Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224458 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #60 : 16.10.07 - klo:11:15 »
Jonsu, vanhojen puuterieden sävyt 2 ja 5 olivat keltapohjaisia ja 3 ja 4 punapohjaisia. Mutta aina tietty ihosta kiinni, mihin suuntaan lähtee taittamaan jos jo läpikuultava sävyki non kerta mennyt punertavaan.
Uudet mineraalipuuterit ovat paljon hienojakoisempia ja todella erityyppisiä, eli eivät välttämättä kuivata samalla tavalla.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #61 : 16.10.07 - klo:11:52 »
Mä kiinnitän tolla valopuuterilla aamulla meikin, päivän aikana ei tartte onneksi koskaan lisäillä koska mulla ei kiillä kuin ehkä vähän nenu ja otsa ja ne poistan puuteripaprulla jos on tarvetta puuteroida.

Mulla toimii hyvin valopuuteri, just oikee sävy mun hipiään, joka ei ole ihan sieltä kalpeimmasta päästä vaan oliivibeige.

^^Noille uusille Lumenen mineraalipuutereille mulla on kovat odotukset, koska muutenkin Lumenen puuteri-fani olen  :D Ja koska hinnat on noussu niin pirusti niin paree olla tosihyvää!!
« Viimeksi muokattu: 16.10.07 - klo:11:54 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 16.10.07 - klo:13:00 »
Onko Lumenen uudet meikkivoiteet ja puuterit tulleet jo kauppoihin? Jostain sain sellaisen käsityksen, että on...olenkohan nähnyt unia? :D Haluttaisi lähteä tutkimaan, mutta odottaakohan mua karvas pettymys perillä ja hyllyssä tönöttää vanhat lumenet. Nettisivuilla tuotteet kyllä jo näkyvät.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #63 : 16.10.07 - klo:15:49 »
^Tänään just laitoin meillä uudet puuterit ja meikkivoiteet hyllyyn ja Anttilassakin olen jo nähnyt myynnissä.

Vielä valopuuterista, eli en huomannut mitään tummumisefektiä tai muuta huonoa päivän aikana, tosin en kyllä korjaillutkaan meikkiä kuin kerran. Pitäis varmaan ostaa toinen varastoon, kun on niin edullinen. Toisaalta puuteri kestää niin kauan et jos vaikka miettisin vielä vähän aikaa..en tiiä, sama kai mihin sen kuus euroo käyttää  :P
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #64 : 16.10.07 - klo:19:52 »

^^Noille uusille Lumenen mineraalipuutereille mulla on kovat odotukset, koska muutenkin Lumenen puuteri-fani olen  :D Ja koska hinnat on noussu niin pirusti niin paree olla tosihyvää!!

Puuterin hinta nousi euron, eli ei paljoa. :) Mutta on kyllä ehdottomasti paras koskaan kokeilemani kivipuuteri. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 16.10.07 - klo:20:22 »
Tuo on kyllä näppärä tuote kun haluaa vaan päivänaikana ottaa kiiltoa pois kasvoilta kun ei anna mitään sävyäkään ja on niin kevyt.

Vastalause ;) Itselläni tummensi tosi pahasti naamaa, tuli sellanen porkkanasävy, en voinut kuvitellakaan käyttäväni. Mutta toisaalta mulla on tosi, tosi rasvainen iho ja se selittää varmasti tuon tummumisen.

Mulla tuli kanssa porkkanaefekti. Mutta onneksi ne mun 5 valopuuteria jotka oli jemmassa sopi mun kaverille joka normaalisti käyttää kivipuuterin sävyä 3 (tai ainakin oli ennen nro. 3 Silkki)

Mun vaalea ja kuiva iho näyttää myös oranssilta tuon Lumenen valopuuterin jäljiltä. Olenkin nyt yrittänyt saada sitä käytettyä pois laittamalla joskus isolla sudilla vain poskipäille.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 16.10.07 - klo:20:55 »
Minullakin on suht vaalea iho, mutta valopuuteri on ihan nappituote eikä tummu mihinkään. Ihan sydäntalvella ja alkukeväästä kun naama on kalpeimmillaan se saattaa olla hieman liian tummaa käytettäväksi, mutta silloin se on sitä jo suoraan levitysvaiheessa.

Tykkään todella paljon, käytän meikin kiinnittämiseen ja viimeistelyyn. Pitää kiillonkin hyvin kurissa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #67 : 16.10.07 - klo:21:30 »
Polina, nuo ovat vain kausituotteita, mutta eivät ole olleet mikää menestys, että noita kllä löytyy vielä varmasti pitkään...  ;)

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 17.10.07 - klo:19:23 »
Kuinka vaalea on uusien double stay meikkivoiteiden vaalein sävy inkiväärikerma? Itselleni on sopiva esim. lorealin true match N1 ivory. Onko siihen verrattuna minkälainen, koostumus ja väri?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #69 : 17.10.07 - klo:19:48 »
Inkiväärikerma on uusissa ja vanhoissa Double Stay meikkivoiteissa ihan sama sävy. Lähes yhtä vaalea kuin tuo N1 Lorkulla muistaakseni.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #70 : 17.10.07 - klo:20:42 »
Mitkä sävyt noista uusista mineraalipuutereista ovat keltapohjaisia? (voisin tietenkin tutkia asiaa itsekin mutta kun Stationary vastaa aina erittäin asiantuntevasti)  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #71 : 17.10.07 - klo:21:55 »
^Ykkönen on läpikuultava, kakkonen ja nelonen ovat punapohjaisia ja kolmonen ja vitonen keltapohjaisia. :)

Uusissa mineraalimeikeissä menee muuten periaatteessa niin, että Ykkösen Double Stayn kanssa menee ykkösen puuteri kakkosen Double Stayn kanssa kakkosen puuteri jne.  :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #72 : 18.10.07 - klo:10:14 »
^Ykkönen on läpikuultava, kakkonen ja nelonen ovat punapohjaisia ja kolmonen ja vitonen keltapohjaisia. :)

thanks  :) Se on mulla sitten se sävy kolmonen tai ykkönen, jos ei tee liian kalpeeks

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #73 : 18.10.07 - klo:10:21 »

thanks  :) Se on mulla sitten se sävy kolmonen tai ykkönen, jos ei tee liian kalpeeks

Ykkösestä ei tule sävyä ollenkaan eli ei tee kalpeaksi ja kolmosessa on jo jonkun verran sävyä.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 18.10.07 - klo:11:09 »
^ Eihän tuo ykkönen nyt sitten varmasti myöskään tummene iholla? Olisiko joku rasvaisen ihon omaava kalpeanaama sitä jo koittanut?