Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223457 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #570 : 01.09.11 - klo:19:29 »
Ostin Kicksistä nyt 2 luomiväriä, kun oli alessa 9,90 ja sain vielä 20 % jäsenalea. Ostin siis ne yksittäiset Blueberry long-Wear Crystal. Toinen oli 20 Frosted Forest ja toinen 23 Ice Crystal. Huomenna sitten testaillaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 01.09.11 - klo:19:42 »
Ostin Kicksistä nyt 2 luomiväriä, kun oli alessa 9,90 ja sain vielä 20 % jäsenalea. Ostin siis ne yksittäiset Blueberry long-Wear Crystal. Toinen oli 20 Frosted Forest ja toinen 23 Ice Crystal. Huomenna sitten testaillaan.
Mä oon luullut että sen jäsenalen saa vain normihintaisista tuotteista, mutta toihan ei ollut hullumpi tarjous sitten ollenkaan :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 01.09.11 - klo:19:55 »
Niinpä, niin mäkin luulin ensin, mut onneksi kysyin, et saako vielä tosta hinnasta jäsenalen.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #573 : 03.09.11 - klo:18:17 »
Miksei Lumene voi kunnolla esitellä tuotteitaan kotisivuilla? Olisi kiva katsella kunnolla noiden luomivärien sävyn nimiä ja muutenkin...

Itse en edes oikeastaan piitannut niinkään näistä Lumenen uusista luomiväreistä, mutta eilen sattumalta huomasin nämä kaupassa ja testailin sitten kädelle muutamaa sävyä. Todella hyvin pigmenttisiä ja pehmeitä, todella lupaavaan suuntaan Lumene menossa!

Sitten taas vaikka laatu vaikuttaakin todella hyvältä, niin sävymaailma on minusta jokseenkin hankala. Luomivärit ovat myös todella hohtavia, joten koen siksikin nuo vaikeammiksi, mm. vähän hankalia ruskean sävyjä. Siihen yksittäiseen turkoosiin kiinnitin alkujaan huomiota, mutta kädellä sävy näytti liian siniseltä, eikä sellaiselta kauniin tumman vihertävän turkoosilta. Oikeastaan sitten mieleeni on jäänyt pyörimään ainoastaan se hennon vaaleanpunainen luomiväri pienillä glitter hipuilla. Hileisyydestä huolimatta kokisin tuon luomivärin olevan kiva lisä pikameikissä, pehmeän koostumuksen ja hyvin pigmenttisyyden myötä tuota voisi melkeinpä sormellakin sutaista luomelle tuomaan valoa.  8)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 05.09.11 - klo:18:14 »
Mun silmään vaahtoluomareiden (omituinen nimi muuten, sillä ihan tavallisia luomareita) tummemmat sävyt näyttää täydellisiltä nesterajauksen pehmentämiseen.  Varsinkin sitä tummaa violentinpunaista sävyä ei usein Suomen markettivalikoimissa näy. Nesterajaus kuuluu mun perusmeikkiin ja vaahtoaplikaattorilla saa kivasti pehemennettyä rajausta luomivärin avulla. Harmi ettei noita saa duopaletissa, sillä yksi nappi kestäisi mun käytössä ainakin seuraavat 5 vuotta  ::) Myynnissä olevat duopaletit vaikutti jotenkin tosi huonoilta kun ei meinannut vaaleista väriä saada irti ja näyttivät jättävän jauhoisen/omituisen pinnan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 05.09.11 - klo:20:20 »
Mä törmäsin joskus toissaviikolla ekaa kertaa uusiin hohtaviin (ja sikakalliisiin!) luomareihin ja sipaisin niistä ainoastaan vaaleanpunaista kädenselkään. Sen perusteella olin jo tuomita ihan kakaksi kaikki, koska käpälä oli lähinnä glitterin peitossa, mutta onneksi sitten perehdyin tummempiin sävyihin myös. Jestas miten hyvä pigmentti ja kaunis hohto! Se tumma taupen sävy varsinkin päätynee omaksi jossain vaiheessa, mutta haluan odottaa jotain tarjousta ensin. 15 euroa yhdestä Lumenen solosta on yksinkertaisesti kipurajan yli.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 05.09.11 - klo:20:52 »
Kicksissähän ne uudet solot on nyt tarjouksessa 9,90€ ja kantisalekupongilla lähtee vielä 20%, että ei ole enää niin paha hinta :) Ostin itsekin Frosted forest -napin ja olen ollut tyytyväinen laatuun. Vähän varisee silmien alle levitettäessä, mutta muuten pysyy hyvin, pigmenttiä on ja sävy on aivan ihana.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 05.09.11 - klo:21:59 »
^Aa, mä kuvittelin että ne halvemmat perinteisemmät solot on vaan tarjouksessa, täytyypä siis mennä Kicksiin huomenna :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 05.09.11 - klo:22:48 »
Kicksissähän ne uudet solot on nyt tarjouksessa 9,90€ ja kantisalekupongilla lähtee vielä 20%, että ei ole enää niin paha hinta :) Ostin itsekin Frosted forest -napin ja olen ollut tyytyväinen laatuun. Vähän varisee silmien alle levitettäessä, mutta muuten pysyy hyvin, pigmenttiä on ja sävy on aivan ihana.

Millä levität, siveltimellä tms?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #579 : 06.09.11 - klo:22:47 »
Frosted forest ostettu täälläkin, tosin en saanut sitä 20% kantisalea. No, käytin setelin sitten Cliniquen kasvoveteen, jota ei näkynyt Mansikkalan valikoimassa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 06.09.11 - klo:23:05 »
^Eikö ne antanut käyttää aletuotteeseen? Kicksistä on aina saanut alen myös aletuotteista. Mä sain valita, mistä otan alen ku ostin pelkkiä aletuotteita ja kalleimmastahan mä sen tietenkin otin. Aika hyvin oli myyty noita luomivärejä tai sitten niitä oli tuulut vähän, koska pari sävyä oli jo loppunutkin. Varmaan kaupunki-/ liikekohtaista.

Oon nyt kokeillut sitä vihreää siveltimellä ulkonurkkaan parina päivänä ja kyllä se on laadukas ollut. Ei varisekaan, kun käytän siveltimen kämmenselän kautta.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 07.09.11 - klo:13:56 »
Kävin eilen ostamassa kaksi sävyä noita uusia soloja juurikin Kicksistä. Teki tiukkaa päättää vihreän ja tuon tummemman kanervaisenruskean välillä, joten hankin molemmat ;D Mitenkään ei ollut tarkoitus näitä ostaa, mutta näköjään heräteostostaitoni ovat edelleen tallessa.

Jyväskylän Kicksissä oli siis kolmea sävyä myynnissä, sitä sinistä (en muista nimeä), vihreää 25 Marjasuolla ja tuota ruskeaa 20 Maa kuurassa. Tänään kokeilin tuota vihreää ja tää on ihana! Ehkä himpun turhan kylmä ollakseen mun makuun täydellinen vihreä, mutta näyttää silti 100 kertaa kivemmalta kuin mikään aiemmin testaamistani Lumenen luomiväreistä. Mulla nää ei pahasti varisseet, käytin aika leveää sivellintä levittämiseen.

Ne uudet duotkin bongasin Sokokselta, jäivät mietityttämään... Hintaa taisi olla saman verran kuin noilla soloilla, vai voinko muistaa väärin? Tuntuu meinaan näiden solojen hinta vieläkin hurjemmalta, jos on tosiaan noin!
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #582 : 07.09.11 - klo:15:39 »
^Eikö ne antanut käyttää aletuotteeseen? Kicksistä on aina saanut alen myös aletuotteista. Mä sain valita, mistä otan alen ku ostin pelkkiä aletuotteita ja kalleimmastahan mä sen tietenkin otin.

Täällä ei annettu enää alea aletuotteesta. Taitaa siis olla paikkakuntakohtaisia eroja siitä, miten menetellään. En tiedä, onko KICKS antanut virallista ohjeistusta asiasta, mutta ainakin meidän putiikissa myyjät ovat yksimielisiä siinä, että eivät myönnä alennusta kampanjatuotteista...
« Viimeksi muokattu: 07.09.11 - klo:20:01 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 07.09.11 - klo:17:13 »
^ Tuohan se yleinen käytäntö on kaupoissa, että alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin, jollei erikseen toisin mainita. :) Harmi kyllä.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #584 : 07.09.11 - klo:20:57 »
Lumenen uudet luomivärit näyttävät kyllä kivoilta ja ovat tosi pigmenttisiä. Aika hohtavia makuuni, mutta eihän koko silmämeikkiä tarvitse samalla värillä tehdä. Hinta kyllä hieman hillitsee ostohimoja.

Uuden poskipunan ostin sävyssä Kuulaus. Tässäkin riittää pigmenttiä ja sävy on nätti persikkainen. Mutta inhoan monien Lumenen tuotteiden ulkonäköä, niin tylsiä ja epähoukuttelevia  :P
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini