Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224613 kertaa)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #555 : 16.08.11 - klo:20:44 »
Onko kukaan päässyt testailemaan Lumenen uusia luomivärejä?

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 17.08.11 - klo:09:29 »
Emotionissa kokeilin testeristä sievää vaaleanpunaista luomiväriä ja vaikutti tosi kauniilta sävyltä. Pysyvyydestä ei tietoa,kun en sitten viitsinyt ostaa, kun noita vaaleanpunaisia luomivärejä jo on kertynyt. Hintaa oli sama kuin poskarilla eli 11.90€.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 22.08.11 - klo:21:34 »
Onko kukaan päässyt testailemaan Lumenen uusia luomivärejä?

Mäkin kaipaisin näistä kokemuksia. Kävin tänään swatchailemassa niitä ja muutama vaikutti ihan kivalle, varsinkin se hohtava sininen solo. En vielä viittinyt ostaa, kun hintaa oli noin 16 € enkä mä oikeasti sinistä juuri edes käytä. Mutta nätti se oli!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 24.08.11 - klo:21:09 »
Kävin cittarissa ja ihastuin noihin hohtaviin luomiväreihin. Aivan upeita sävyjä ja paljon pigmenttiä. En myöskään  viitsinyt vielä ostaa, mut haluaisin ainakin pari noista :P. Ja taas uusi himotuksen kohde ::).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 24.08.11 - klo:21:25 »
Mä nyt viimein myös ostin tuon mineraalimeikkipuuterin ja en tykännyt siitä lainkaan. Ei peitä tarpeeksi, sienellä levitettäessä tekee luonnottoman pakkelisen pinnan, on jauhoinen ja jos käyttää meikkivoiteen päälle niin rasvaisemmilta alueilta etenkin nenältä kaikki pohja alkaa vaeltaa ihohuokosia kohti ja meikkipohja menee laikukkaaksi (tekee tosin tätä myös ihan pelkästään käytettynä). Mulla on siis t-alueelta rasvainen sekaiho jossa on peitettävää punaisuutta aikapaljon. Pysyvyyskin on aika onneton. Plussana tosin pitää sanoa, että sävy 30 Aurinkokaakao sopi mulle todella hyvin.

Mulle tämä kyllä käy. Luo hohdetta iholle ilman kiiltoa. Nyt tekisi mieli tsekata Lumenen luomivärit. Ja aurinkopuuteria kans, laatu tuntui hyvältä kun kävin koklaamassa...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #560 : 24.08.11 - klo:21:58 »
Mä nyt viimein myös ostin tuon mineraalimeikkipuuterin ja en tykännyt siitä lainkaan. Ei peitä tarpeeksi, sienellä levitettäessä tekee luonnottoman pakkelisen pinnan, on jauhoinen ja jos käyttää meikkivoiteen päälle niin rasvaisemmilta alueilta etenkin nenältä kaikki pohja alkaa vaeltaa ihohuokosia kohti ja meikkipohja menee laikukkaaksi (tekee tosin tätä myös ihan pelkästään käytettynä). Mulla on siis t-alueelta rasvainen sekaiho jossa on peitettävää punaisuutta aikapaljon. Pysyvyyskin on aika onneton. Plussana tosin pitää sanoa, että sävy 30 Aurinkokaakao sopi mulle todella hyvin.

Aika jännä, sillä minun rasvoittuvalle mutta pintakuivalle iholle tuo oli ainakin viime talvena aivan nappiostos. Käytin varmaan kaksi tai kolme rasiaa. Itse tykkäsin siitä, kuinka tuo teki täydellisen ihon lähes koko päiväksi ilman pakkelilookkia. ;D Ostin tuon MACin meikkipuuterin tilalle, koska MAC kuivatti ja aiheutti finnejä.

Pitääkin testata, pystynkö käyttämään Lumenea näin kesällä, kun iho on tavallista rasvaisempi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #561 : 26.08.11 - klo:16:47 »
Kävin cittarissa ja ihastuin noihin hohtaviin luomiväreihin. Aivan upeita sävyjä ja paljon pigmenttiä. En myöskään  viitsinyt vielä ostaa, mut haluaisin ainakin pari noista :P. Ja taas uusi himotuksen kohde ::).

Mä hipelöin noita Anttilassa. On kyllä tosi paljon pigmenttiä  :) Ihanasti hohtavia, yks ruskea miellytti mua, mut ainakaan vielä en ostanut.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 26.08.11 - klo:21:11 »
Kylläpä Lumene yllätti. Mäkin kävin sörkkimässä uusia luomivärejä ja ihastuin niihin. Todella vakuuttava laatu, mutta onhan noilla hintaakin. Macin tasolla jo hintansa puolesta ainakin. Se on Lumenesta vähän liikaa, mutta kyllä varmaan ainakin jonkin alen kera tulee kokeiltua yhtä tai kahta sävyä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 26.08.11 - klo:22:16 »
^No millaiset hinnat? Ja onko niitä entisiä tavallisia luomareita enää lainkaan?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 27.08.11 - klo:00:28 »
^En itse asiassa nähnyt hintaa telineessä, mutta joku taisi täällä mainita, että 14 eur/ solo. Vanhoja näytti olevan vielä, mutta en osaa sanoa poistuvatko ne.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 27.08.11 - klo:09:18 »
^ Huhhuh :o
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 27.08.11 - klo:12:54 »
Kicksin lehdessä onkin (kantis?)tarjousilmoitus: 9,9 eur  :) Ei sekään halpa, mutta lorkutkin taitaa tuon verran maksaa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 27.08.11 - klo:22:56 »
Vanhat poistuvat. Tsekkasin uudet värit Anttilassa ja totta maar on pigmenttiä <3

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #568 : 27.08.11 - klo:23:16 »
Todella ihania sävyjä, totta turisette. Varsinkin ne pronssi/kulta-sävyt vaahtomaisessa luomivärissä... Milläköhän tuota olisi paras levittää, somenpäillä? vaahtomuoviapplikaattorilla..?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 28.08.11 - klo:16:55 »
No nyt oli tullut taas lisää uusia luomivärejä esim duoja ja taisi olla solojakin noiden vaahtomaisten lisäksi. Mä oon siis puhunut noista vaahtomaisista aiemmin.