Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223460 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #585 : 07.09.11 - klo:22:51 »

Jyväskylän Kicksissä oli siis kolmea sävyä myynnissä, sitä sinistä (en muista nimeä), vihreää 25 Marjasuolla ja tuota ruskeaa 20 Maa kuurassa. Tänään kokeilin tuota vihreää ja tää on ihana! Ehkä himpun turhan kylmä ollakseen mun makuun täydellinen vihreä, mutta näyttää silti 100 kertaa kivemmalta kuin mikään aiemmin testaamistani Lumenen luomiväreistä. Mulla nää ei pahasti varisseet, käytin aika leveää sivellintä levittämiseen.

Höh, oliko ne muka tarjouksessa? En havainnut vaikka kävin!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 07.09.11 - klo:23:31 »
^Kyllä ne on kaikissa Kickseissä 9,9 eur. Tarjousaikaa en muista, mutta siinä lehdessä ne on. Lehteä on tarjolla sisäänkäynnin/ kassojen lähettyvillä jos ei kotiin tule. Kicksin myyjät on kovia tarjoamaan apuakin jos ei kauhea ruuhka satu olemaan.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 14.09.11 - klo:21:31 »
Nyt näin ja koklasin Lumenen sololuomivärit. Pigmenttiä on, mutta öljyiselle iholle aivan liian helmiäisiä. Odottelen muita, mattaisia sävyjä. ;)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 14.09.11 - klo:22:19 »
Mua kanssa yllätti luomivärien hileisyys. Ruskeat sävyt näkyi kämmenellä vain kimmeltävinä, niiden pigmenttimäärä ei tehnyt suurempaa vaikutusta. Sen lilan sävyisen aion kuitenkin käydä ostamassa, se oli nätti.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 25.09.11 - klo:19:19 »
Kävin Luhdan 'poistomyynnissä' -tavaraa hallikaupalla ja halvalla - ja samassa yhteydessä oli Lumenen kosmetiikkamyynti. Siellä oli myynnissä poistuneita luomivärejä ja paljon muita meikkejä, joka sai minut epäilemään että ninköhän Lumene on lanseeraamassa koko meikkisarjaansa uusiksi. Mm. mineraalimeikkipuutereita, huulipunia, rajauskyniä, poskipunia...

Mitä Luhdan poistomyyntiin tulee, siellä oli Ril'sin ja YouFacen tuotteita älyttömän halvalla - ilmeisesti näytösvaatteita, koko oli yleensä 36. Vink vink. :T

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 25.09.11 - klo:19:47 »
Mitä Luhdan poistomyyntiin tulee, siellä oli Ril'sin ja YouFacen tuotteita älyttömän halvalla - ilmeisesti näytösvaatteita, koko oli yleensä 36. Vink vink. :T

Mua ei kiinnosta Lumene, mut Ril's & Your Face kyllä. Missä tää Luhdan poistomyynti siis oli?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 02.10.11 - klo:19:47 »
Ostin Sokoksen alepäiviltä valopuuterin ja kesällä myynnissä olleen ruskean soolonapin - molemmat nappiostoksia  :) Valopuuterin tapaista tuotetta olen etsiskellyt jo vähän pidempään: punapohjainen sävy tasoittaa juuri sopivasti eikä meikkivoidetta tarvitse ollenkaan, pelkkä peiteaine riittää. Puuteri jättää luonnollisen pinnan, pitää kiiltoa kurissa otsalla eikä korosta otsan juonteita yhtään - päin vastoin tuntuu hieman häivyttävänkin niitä. Onkohan tuote poistumassa kun ei ole muussa valikoimissa ollenkaan  ??? Mitään valoa puuteri ei iholle tuo, mutta tekee siitä paremman näköisen. Joka tapauksessa loistava tuote, toivottavasti ei tuki ihoa.  :)

Kraaterikuvioitua soolonappia tutkiskelin jo kesällä, mutta jätin hankkimatta hinnan takia. Nyt nappi irtosi kuudella eurolla ja sävy on todella nätti: ei liian lämmin eikä hileinen.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 27.10.11 - klo:07:19 »
Mitä olette tykänneet niistä uusista Blueberry crystal -luomivärisoloista? Onko hintansa arvoisia?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #593 : 29.11.11 - klo:10:48 »
Hei, olisiko joku Lumenen Mineraalimeikkipuuterin tarpeessa? Ostin eilen kyseisen puuterin sävyssä 10 Mantelikerma, mutta ei tääkään mulle ole sopiva sävy, niin kuin ei mikään muukaan.. :D Ostin Kicksistä alennuskupongin kanssa ja maksoin 14e, ja tosiaan yksi kerros (puhtaille!) kasvoille levitetty, jos joku antaa vaikka kympin ja osoitteensa, niin puuteri on parin päivän päästä sinun! ;D Sävy on siis vaalein ja vaaleuden puolesta käviskin mulle, oon siis ihan kalpea, mutta silti on mun kellertävälle iholle liian punapohjainen, vaikka koitin löytää varmaan halpismeikisarjojen vähiten punaisen..

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 29.11.11 - klo:11:37 »
^Sun olisi varmaan kannattanut ostaa se 3 aurinkokaakao. Se on enemmän keltapohjainen beige ja myös aika vaalea sävy.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 29.11.11 - klo:17:07 »
^^ Mäkin sanoisin, että kokeile kolmossävyä. Mä olen melko keltainen ja vaalea, ja sävynsä puolesta se 3 on aivan nappi. Se on myös tosi vaalea, käytän sitä talvisin kun olen kalpeimmillani.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 30.11.11 - klo:07:59 »
Mitä ootte tykännyt huulilakoista? Mä menin ostaan niitä, kun oli 3 kahden hinnalla, vaikka "luottokauneustoimittaja" Nea ei ollutkaan tykännyt.  ;) Googlella löytyi tykkääjiä kuitenkin, mutta ne koskivatkin vaaleita sävyjä.Luulin, että lakka olisi synonyymi kestävälle, mutta eihän nuo kestä huulilla tuntia kauempaa. Sävyä vaikuttaa swatchatessa olevan kunnolla, mutta jos tasoittaa sormella tai paperilla niin vaaleista häviää sävy ja kestoaika huulilla tosiaan lyhenee. Toisaalta tuo on niin paksua etten tiedä voiko se näyttää huulilla hyvältä sellaisenaan hylsystä suoraan levitettynä. Toivoin näiltä enemmän, mutta luulen käyttäväni silti loppuun. En ole vielä testannut miten toimii huulipunan kanssa.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #597 : 30.11.11 - klo:15:23 »
^Mä kyllä tykkäsin. :) Mulla taisi olla sävy 9, semmoinen vähän pinkihtävä. Tykkäsin kun peitti todella hyvin ja pysyi paremmin kuin normaali huulikiilto, muttei kuitenkaan ihan huulipunan lailla. Ja se peilimäinen kiilto näytti hyvältä!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 30.11.11 - klo:16:06 »
Minäkin olen tykännyt Lumenen huulilakasta. En odottanut mitään superkestävyyttä, joten kestävyyden suhteen yllätyin positiivisesti. Myös lakan peittävyys on hyvä. Omistan toistaiseksi vain yhden huulilakan sävyssä 8 (roosa). Lisäksi minulla on yksi samantyyppinen huuliväri, MACin Kissable Lip colour, jota ainakin Spectrassa on kovasti hehkutettu. Tämä lumenen lakka hakkaa sen mennen tullen sekä kestävyydessä että peittävyydessä.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 05.02.12 - klo:08:57 »
Blogosfääristä bongattuja Lumenen uusia korostus/hohdepuutereita: Touch of Radiance-hohteet. Näyttää tosi kivoilta! Kalpeanaamoille harvemmin löytyy mitään kivoja poskijuttuja, mutta nuo sävyt sopii varmasti aika monelle. Postauksen mukana pitäisi helmikuussa löytyä kaupoista ja hintaa 20e.

Viime kesästä alkaen Lumene on skarpannut tosi paljon uusien tuotteiden kanssa ja koko ajan ilmesty jotain kiinnostavaa. Ostin joku aika sitten Blueberry Long Wear soolonapin sävyssä 6 Pohjoinen valo ja sekin on toiminut tosi hyvin arkikäytössä kun ei halua mitään erityistä luomille - kirkastaa katsetta ja levittyy nätisti  myös kiireessä :)