01.06.11 - klo:14:17 »
Ootteko kokeilleet tuosta heleyttävästä sitä toista, joka tuo väriä iholle joko sellaisenaan levitettynä tai meikkivoiteeseen sekoitettuna? Tekisi kovasti mieli kokeilla, mutta mietityttää kuinka kävisi meikkivoiteeseen sekoitettuna. Haluaisin kasvoille väriä mutta vähän mietityttää joten ennen mahdollista ostamista haluaisin kuulla kokemuksia ;D

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 29.07.11 - klo:18:22 »
Emotionissa oli Lumenen uusia poskipunia. Onko kellään kokemusta? Muistaakseni 2 sävy, sellainen persikkainen vaikutti aika kivalta, mutta jäi vielä kauppaan. Hinta oli jotain 11 € ja risat.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #552 : 29.07.11 - klo:19:40 »
^ Toivottavasti ovat uusineet koostumuksen. Mä ostin kaksisävyisen, oikein kivan vaaleanpunaisen poskipunan, jota olen käyttänyt ehkä kolme kertaa. Se murenee pieniksi hippusiksi ja pöllyää niin jumalattomasti, että sen kanssa täytyy olla tosi tarkkana, ettei sitä pölyä ja mutua ole koko naama piukassa.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 04.08.11 - klo:15:52 »
Tulipa nyt sitten viimeinkin ostettua uusi Lumenen Secret Blush sävyssä Heleys. Olen aina kuolannut sitä kauppareissun lomassa ja pitihän se käydä hakemassa. Kokeilin tietenkin heti sitä meikin päälle ja antaa kivan freesin ilmeen ja on nimensä veroinen heleyttä antaen. Tätä sävyä kuvailtiin heleä persikka. Ensimmäinen sävy oli punertavampi, ihan kiva sekin, muistaakseni kuulas punainen. Sitten oli nuderoosaa ja roosaa. Tosi kivoja sävyjä kaikki.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #554 : 04.08.11 - klo:16:28 »
Mä nyt viimein myös ostin tuon mineraalimeikkipuuterin ja en tykännyt siitä lainkaan. Ei peitä tarpeeksi, sienellä levitettäessä tekee luonnottoman pakkelisen pinnan, on jauhoinen ja jos käyttää meikkivoiteen päälle niin rasvaisemmilta alueilta etenkin nenältä kaikki pohja alkaa vaeltaa ihohuokosia kohti ja meikkipohja menee laikukkaaksi (tekee tosin tätä myös ihan pelkästään käytettynä). Mulla on siis t-alueelta rasvainen sekaiho jossa on peitettävää punaisuutta aikapaljon. Pysyvyyskin on aika onneton. Plussana tosin pitää sanoa, että sävy 30 Aurinkokaakao sopi mulle todella hyvin.